Taas sadepäivä. Mitä tehdä sisällä?
Monta päivää satanut. Kesäloma menee ohi sisällä jumittaessa. En keksi enää mitään tekemistäkään. Kaikki paikat on puunattu, kaikki tiskattu ja pyykätty, järjestelin sukkalaatikonkin.
Mitä te teette sateisina päivinä?
Mulla ei ole kunnon sadevarusteita joten ulosmeneminen vähänkin pidemmäksi aikaa on poissuljettu.
Kommentit (13)
Lihaskuntotreeniä. Ja haaveilen, ajattelen ja nautin tylsyydestä.
Lue. Kuuntele musiikkia. Katso Netflixiä. Suunnittele etukäteen, mitä teet sinä seuraavana aurinkoisena päivänä.
Ulos juoksulenkille happirikkaaseen säähän. Parasta!
En ole saanut vielä mun joka vuotista rusketusta, se tässä nyppii. En ole polttamassa itseäni, ihan maltillisesti ottaisin aurinkoa ja aurinkorasvan kera.
Ruskettaako aurinko vaikka se ei paistakaan vaan on pilvistä? Jos vaikka istuisin partsilla lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut vielä mun joka vuotista rusketusta, se tässä nyppii. En ole polttamassa itseäni, ihan maltillisesti ottaisin aurinkoa ja aurinkorasvan kera.
Ruskettaako aurinko vaikka se ei paistakaan vaan on pilvistä? Jos vaikka istuisin partsilla lukemassa.
Voi sateellakin ruskettua, mutta suhteessa vähemmän kuin aurinkoisella. Tavallaan se on turvallisempaakin silloin kun pilvet estää osan säteilystä.
Sateella vaan on yleensä niin viileä ettei tule ulkona tai parvekkeella oltua iho paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Missä sataa nyt?
Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sataa nyt?
Helsinki
Sitten kannattaa lähteä vaikka Vantaalle. Missään muualla ei näytä satavan nyt kuin ihan etelä-rannikolla.
Eihän nyt sada. Poutaa ja 25 lämmintä.
Kai sulla nyt sateenvarjo on? Ota se ja mene kävelylenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sataa nyt?
Helsinki
Suunnitele alueesi joukkoliikennettä karttasovelluksen ja HSL-linjastopalautteen kautta. Mieti reittejä uusiksi ja paranna jo olemassa olevaa täydentämällä 😊
Hyggeile tai meditoi. Tai sitten voi siivoilla pienesti, järjestää hyllyjä. Kunhan ei selkä mene. Netistä jotain videota tms. Suunnittele jotain mukavaa paperille mistä tykkäät. Ennen oli kivoja tehtäväkirjoja. Tai sitten opettelee jotain kieltä tai enkkua.