Windows95man - lähes mahdoton päästä jatkoon
Näin sanovat asiantuntijat.
Hyvä suomalaiset🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Kommentit (151)
Ihan vaan taas saa hävetä.
Ensin vammaiset sitten juomalaulu ja nyt tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle annettiin lupa pitää alastonhousuja esityksessään
No olisi ollut kyllä kumma, jos ei lupaa olisi tullut ajatellen vaikka viimevuotisen voittajan Loreenin nakuasua. Viisuissahan naisartistit usein keikistelevät pikkareissa ja rintsikoissa, miksei sitten miehetkin.
Ilmeisesti eri sukupuolille on myös eri säännöt
Nainen saa vedellä bikinit päällä, eikä siinä ole kenenkään mielestä mitään outo. Heti kun mies esiintyy vähissä vaatteissa nousee kauhea huuto.
Naiset tajuaa ajella karvansa vaikkakin eivät usein ole kovin karvaisia. Kukaan ei halua nähdä gorillaa stringeissä.
No jaa... onhan Boratkin aika suosittu hahmo.
Vielä pullo kossua ennen esitystä niin junttikansan taidemuoto on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton päästä jatkoon Wiwibloggsin mielestä. Nehän eivät erityisesti viime vuonna lämmenneet Käärijällekään, kunnes huomasivat, että yleisö tykkää.
Suomi on vedonlyöntitilastoissa 15., pykälän korkeammalla kuin esim Ruotsi ja menee ihan taatusti jatkoon.
Muistutan jälleen että saara aallon ja rasmuksen sija vedonlyönneissä oli noin 12. Sija 15 voi hyvinkin tarkoittaa, että finaaliin ehkä juuri ja juuri pääsee, mutta finaalin vikaksi.
Tuomariääniä ei Suomelle tietenkään tule eli finaalin viimeinen on ihan realistinen vaihtoehto, mutta finaaliin mennään yleisöäänillä.
Pitää tv sammuttaa kun tulee suomen. Finaalissa tuskin tarvitsee kun sielä tuskin suomea näkyy. Suomi on palannut jumbosijoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kategoriaan persumusiikkia! Pitäisi kai osata laulaa ja menestyä musiikilla eikä jollain ihonvärisillä kalsareilla. Hävettää jo etukäteen näin suomalaisena.
Teemu ja Henri taitavat kyllä olla enemmänkin vasemmistoa :D
Mun on nyt ihan pakko kysyä sulta seuraavaa:
-Espoolainen kuvataiteilija
-Omistaa gallerian Helsingin Kalliossa
> Päättelet jotenkin näistä vasemmistolaisuuden? Tsekkaahan huviksesi Kalliosta kivijalkoja ja niiden ylläpitokustannuksia. Ei mulla muuta, paitsi että WITSI TE MAALAISET PERSUT OOTTE KUISTILLA 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kategoriaan persumusiikkia! Pitäisi kai osata laulaa ja menestyä musiikilla eikä jollain ihonvärisillä kalsareilla. Hävettää jo etukäteen näin suomalaisena.
> Päättelet jotenkin näistä vasemmistolaisuuden? Tsekkaahan huviksesi Kalliosta kivijalkoja ja niiden ylläpitokustannuksia. Ei mulla muuta, paitsi että WITSI TE MAALAISET PERSUT OOTTE KUISTILLA 🤣🤣
HÄ? taidat ite olla kuistilla kun luulet kaikkia persuiksi
Ei kai kukaan muuta odottanutkaan. Nolo esitys.
Vierailija kirjoitti:
No, kuinka moni uskoi että Windowsmies voittaa Suomen karsinnat? No ei kukaan.
Mä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä pullo kossua ennen esitystä niin junttikansan taidemuoto on valmis.
Keisteri lopetti noi hommat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄ? taidat ite olla kuistilla kun luulet kaikkia persuiksi
Sä voit olla mun puolestani vaikka hot chocolate mutta kuistisuuttasi se ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tällaiset ap:n kaltaiset märisijät. Lordista valitettiin, Käärijästä valitettiin, nyt valitetaan tästä. Jos Suomi lähettää sinne jotain umpitylsää se on satavarma että sillä ei ainakaan menesty. Vaikka olisi hyväkin biisi kuten Norma Johnilla aikoinaan. Semeihin jäi että pätkähti. Kyllä Suomen pitää räväyttää.
Norma Johnin jääminen semiin oli kyllä itselleni yllätys, vaikka en sille ihsn kärkeä veikannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huutista sille biisin kohdalle jossa ääni kimakoituu kuin kulkuset jäisi ovenväliin :D
Kiitos tästä, raivistuttavan päivän jälkeen sain nauraa makeasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa taiteilijoista ja yleensä luovista ihmisistä on vasemmalla. Ehkä oletus johtuu tästä. Nojuu, Israel-vastaisuus tietysti yksi aihetodiste lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tällaiset ap:n kaltaiset märisijät. Lordista valitettiin, Käärijästä valitettiin, nyt valitetaan tästä. Jos Suomi lähettää sinne jotain umpitylsää se on satavarma että sillä ei ainakaan menesty. Vaikka olisi hyväkin biisi kuten Norma Johnilla aikoinaan. Semeihin jäi että pätkähti. Kyllä Suomen pitää räväyttää.
Norma Johnin jääminen semiin oli kyllä itselleni yllätys, vaikka en sille ihsn kärkeä veikannutkaan.
Se oli hyvä esimerkki siitä, miten kauniilla ja hyvin lauletulla balladilla Suomi jää auttamattomasti jalkoihin.
Kyllä taas hävettää olla suomalainen. Eihän noilla viisuilla ole nykyään mitään tekemistä musiikin kanssa, pelkkää sirkusta ilman laulajia, osa puhuu ja osa mölisee jotain. Juueikiitos. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisi ollut kyllä kumma, jos ei lupaa olisi tullut ajatellen vaikka viimevuotisen voittajan Loreenin nakuasua. Viisuissahan naisartistit usein keikistelevät pikkareissa ja rintsikoissa, miksei sitten miehetkin.
Ilmeisesti eri sukupuolille on myös eri säännöt
Nainen saa vedellä bikinit päällä, eikä siinä ole kenenkään mielestä mitään outo. Heti kun mies esiintyy vähissä vaatteissa nousee kauhea huuto.
Naiset tajuaa ajella karvansa vaikkakin eivät usein ole kovin karvaisia. Kukaan ei halua nähdä gorillaa stringeissä.
Karvathan on luonnollisia. Mikä sua noissa luonnollisissa karvoissa niin paljon vaivaa? Itsekin olet karvainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole perse noin karvainen
Mikä niissä karvoissa on niin kamalaa. Onhan ihmisillä hiuksetkin päässä ja osalla partakin, eikä niitä tarvitse peitellä.
Pääsee kevyesti finaaliin. Siellä on Suomen semifinaali ihan täynnä naisartisteja, joille jakautuu äänet. Kroatia ja Suomi eroaa porukasta. Ja molemmat pääsevät jatkoon.
Nolo äijä ja se kimittävä ryhmä haun vainu... Ei jatkoon!