Auttakaa! Haaveilen toisesta miehestä, mutta en ole valmis eroamaan.
Olen 48 v. ja naimisissa ollut vajaa 20 vuotta. Mieheni on hyvä aviomies, isä, hyvännäköinen, luotettava, akateemisesti koulutettu ja erittäin hyvätuloinen, perheeseen panostava ym. ym. Eli hyvä mies kaikkinensa ja tulemme toimeen myös hyvin, ei suurempia riitoja ja hauskaakin on usein yhdessä. En vaan tajua itseäni; noin vuoden päivän olen haaveillut toisesta miehestä. Siis ei mitään seksifantasiaa, vaan vain sitä, olisiko joku toinenkin mies minulle oikea. Vaihtelua? En edes osaa sanoittaa mitä ja miksi haen. Nykyisen miehen kanssa seksielämä on nykyisin hyvin hiljaista, varmasti ruuhkavuodet verottavat ja en itsekään ole aktiivisesti sitä hinkumassa.
Haaveilen, että lähtisin yöelämään vaikkapa naisystävieni kanssa ja löytäisin jonkun ihanan miehen, joka saisi perhosia vatsaan ja sukat pyörimään jaloissa.
Tämä vaivaa minua, koska jatkuu ja jatkuu vain. Rakastan kuitenkin miestäni, enkä haluaisi erota. Osaisiko joku auttaa?
Kommentit (175)
Niin, kuka sitä samaa naamaa jaksaa aina tuijottaa. Kerran täällä vaan ollaan, mene ja hommaa uusi mies, nautit siitä aikasi, katso minne vaisto vie, mutta älä jää kiinni. Toimi heti!
Vierailija kirjoitti:
Sun miehesi kuulostaa aika saaliilta seuraavalle. Anna mennä vaan kiertoon ja hanki itelles joku jännämies lähiöbaarista. Elämä ehkä ei niin tylsää kun saa jännittää maksetaanko laskut ajallaan, monesko kalja on aamusta jo menossa yms.
Lähetä mulle sun miehesi, kelpaisi kyllä.
Mun neuvo on puhua miehesi kanssa.
Jos ei ole seksielämää, helposti käy noin. Tunteet ja yhteys katoaa.
En jaksa lukea mitä kaikkea mutta puuttuuko jotain, rakkaus, tunteet, seksi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea mitä kaikkea mutta puuttuuko jotain, rakkaus, tunteet, seksi.
Käsitin ap:n tekstistä, että seksi ainakin vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Sun miehesi kuulostaa aika saaliilta seuraavalle. Anna mennä vaan kiertoon ja hanki itelles joku jännämies lähiöbaarista. Elämä ehkä ei niin tylsää kun saa jännittää maksetaanko laskut ajallaan, monesko kalja on aamusta jo menossa yms.
😂
Alatte vaan seksiä harrastamaan aktiivisesti niin eiköhän se siitä!
Siis nyt varmaan kyse on ihan siitä, että halutaan saada aikaan joku samanlainen huuma kuin suhteen alussa. Hetken huumaa. Sitä jos ap lähtee baareista keski-iässä hakemaan ja jättää ainakin paperilla lähes täydelliseltä kuulostavan aviomiehen, niin lycka till vaan.
Sinulla kaikki liian hyvin? Turvallinen ja vakaa parisuhde, ilmeisesti turvattu talous jne. Mitä puuttuu? Jännitys? Sitähän baareista saattaa jopa saadakin, mutta miehesi tasoista seuraa todennäköisesti ei ihan helpolla löydy. Harkitse siis.
Niin. Ehkä arkimies on aina tylsä. Harmaa. Vaikka siitä pitäisi. Ellei ole värikäs tyyppi ja kommunikoiva. Ehkä ihminen etsii perhosia, kipinää, tuntua, tunnelmaa, iloa. Tai muita seikkailuja, en tarkoita makkari. Haluaako ajatuksilla ratkaista asian vai fyysisessä maailmassa? Ilmeisesti ajatuksin vain. Saada jonkun idean, käsityksen, valaistuksen, mitä tämä kaikki on. Ehkä ihminen on ihastuva ja ihaileva. Innostuva.
Jotkut eivät vaan osaa olla tyytyväisiä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät vaan osaa olla tyytyväisiä mistään.
Niinpä. Ja etsivät sitä jotakin toisesta ihmisestä, kun voisi alkaa itse tekemään asioita, jotka tuovat mielekkyyttä elämään. Ap kuulostaa tosi yksinkertaiselta ja ymmärtämättömältä. Minulle riittäisi, että olisi kumppani, jonka kanssa voi muun elämän yhteydessä keskustella paljon ja jakaa kaikkea kivaa. Tuollainen tyytymättömyys lähtee sitten, kun kokee jotakin ravisuttavaa.
Ja jos tosissaan on tyytymätön kumppaniinsa, niin miitä siitä ulisemaan. Ottaa ja lähtee.
Ap huutaa kuin olisi oikeasti hädässä, että auttakaa. Kyllä se on sun itsesi tehtävä asialle/itsellesi jotakin. Olet siis ulkoaohjautuva ja nyt pitäisi saada joku uusi mies, jotta saisit itsesi liikkeelle. Ihan tunnen itsetyytyväisyyttä lukiessani juttuasi, ett olen tehnyt vaikeita päätöksiä elämässäni jopa toisten vastustuksesta huolimatta. Olen myös kokenut paljon todella vaikeita asioita. Oikein hauskaa wappua!
Ensin kannattaa Ap sinun tutkia itseäsi? Onko jotain mitä voisit itsellesi tehdä tai muuttaa? Ei se onni välttämättä löydy mistään baarista tai edes toisesta ihmisestä ylipäänsä.
Mulle kyllä sun ukkos kelpaisi. Harmi kun et osaa arvostaa häntä.
On sullakin ongelma. Ole rdrs rehellinen.
Onhan tuo varmasti ikävä tunne, kun sydän huutaa jotain muuta. Hankalaa tietysti kun et tiedä mitä se huutaa. Ehkä nyt ei kannata kuitenkaan mitään pettämisiä tai eroja ottaa koska ne vievät väärään suuntaan vaan otat asian miehesi kanssa puheeksi ja mitä jos tänä iltana viettelisit miehesi ja rakkauselämänne makuuhuoneen puolella saisi uuden alun.