Auttakaa! Haaveilen toisesta miehestä, mutta en ole valmis eroamaan.
Olen 48 v. ja naimisissa ollut vajaa 20 vuotta. Mieheni on hyvä aviomies, isä, hyvännäköinen, luotettava, akateemisesti koulutettu ja erittäin hyvätuloinen, perheeseen panostava ym. ym. Eli hyvä mies kaikkinensa ja tulemme toimeen myös hyvin, ei suurempia riitoja ja hauskaakin on usein yhdessä. En vaan tajua itseäni; noin vuoden päivän olen haaveillut toisesta miehestä. Siis ei mitään seksifantasiaa, vaan vain sitä, olisiko joku toinenkin mies minulle oikea. Vaihtelua? En edes osaa sanoittaa mitä ja miksi haen. Nykyisen miehen kanssa seksielämä on nykyisin hyvin hiljaista, varmasti ruuhkavuodet verottavat ja en itsekään ole aktiivisesti sitä hinkumassa.
Haaveilen, että lähtisin yöelämään vaikkapa naisystävieni kanssa ja löytäisin jonkun ihanan miehen, joka saisi perhosia vatsaan ja sukat pyörimään jaloissa.
Tämä vaivaa minua, koska jatkuu ja jatkuu vain. Rakastan kuitenkin miestäni, enkä haluaisi erota. Osaisiko joku auttaa?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat omituiseksi noin 45 vuotiaina ,minunkin vaimo on halunnut erota vaikka meillä on asiat hyvin .m50
Höpsistä. Riippuu täysin siitä kuinka kauan on ollut saman kumppanin kanssa. Itse olin 45-vuotiaana ollut mieheni kanssa vasta viisi vuotta, ja elänyt sitä ennen piiitkän sinkkuajan, joten riittävästi oli tullut koettua kaikenlaista ennen parisuhteeseen menoa, joten ei ole tullut omituisuuksia tuossa iässä 😉
Ei voi saada kaikkea.
Se on se 5-kympin villitys. Toisille tulee jo alle 50 ja toisille ollenkaan.
Epävakaille tulee aiemmin ja useaan kertaan.
Jos vuoden päivät olet jo asiasta haaveillut, eikö miehesi ole mitään huomannut sinussa?
Nyt vapunaaton kunniaksi viekoittelet miehesi uusin silmin.
Repäise kunnolla ja suutele sitähimonkohdetta ja kädellä hiero hänen etumustaan. Sitten menet kotiin ja sanot miehellesi että hänellä on 12 tuntia aikaa pakata ja lähteä ja uusi on tulossa tilalle. Siitä se lähtee.
Hah, baarista haaveilet löytäväsi uuden? Jos yhtään samaa tasoa haet kuin nykyinenkin kuulostaa olevan, voin vain toivottaa onnea. Oletko käynyt milloin viimeksi yöelämässä? Silloin ysärillä? Voi kuule, on maailma muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Kerro Ap missä päin tänä unelmalta kuulostava miehesi kenties kohta vapaana vaikuttaa? Olisin mahdollisesti kiinnostunut <3.
Tämä on just paras kommentti täällä! Ap, huomaatko, sinulla on jo nyt jotain, mistä kannattaa pitää kiinni. Moni ei löydä tuollaista onnea mitä sinulla on koko elämänsä aikana.
Tyypillistä naiselle, mihinkään olla tyytyväistä.
Miehesi kuulostaa kyllä kelpo mieheltä, mieti hyvä ihminen kahdesti ennenkuin alat tekemään tyhmyyksiä!
Ihanaa, vapauta vain ulkkos kiertoon!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, vapauta vain ulkkos kiertoon!
Ukkosi :)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi kuulostaa just sellaselta minkä perään moni av-mamma täällä kuolaisi.
Varsinkin minä!
Tässä näkee miten hyvin naiset panostavat parisuhteeseen. Nykyinen mies on hyvä, muttei täydellinen joten haetaan jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Kirjoitus ei ole provo. En haluaisi siis erota, koska tiedän mieheni olevan oikeasti hyvä mies ja joka aidosti minua rakastaa. Kaksi lastakin perheessä, joten toki minun täytyy ajatella heitäkin. Ja kun en edes tiedä, mitä etsin! On vaan suunnaton jonkinlainen tyhjyyden ja kaipuun tunne jostakin paremmasta, mikä voi olla siis ihan utopistinenkin tunne. Se on inhottava tunne. Etsit ja kaipaat jotain, jota en pysty edes sanoittamaan ja toisaalta asiat ovat oikein hyvin. Pelkään tätä menoa kuitenkin sotkevani asiat, koska tunne vain vahvistuu tässä ajan kuluessa.
Sinulla on asiat liian hyvin. Ehkäpä tarvitsisit tosiaan "uuden alun" mutta se voikin sitten olla aivan toisenlainen kuin nykyinen elämäsi. Muista, ettei siitä toisesta elämästä ole sitten enää paluuta entiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hah, baarista haaveilet löytäväsi uuden? Jos yhtään samaa tasoa haet kuin nykyinenkin kuulostaa olevan, voin vain toivottaa onnea. Oletko käynyt milloin viimeksi yöelämässä? Silloin ysärillä? Voi kuule, on maailma muuttunut.
Älähän nyt, ihan varmasti tuolla on baarit pullollaan vielä parempia miehiä, kukas niitä olisi huolinut koska jotain niissäkin on vialla. Vähintään väärä kampaus joka on aivan ick, red flag ja turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee miten hyvin naiset panostavat parisuhteeseen. Nykyinen mies on hyvä, muttei täydellinen joten haetaan jännitystä.
Älä yleistä! Tämä menee molemmin puolin. On naisia ja miehiä, jotka tarvitsevat jännitystä. Minä olin aviossa hetken tällaisen miehen kanssa. Ei riittänyt perhe-elämä, vaan satunnaisseksiä hotellissa tai jonkun naisen luona. Se siitä.
Joo, varmaan baarista hyvinkin löytyisi virkistäviä rakastajia, mutta liekö pidemmän päälle tarpeeksi kunnollisia miehiä. Riippuu tietysti millaiseen tasoon olet tyytyväinen uudessa elämässäsi.
Minulla on ap:n kuvailema täydellinen mies mutta: lisäksi saa mulle perhosia vatsaan ja sukat pyörimään jaloissa. Tämä on myös tärkeää pitkässä suhteessa. Ei kannata etsiä vain jonkun vaatimuslistan kanssa miestä ja unohtaa ajatella, että mitä itse tuntee miestä kohtaan. Ei riitä että on komea ja akateeminen mies jos se on tylsä kuin robotti. Lapsetkin kärsii jos on onneton suhde vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi kuulostaa kyllä kelpo mieheltä, mieti hyvä ihminen kahdesti ennenkuin alat tekemään tyhmyyksiä!
Käytännössä ap on jo pettänyt henkisesti yli vuoden ajan, hän ei ole panostanut parisuhteeseensa 100% vaan haaveilee toisista miehistä. Tuo on pahempaa kuin kännissä vieraan nussiminen.
Ap kehuu mielestäni kaikissa kommenteissa miestään. Epäselväksi jäi mitä vielä kaipaa? Seksiä no ehkäpä, mutta en saanut sitä kuvaa, että mies ei haluaisi sitä lainkaan.
Se on se 5-kympin villitys. Toisille tulee jo alle 50 ja toisille ollenkaan.