Auttakaa! Haaveilen toisesta miehestä, mutta en ole valmis eroamaan.
Olen 48 v. ja naimisissa ollut vajaa 20 vuotta. Mieheni on hyvä aviomies, isä, hyvännäköinen, luotettava, akateemisesti koulutettu ja erittäin hyvätuloinen, perheeseen panostava ym. ym. Eli hyvä mies kaikkinensa ja tulemme toimeen myös hyvin, ei suurempia riitoja ja hauskaakin on usein yhdessä. En vaan tajua itseäni; noin vuoden päivän olen haaveillut toisesta miehestä. Siis ei mitään seksifantasiaa, vaan vain sitä, olisiko joku toinenkin mies minulle oikea. Vaihtelua? En edes osaa sanoittaa mitä ja miksi haen. Nykyisen miehen kanssa seksielämä on nykyisin hyvin hiljaista, varmasti ruuhkavuodet verottavat ja en itsekään ole aktiivisesti sitä hinkumassa.
Haaveilen, että lähtisin yöelämään vaikkapa naisystävieni kanssa ja löytäisin jonkun ihanan miehen, joka saisi perhosia vatsaan ja sukat pyörimään jaloissa.
Tämä vaivaa minua, koska jatkuu ja jatkuu vain. Rakastan kuitenkin miestäni, enkä haluaisi erota. Osaisiko joku auttaa?
Kommentit (175)
Olen ratkaissut ongelman turkin matkoilla. Mies murjottaa muutaman päivän mutta aina on leppynyt. n.57
Vierailija kirjoitti: Ilmiselvä provo. Mieheni on ihana ja täydellinen ja tuo paljon rahaa mutta minä haluan pettää!
Ei välttämättä ole provo. Ap:lla on asiat liian hyvin. Josko ap kuitenkin vaikka hankkisit harrastuksen pettämisen tilalle. Ps. Kun ikää tulee vielä vähän lisää niin kyllä tuo ohi menee.
Mitä kuvailet miestäsi, enpä usko että löydät saman tasoisia vapaita miehiä mistään baareista :) Ainakaan vapaita.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Kirjoitus ei ole provo. En haluaisi siis erota, koska tiedän mieheni olevan oikeasti hyvä mies ja joka aidosti minua rakastaa. Kaksi lastakin perheessä, joten toki minun täytyy ajatella heitäkin. Ja kun en edes tiedä, mitä etsin! On vaan suunnaton jonkinlainen tyhjyyden ja kaipuun tunne jostakin paremmasta, mikä voi olla siis ihan utopistinenkin tunne. Se on inhottava tunne. Etsit ja kaipaat jotain, jota en pysty edes sanoittamaan ja toisaalta asiat ovat oikein hyvin. Pelkään tätä menoa kuitenkin sotkevani asiat, koska tunne vain vahvistuu tässä ajan kuluessa.
Ongelma on hormooneissa, tylsyydestä ja epärealistiselta kuvitelmasta mitä todellisuus on nykymaailmassa parisuhteiden suhteen. Nyt kaipaat jännitystä ja sitten kun olet eronnut kaipaat vanhaa elämääsi. Jos ongelma on seksi, niin aloita sillä, että ryhdyt harrastamaan sitä enemmän sen oman puolisosi kanssa. Koska ei se seksi ole kuin seksiä, jonkun muunkin kanssa. Menetät vain perheesi ja hyvän elämän jättämällä miehesi.. Ja miksi, jotta Mikon sijaan joku Marko jyystää sinua?
Sotket asiat sekä itsellesi, että lapsillesi. Ei kannata. Nyt kysytään tahtoa. Ei ole mitään parempaa, sen voi tuhannet tuon ikäiset sinkkunaiset sinulle kertoa.
Olet tilanteessa, jossa joku kateellinen ja onneton sinkkukaveri tietoisesti yrittää kohta saada sinut eroamaan. Sinulla on juuri se mistä moni haaveilee ja sinä juokset jonkun tunteen perässä. Et ole 20, eikä ole mitään mieslaumaa, joka tulee kuolaamaan perässäsi. Se on realiteetti.
Todellisuus on ongelmia lapsilla, kauheat eroriidat, elintaso laskee, epämääräisiä miehiä, yksinäisyyttä, syyllisyyttä ja miksi? Että voi jonkun baari-illan jälkeen mennä sänkyyn vieraiden miesten kanssa?
Kysy itseltäsi ja katso ympärillesi, kuinka monen sinkkumiehen kanssa joita näet oikeassa elämässä haluat, olet halunnut harrastaa seksiä? No, ne on ne samat joita on siellä baarissa. Kymmenen vuoden päästä he eivät enää halua sinua. Vaan silloin sinua haluaa korkeintaan ne 60 vuotiaat. No, miltä ne näyttää?
Ymmärtäisin jopa, jos olisit ihastunut johonkin määrättyyn mieheen, mutta nyt olet ihastunut haaveeseen. Johonkin mistä ei ole mitään lupausta edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ilmiselvä provo. Mieheni on ihana ja täydellinen ja tuo paljon rahaa mutta minä haluan pettää!
Ei välttämättä ole provo. Ap:lla on asiat liian hyvin. Josko ap kuitenkin vaikka hankkisit harrastuksen pettämisen tilalle. Ps. Kun ikää tulee vielä vähän lisää niin kyllä tuo ohi menee.
Ap taitaa olla niitä pohjilmiltaan epävakaita draamailijoita jotka ahdistuvat rakkaudellisessa tasapainoisessa parisuhteessa.
Naisille ei mikään riitä tai ole ttäysin äydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Uhriutuvan tarinatrollin alter ego tuli provoilemaan palstalle. Tyhjä on elämä kun pitää provoilla ja uhriutua päivästä toiseen.
Saattaa olla, jotta pääsee kommentoimaan naisista ala-arvoisesti.
Ei siinä auta puolison "hyvyys" tai isot tulot.
Ei talot ja mökit.
Jos on se tunne , että siitä suhteesta vaan puuttuu jotain, eikä se anna oikein mitään.
Toki siihen voi jäädä, mutta lopputuloksesta ei oikein tiedä, lähtee tai jää , sen näkee sitten myöhemmin
Kurjaa kuulla, että noinkin lähes täydellisen kuuloisesta tilanteesta (avioliitto kunnollisen miehen kanssa) halutaan johonkin epämääräiseen tilaan, jossa baarista löytynyt joku ihana mies. Saattaa äkkiä tulla jonkun jännämiehen kainalosta ikävä sinne oman aviomiehen luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Kirjoitus ei ole provo. En haluaisi siis erota, koska tiedän mieheni olevan oikeasti hyvä mies ja joka aidosti minua rakastaa. Kaksi lastakin perheessä, joten toki minun täytyy ajatella heitäkin. Ja kun en edes tiedä, mitä etsin! On vaan suunnaton jonkinlainen tyhjyyden ja kaipuun tunne jostakin paremmasta, mikä voi olla siis ihan utopistinenkin tunne. Se on inhottava tunne. Etsit ja kaipaat jotain, jota en pysty edes sanoittamaan ja toisaalta asiat ovat oikein hyvin. Pelkään tätä menoa kuitenkin sotkevani asiat, koska tunne vain vahvistuu tässä ajan kuluessa.
Ongelma on hormooneissa, tylsyydestä ja epärealistiselta kuvitelmasta mitä todellisuus on nykymaailmassa parisuhteiden suhteen. Nyt kaipaat jännitystä ja sitten kun olet eronnut kaipaat vanhaa elämääsi. Jos ongelma on seksi, niin aloita sillä, että ryhdyt harrastamaan sitä enemmän sen oman puolisosi kanssa
Hyvin kirjoitettu 👍
Kannattaa tarkkaan harkita, koska kuvailemillasi spekseillä miehellesi saattaisi olla ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla niitä pohjilmiltaan epävakaita draamailijoita jotka ahdistuvat rakkaudellisessa tasapainoisessa parisuhteessa.
Itse asiassa en ole draamailija, enkä voi sietää sellaisia. Olen ainakin tähän mennessä ollut tasapainoinen, jalat maassa -olevaa tyyppiä sekä rauhallinen ja järkevä. En siis todellakaan mikään haihattelija. Siksi ehkä nykyiset tunteet hieman pelottavatkin. T. Ap
Lopeta se pettäminen niin alkaa seksi kiinnostamaan oman miehen kanssa..
Eihän avaajalla ole muuta ongelmaa, kuin että kaipaa piristystä seksielämäänsä. Miehensä on varmasti ihan samoilla linjoilla.
Tehkääpä se seuraavalla kerralla eri tavalla.
Ongelmaan on helppo ratkaisu. Kerrot miehellesi olevasi polyamorikko ja tulevasi nyt kaapista ulos tämän asian kanssa ja olevasi valmis antamaa rakkautta kahdelle miehelle. Jos tämä ei käy miehellesi, niin se on hänen valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmaan on helppo ratkaisu. Kerrot miehellesi olevasi polyamorikko ja tulevasi nyt kaapista ulos tämän asian kanssa ja olevasi valmis antamaa rakkautta kahdelle miehelle. Jos tämä ei käy miehellesi, niin se on hänen valintansa.
En ole ap, mutta aika harvat ns. tavalliset ihmiset tuota hyväksyvät. Onhan noita polyamorikkoja, mutta omaan silmään ovat hieman erikoisia persoonaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä eroa mutta pidä se salalsuhde.
Ei mitään salsuhdetta, ilmoita reilusti olevasi polyamorikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta aika harvat ns. tavalliset ihmiset tuota hyväksyvät. Onhan noita polyamorikkoja, mutta omaan silmään ovat hieman erikoisia persoonaltaan.
Mutta jos on Ap:n lailla rakkautta vaikka kahdelle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on Ap:n lailla rakkautta vaikka kahdelle miehelle?
Manipulointia ja törkeän väkivaltaista vallankäyttöä sellainen on. Mt-ongelmat ja narsismi kukoistavat niiden piireissä. Vastuutaan pakoilevat aina.
Ikä tyhmentää?