Windows95man - lähes mahdoton päästä jatkoon
Näin sanovat asiantuntijat.
Hyvä suomalaiset🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Kommentit (151)
Tämän vuoden UMK ehdokkaista suurin osa olisi jäänyt Euroviisuissa semiin ja joku onnekas päässyt ehkä finaalin jumbosijoille, joten onko sillä tämän vuoden edustajalla niin väliä? Ainakin Ikkuna ja Daffyd Thomas jää mieleen edes jollakin tasolla. Niin ja osaahan Daffyd laulaa hiton hyvin.
En tule säälimään tuollaista juntttikomboa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle annettiin lupa pitää alastonhousuja esityksessään
Esitys muistettaisiin paremmin, jos jättäisi nakuhousut pois, ja huutaisi it`s crazy, it`s sauna!
Ensi vuonna sitten, varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakukalsarit on ainoa mitä jäi minulle esityksestä mieleen, jo kappaleen nimeä joutuu muistelemaan. Käärijän Cha cha cha:ssa oli enemmän mieleen jäävää koukkua: intro, Cha cha cha huudahdus ja lopun laulu.
Ei kannata vertailla Ladaa ja Ferraria.
Molemmat tekevät omaa juttuaan (joka ei ole pelkästään Euroviisuihin rakennettu hahmo ja esitys) joten molemmille peukut ja yhtä hyviä - eri tavoin kuten pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Paska kopio Stigistä joka jo on paskimpia mitä on.
En kuule minkäänlaista yhteyttä Stigin musiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden ehdokkaat olivat kauttaaltaan surkeita. YLE saa syyttää itseään jos nuo pellet munaavat itsensä, Siuomen ja YLE:n.
Tulee niin deja vu näistä, Lordinkin piti häpäistä koko Suomi ja osa oli jo muuttamassa ulkomaille häpeän vuoksi. 😄
Mä äänestin no rules umk:n äänestyksessä kun se oli ainoa biisi jonka kohdalla mulle tuli joku muu kuin tylsistynyt olo. Mua nauratti ja hirvitti samaan aikaan. Parempi se kuin mitäänsanomattomuus. Sitä paitsi mahtavaa kun on aitoja ihmisiä karvoineen ja tavallisilla vartaloilla. Oon sen vuoksi ylpeitä näistä ukkeleista. Muovisia ja laskelmoituja esityksiä on pinnallista katsoa.
Sitä paitsi tuon surkean ennusteen on tehnyt vain yksi taho. Muitakin on. Pääasia, että on mukana. Hulluus on rohkeutta ja luovuutta. Keisteri on taiteilija ja Piispanen koulutettu ammattimuusikko. Onko kukaan pysähtynyt kuunteleen kuinka korkealta laulaa? Harva pystyy siiheen.
Mun yks kaveri tykkää kanssa olla kännissä alasti jukisilla paikoilla. Laulaakin sillon. Olis ollu hyvä euroviisuissa
Kun huomasin tuon kappaleen ja sen laulajan, en ole sen koommin sitä kuunnellut enkä katsonut. En oikeasti tiedä minkälainen musiikki siinä on. On niin mautonta ja rumaa yhdellä vilkaisulla. Suomessa on todella tyhmiä ihmisiä. Se on taas todistettu.
Ei tuolla tekeleellä niissä kisoissa pärjää. Kännissä ja läpällä olivat alun perin liikkeellä itsekin. Kuka jaksaa katsoa samaa aneemista sketsiä moneen kertaan?! En minä ainakaan. Finland: zero poäng!
Windows-logon kun vaihtaisi kiitospaitaan tai suomileijonaan, olisi kyseessä aika realistinen persuspektaakkeli. Kipinäsuihkujen tillalla persujuntti voisi paukutella vaikka pienikaliiberisia pistooleja.
En seuraa. Häpeä että I on mukana.
Tulee mieleen joku ..studio huonoimmillaan, .LE ja demarit. Hehän aina sanovat: kansa on valinnut... Kun puhuvat itsestään.
Harkitsem muuttoa sivistyneempään maahan
Sara Siipolalla olisimme saaneet ihan menevän lopputuloksen
Tämäkin keskustelu osoittaa, miten typerää porukkaa suurin osa viisukansasta on. Biisiä pidetään roskana, vaikka se on ihan hemmetin moniulotteinen, jos viitsii yhtään käyttää aivojaan. Onneksi edes fiksuimmat ovat tajunneet. Lopputuloksesta (ollaanko 10.-15. vai 37.) voi sitten tulkita, onko biisi ja show ymmärretty vai ei. Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että ei.
Siipolan ujellus olis jäänyt auttamatta taitavampien laulajien jalkoihin. Tietysti Loreen-fanit olis mielellään kelpuuttaneet vaikka halvan kopion.
Eikö sillä ole vieläkään kunnon housuja jalassaan?!!
Yleisöltä voi tulla ääniä, kun taas ammattiraatit eivät välttämättä ymmärrä tuollaisesta viihteestä.
Suomalainen mies on pelle, aina oltava alasti joka paikassa. Suomella on jo nyt maine pellebändien maana, samalla tasolla Balkanin maiden kanssa.