Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Haaveilen toisesta miehestä, mutta en ole valmis eroamaan.

Vierailija
28.04.2024 |

Olen 48 v. ja naimisissa ollut vajaa 20 vuotta. Mieheni on hyvä aviomies, isä, hyvännäköinen, luotettava, akateemisesti koulutettu ja erittäin hyvätuloinen, perheeseen panostava ym. ym. Eli hyvä mies kaikkinensa ja tulemme toimeen myös hyvin, ei suurempia riitoja ja hauskaakin on usein yhdessä. En vaan tajua itseäni; noin vuoden päivän olen haaveillut toisesta miehestä. Siis ei mitään seksifantasiaa, vaan vain sitä, olisiko joku toinenkin mies minulle oikea. Vaihtelua? En edes osaa sanoittaa mitä ja miksi haen. Nykyisen miehen kanssa seksielämä on nykyisin hyvin hiljaista, varmasti ruuhkavuodet verottavat ja en itsekään ole aktiivisesti sitä hinkumassa. 

Haaveilen, että lähtisin yöelämään vaikkapa naisystävieni kanssa ja löytäisin jonkun ihanan miehen, joka saisi perhosia vatsaan ja sukat pyörimään jaloissa. 

Tämä vaivaa minua, koska jatkuu ja jatkuu vain. Rakastan kuitenkin miestäni, enkä haluaisi erota. Osaisiko joku auttaa? 

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaan on helppo ratkaisu. Kerrot miehellesi olevasi polyamorikko ja tulevasi nyt kaapista ulos tämän asian kanssa ja olevasi valmis antamaa rakkautta kahdelle miehelle. Jos tämä ei käy miehellesi, niin se on hänen valintansa.

En ole ap, mutta aika harvat ns. tavalliset ihmiset tuota hyväksyvät. Onhan noita polyamorikkoja, mutta omaan silmään ovat hieman erikoisia persoonaltaan. 

Mutta jos on Ap:n lailla rakkautta vaikka kahdelle miehelle?

Ap tässä. Polyamoria ei kiinnosta kiitos kuitenkaan :)

Vierailija
62/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuvan tarinatrollin alter ego tuli provoilemaan palstalle. Tyhjä on elämä kun pitää provoilla ja uhriutua päivästä toiseen.

Saattaa olla, jotta pääsee kommentoimaan naisista ala-arvoisesti.

Naarasnalkutin sanaa ei (vielä) nähty. Mutta kaipa siihen suuntaan menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä auta puolison "hyvyys" tai isot tulot.

Ei talot ja mökit.

Jos on se tunne , että siitä suhteesta vaan puuttuu jotain, eikä se anna oikein mitään.

Toki siihen voi jäädä, mutta lopputuloksesta ei oikein tiedä, lähtee tai jää , sen näkee sitten myöhemmin

Se tunne mihin viittaat kertoo sellaisen ihmisen omasta kyvyttömyydestä rakastaa. Ketään. Tyyppiesimerkki pershäiriöisestä hyväksikäyttäjästä joka ei ota vastuua omasta käytöksestään vaan hakee kaikenlaisia kokemuksia paikatakseen lapsuuden vaillejäämisiään.

Vierailija
64/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se kuitenkin se seksi, mitä kaipaat? Jos vaikka aloittaisit siitä, että otatte siihen asiaan nyt miehenne kanssa uuden vaihteen päälle. 

Vierailija
65/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tarjolla olevan makean syöminen ei ole välttämättä pidemmän päälle nautinnollista.

Vierailija
66/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n parisuhde oikeasti hyvä suhde? Tarkoitan sitä, että monet on hyviä puolustelemaan liittoaan vaikka arki on piilo*ittuilua, toinen tai molemmat ei koe että tulee haluineen kuulluksi, molemmat ehkä haikailee erilaista elämää ja katkeroituu pikkuhiljaa kun ikää tulee lisää.

Hyvästä suhteesta ei kannata lähteä kokeilemaan onko ruoho paremmin lannoitettua toisella puolella. Huonosta tai kädenlämpöisestä sen sijaan voi olla syytäkin.

Vierailija
67/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sun mies kiertoon, niin olet vapaa toteuttamaan itseäsi:) Tosin, jos tulet jälkikäteen katumapäälle, sun täydellisyyttä hipova mies on luultavasti löytänyt jo uuden kodin itselleen, jossa häntä rakastetaan aidosti:)

Vierailija
68/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n parisuhde oikeasti hyvä suhde? Tarkoitan sitä, että monet on hyviä puolustelemaan liittoaan vaikka arki on piilo*ittuilua, toinen tai molemmat ei koe että tulee haluineen kuulluksi, molemmat ehkä haikailee erilaista elämää ja katkeroituu pikkuhiljaa kun ikää tulee lisää.

Hyvästä suhteesta ei kannata lähteä kokeilemaan onko ruoho paremmin lannoitettua toisella puolella. Huonosta tai kädenlämpöisestä sen sijaan voi olla syytäkin.

Tässä vielä ap. Kyllä suhteemme on hyvä. Keskustelemme paljon, mikä minulle tärkeää, mieheni on kiinnostunut asioistani ja siitä, että minulla on kaikki hyvin ja muutenkin kaikki tuntuu olevan hyvin. Seksielämä on latistunut tässä oravanpyörässä mitä ollaan eletty. Hänellä vaativa työ ja itselläni myös. Lapset jo teinejä, joten omaa aikaa olisi enemmän mutta sekin tuntuu menevän työstä palautumiseen ja urheillaan kyllä molemmat myös. Ehkä yhteistä aikaa voisi olla enemmän ja sitten tuota seksiä myös. Tuntuu vaan jotenkin kynnykseltä taas aloittaa se aktiivinen seksielämä, koska lähes 10 vuotta mennyt, että seksiä on vain hyvin harvoin. Alussa mies oli aktiivisempi sitä kysymään, mutta nyt hänkin lienee antanut periksi sen suhteen. 

Vierailija
69/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ilmiselvä provo. Mieheni on ihana ja täydellinen ja tuo paljon rahaa mutta minä haluan pettää!

Miksi provo? Voi asiat olla huonosti näennäisesti hyvässäkin liitossa. 

Huonosti vai tuntuu silti, että on huonosti? Tunteet tulevat ja menevät ja usein ne ovat jopa ihan hormonaalisia asioita. Jos ihmisellä on jotain hyvää sitä ei kannata heittää pois vain siksi, että tänään tuntuu joltain. Huomenna kun taas voi tuntua joltain toiselta. 

En voi kuin ihmetellä, miten joku aikuinen nainen elää niin suurissa kuvitelmissa, että hön oikeasti uskoo, että jossain baarissa on joku hyvä, kivan näköinen  ja kunnollinen mies odottamassa häntä siellä. Käyttäkää järkeä. Siellä on joko miehiä, jotka eivät halua sitoutua tai ovat jo naimisissa. 

Eihän noita hyviä 48+ sinkkumiehiä  ole missään muuallakaan näkynyt ja nyt sitten luullaan, että baarit on niitä täynnä. Ei ole. Ei vaan ole. Oikea elämä ei ole mikään elokuva. 

Jokainen tuntemani eronnut 40-50v nainen on löytänyt parissa vuodessa uuden rakkauden ja ainakin päällisin puolin vaikuttanut onnellisemmalta kuin aiemmin.

Vierailija
70/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ilmiselvä provo. Mieheni on ihana ja täydellinen ja tuo paljon rahaa mutta minä haluan pettää!

Ei välttämättä ole provo. Ap:lla on asiat liian hyvin. Josko ap kuitenkin vaikka hankkisit harrastuksen pettämisen tilalle. Ps. Kun ikää tulee vielä vähän lisää niin kyllä tuo ohi menee.

Ap taitaa olla niitä pohjilmiltaan epävakaita draamailijoita jotka ahdistuvat rakkaudellisessa tasapainoisessa parisuhteessa. 

Ap on katkeroitunut mies tai huomattavan tylsistynyt, vähän vinksahtanut daami joka esittää pettämishaluista naista näissä ikuisuustrollauksissaan. Teihin muiden ongelmien ruotimista rakastaviin palstapsykologeihin uppoaa joka kerta -eri

Vierailija
71/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä ap. Kyllä suhteemme on hyvä. Keskustelemme paljon, mikä minulle tärkeää, mieheni on kiinnostunut asioistani ja siitä, että minulla on kaikki hyvin ja muutenkin kaikki tuntuu olevan hyvin. Seksielämä on latistunut tässä oravanpyörässä mitä ollaan eletty. Hänellä vaativa työ ja itselläni myös. Lapset jo teinejä, joten omaa aikaa olisi enemmän mutta sekin tuntuu menevän työstä palautumise

Ehkä aloittaisin nostamassa ns. kissan pöydälle eli puhut miehesi kanssa, että sinulla ollut vähän huonoja tunnelmia ja mitä voisitte yhdessä tehdä. Vaikka sitä yhteistä aikaa enemmän? 

Vierailija
72/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on ihan normaalia pitkässä liitossa. Lähes kaikille noita fiiliksiä jossain vaiheessa tulee.

Sinuna kävisin välillä ystävien kanssa juhlimassa yöelämässä. Kyllä se mieltä piristää kun tapaa muitakin ihmisiä eikä siinäkään mitään pahaa ole jos huomiota tulee muiltakin miehiltä. Niitä tilanteita ei vaan ole pakko lähteä viemään eteenpäin. 

Vierailija
73/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole provo. Ap:lla on asiat liian hyvin. Josko ap kuitenkin vaikka hankkisit harrastuksen pettämisen tilalle. Ps. Kun ikää tulee vielä vähän lisää niin kyllä tuo ohi menee.

Ap taitaa olla niitä pohjilmiltaan epävakaita draamailijoita jotka ahdistuvat rakkaudellisessa tasapainoisessa parisuhteessa. 

Ap on katkeroitunut mies tai huomattavan tylsistynyt, vähän vinksahtanut daami joka esittää pettämishaluista naista näissä ikuisuustrollauksissaan. Teihin muiden ongelmien ruotimista rakastaviin palstapsykologeihin uppoaa joka kerta -eri

Jep. Kyllähän sitä katkeroituu kun saa krittiikkiä täysin aiheesta.

Vierailija
74/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehesi kanssa. Kaikkea hyvää teille! 

Vierailija
75/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ns. keski-iän kriisiltä. Se on osin hormonaalista ja niin tuttua. Itse kärvistellyt vähän vastaavassa tilanteessa jo useamman vuoden, vaikka mulla ei noin hyvää miestä edes ole kuin sulla. Mutta mielestäni nro 33 tuolla edellä kirjoitti täyttä asiaa. Ei niitä kivoja miehiä vaan ole siellä baareissa odottamaasa just sua, ja jos eroot nykyisestä sitten tuut harmitteleen kun sössit hyvin olleet asiasi. Mä sanosin sulle (kuten sanon itsellenkin): get over it, ole tyytyväinen ja kiitollinen siihen mitä olet saanut. Ruoho ei ole vihreempää aidan toisella puolella. Helvetin hyvinhän sulla on asiat, kun vaan saat tuon jännityksen haikailusi eli pääkoppasi kuriin. Se jännitys kun ei ole kestävää eikä arkea. 

Vierailija
76/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ns. keski-iän kriisiltä. Se on osin hormonaalista ja niin tuttua. Itse kärvistellyt vähän vastaavassa tilanteessa jo useamman vuoden, vaikka mulla ei noin hyvää miestä edes ole kuin sulla. Mutta mielestäni nro 33 tuolla edellä kirjoitti täyttä asiaa. Ei niitä kivoja miehiä vaan ole siellä baareissa odottamaasa just sua, ja jos eroot nykyisestä sitten tuut harmitteleen kun sössit hyvin olleet asiasi. Mä sanosin sulle (kuten sanon itsellenkin): get over it, ole tyytyväinen ja kiitollinen siihen mitä olet saanut. Ruoho ei ole vihreempää aidan toisella puolella. Helvetin hyvinhän sulla on asiat, kun vaan saat tuon jännityksen haikailusi eli pääkoppasi kuriin. Se jännitys kun ei ole kestävää eikä arkea. 

Tämä 👍

Vierailija
77/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ehdottaa sun miehelle, jotain roolileikkejä.

Sitten tulis sellanen fiilis, kun olisit saanut vierasta miestä

Vierailija
78/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi puhua miehesi kanssa tuosta seksi asiasta? Kyllä se väkisinkin tuntuu tuolta jos ei ole seksiä ja läheisyyttä. Ei siinä pelkät puheet auta pitämään suhde läheisenä. 

Vierailija
79/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia kannattaa jättää fantasiaksi, muuten saatat järkyttyä. 

Suosittelen sinulle terapiaa ennen kuin teet jotain peruuttamatonta.

Vierailija
80/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin kaksi kertaa. Kuulostaa, että perusasiat ovat teillä kunnossa ja miehesi olevan todellinen saalis. Tuskinpa baareista löytyy sellaista seuraa, joka sinulle oikeasti kelpaisi. Yhdenillan panoja ihan varmasti, mutta luulen, että olet fiksu ja koulutettu nainen -sellaiseenko tyytyisit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi