Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Haaveilen toisesta miehestä, mutta en ole valmis eroamaan.

Vierailija
28.04.2024 |

Olen 48 v. ja naimisissa ollut vajaa 20 vuotta. Mieheni on hyvä aviomies, isä, hyvännäköinen, luotettava, akateemisesti koulutettu ja erittäin hyvätuloinen, perheeseen panostava ym. ym. Eli hyvä mies kaikkinensa ja tulemme toimeen myös hyvin, ei suurempia riitoja ja hauskaakin on usein yhdessä. En vaan tajua itseäni; noin vuoden päivän olen haaveillut toisesta miehestä. Siis ei mitään seksifantasiaa, vaan vain sitä, olisiko joku toinenkin mies minulle oikea. Vaihtelua? En edes osaa sanoittaa mitä ja miksi haen. Nykyisen miehen kanssa seksielämä on nykyisin hyvin hiljaista, varmasti ruuhkavuodet verottavat ja en itsekään ole aktiivisesti sitä hinkumassa. 

Haaveilen, että lähtisin yöelämään vaikkapa naisystävieni kanssa ja löytäisin jonkun ihanan miehen, joka saisi perhosia vatsaan ja sukat pyörimään jaloissa. 

Tämä vaivaa minua, koska jatkuu ja jatkuu vain. Rakastan kuitenkin miestäni, enkä haluaisi erota. Osaisiko joku auttaa? 

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkin eltaantunut haju tuoksahti avauksesta.

Vierailija
22/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kirjoitus ei ole provo. En haluaisi siis erota, koska tiedän mieheni olevan oikeasti hyvä mies ja joka aidosti minua rakastaa. Kaksi lastakin perheessä, joten toki minun täytyy ajatella heitäkin. Ja kun en edes tiedä, mitä etsin! On vaan suunnaton jonkinlainen tyhjyyden ja kaipuun tunne jostakin paremmasta, mikä voi olla siis ihan utopistinenkin tunne. Se on inhottava tunne. Etsit ja kaipaat jotain, jota en pysty edes sanoittamaan ja toisaalta asiat ovat oikein hyvin. Pelkään tätä menoa kuitenkin sotkevani asiat, koska tunne vain vahvistuu tässä ajan kuluessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämään nyt kuuluu kaikenlaiset oman pään tuottamat impulssit ja haavekuvat. Ihmisellä kun on kyky unelmoida, niin sitten välillä oma mieli rakentaa erilaisia fantasioita ja sen sellaisia. Ei niitä kannata alkaa tosissaan kuuntelemaan. Suurimmaksi osaksi menee päin helvettiä, jos niitä alkaa seurailemaan. 

Eri asia on sitten, jos on jatkuvasti onneton omassa elämässään.

Vierailija
24/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako viienkympin villitys iskee nyt jo?

Vierailija
25/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Kirjoitus ei ole provo. En haluaisi siis erota, koska tiedän mieheni olevan oikeasti hyvä mies ja joka aidosti minua rakastaa. Kaksi lastakin perheessä, joten toki minun täytyy ajatella heitäkin. Ja kun en edes tiedä, mitä etsin! On vaan suunnaton jonkinlainen tyhjyyden ja kaipuun tunne jostakin paremmasta, mikä voi olla siis ihan utopistinenkin tunne. Se on inhottava tunne. Etsit ja kaipaat jotain, jota en pysty edes sanoittamaan ja toisaalta asiat ovat oikein hyvin. Pelkään tätä menoa kuitenkin sotkevani asiat, koska tunne vain vahvistuu tässä ajan kuluessa. 

Kun kirjoitustavasta tulee liian selvästi esille se, että tämä on tekaistu tarina eikä lainkaan totta.

Sori AP, kokeile ensikerralla tehdä vähän uskottavampi tarina.

Vierailija
26/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen samaa. Olen nuori, mutta takana on 11. vuoden suhde. En aio erota koska kaikki on hyvin, pidän tätä ohimenevänä vaiheena. Kiva seurailla kavereiden sinkkuseikkailuja, nähdä heidän tinder matchejaan ja "elää" sinkkuelämää heidän kauttaan. Pitkä parisuhde on kuitenkin se mitä loppujen lopuksi moni haluaa.

Vierailija
27/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aikuinen rakkaus vaatii myös valintaa ja tahtotilaa. Epävakaat menevät impulssiensa tuottaminen tunnetilojen perässä. Ja loppu viimen tuhoavat kaiken kauniin ympäriltään.

Vierailija
28/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kirjoitustavasta tulee liian selvästi esille se, että tämä on tekaistu tarina eikä lainkaan totta. Sori AP, kokeile ensikerralla tehdä vähän uskottavampi tarina.

Mikähän kirjoituksestani osoittaisi sen olevan provo? T. Ap

Vierailija
29/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kirjoitustavasta tulee liian selvästi esille se, että tämä on tekaistu tarina eikä lainkaan totta. Sori AP, kokeile ensikerralla tehdä vähän uskottavampi tarina.

Mikähän kirjoituksestani osoittaisi sen olevan provo? T. Ap<

Jos vaikka menisit muille sivustoille sepitelmäsi kanssa. Kaltaistesi seuraan.

Vierailija
30/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo vähän kasvaneet ja sinulla on aikaa ajatella itseäsi ja kuunnella ajatuksiasi?

Nyt istut alas ja hetken mietit. Sinulla on kaikki hyvin. Mitä jos aloittaisit uuden harrastuksen? Tai mitä jos keksitte yhdessä miehen kanssa jotain uutta tekemistä? Voi olla, että siinä myös seksielämä piristyisi ja silloin samalla hitsautuisitte enemmän yhteen.

Vierailija
31/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pariterapia? 

Vierailija
32/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on sadan vuoden vastamäki mihin ei mikään sadan vuoden pariterapia auta. On vain päästävä löytämään s*ksuaalisuutensa ja elämään omannäköistä elämää. Kuin jossain weetee-realitysarjassa.

Vierailija
33/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ilmiselvä provo. Mieheni on ihana ja täydellinen ja tuo paljon rahaa mutta minä haluan pettää!

Miksi provo? Voi asiat olla huonosti näennäisesti hyvässäkin liitossa. 

Huonosti vai tuntuu silti, että on huonosti? Tunteet tulevat ja menevät ja usein ne ovat jopa ihan hormonaalisia asioita. Jos ihmisellä on jotain hyvää sitä ei kannata heittää pois vain siksi, että tänään tuntuu joltain. Huomenna kun taas voi tuntua joltain toiselta. 

En voi kuin ihmetellä, miten joku aikuinen nainen elää niin suurissa kuvitelmissa, että hön oikeasti uskoo, että jossain baarissa on joku hyvä, kivan näköinen  ja kunnollinen mies odottamassa häntä siellä. Käyttäkää järkeä. Siellä on joko miehiä, jotka eivät halua sitoutua tai ovat jo naimisissa. 

Eihän noita hyviä 48+ sinkkumiehiä  ole missään muuallakaan näkynyt ja nyt sitten luullaan, että baarit on niitä täynnä. Ei ole. Ei vaan ole. Oikea elämä ei ole mikään elokuva. 

Joten, jos sinulla on ihan oikeasti oikeassa elämässä hyvä mies, pidä siitä kiinni, koska baareissa ei ole olemassa mitään täydellistä tyyppiä tuossa iässä ja jonkun jolla on toimivat aivot, pitää se äänen sanoa, 

Vierailija
34/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hormonaalista. Kehosi tietää, että vaihdevuodet alkavat pian, ja alitajuisesti yrität vielä saada viimeisille kelvollisille munasoluillesi siittäjän. Sinulla on jo 2 lasta yhden miehen kanssa niin nyt haluat vauvan uuden uroksen kanssa.

Vierailija
35/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi elämääsi jotain mielenkiintoista ja kehittävää äläkä vain toisesta ihmisestä/uudesta paosta todellisuudesta.

Vierailija
36/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä provo. Hyvää miestä ei jätetä. 

Vierailija
37/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole seksielämää miehesi kanssa mutta onko muuten läheisyyttä päivittäin? Jos ei ole niin parisuhteesi ei voi hyvin ja osa tyhjyyden tunteesta tulee siitä. Osa myös itsestäsi. Onko sinulla itselläsi muutoin elämässä sisältöä itselläsi? Oletko elänyt arvojesi mukaisesti, harrastukset, ystävät jne? 

Vierailija
38/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla 'käpurauhanen' kaipaa juuri tällaista tunne- ja ihmissuhdekuohua (vrt. naisille suunnatut viihdetuotteet), miehillä taas seksiä. Ongelma kai tässä on vaan se, että kakkua ei voi sekä syödä että säästää.

Vierailija
39/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, onhan noita liihottelijoita. Eräs tuttu meni vihille ja teki lapset ja sitä onnea. Häipyi seuraavan luo ja teki lisää lapsia ja oi onnea . Häipyi ja nyt naimisissa kolmannen kanssa. Ei sentään enää mukuloita oo tehny. Liekö tämä nykyinen liitto on se johon myös jää. 

Vierailija
40/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, onhan noita liihottelijoita. Eräs tuttu meni vihille ja teki lapset ja sitä onnea. Häipyi seuraavan luo ja teki lisää lapsia ja oi onnea . Häipyi ja nyt naimisissa kolmannen kanssa. Ei sentään enää mukuloita oo tehny. Liekö tämä nykyinen liitto on se johon myös jää. 

Epävakaa persoona? Kaksisuuntainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi