Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely naisille

Vierailija
27.04.2024 |

Ottaisitko mieluummin:

A) hyväsydämisen ja introvertin tuotekehitysinsinöörin, joka töissä keskittyy miettimään tuotteen ominaisuuksia ja yrittää olla häiritsemättä muita ihmisiä. Brutto 3900 e/kk

vai 

B) kovan ja ekstrovertin rahoitusjohtajan, joka on pelannut itsensä nykyiseen asemaansa puhumalla pahaa selän takana, lopettamalla tuotteita, ja asettamalla firman eri osastoja yt-neuvotteluihin. Brutto 13900 e/kk

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen kumpaan rakastuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisen ja jännän linnakundin ne naiset kuitenkin ottaisivat.

Vierailija
5/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on vähemmän pihi naista kohtaan. ;) Muttei ostele turhia asioita kysymättä, vaan ihan sovitusti sovittu mitä kuukaudessa. Ja jos nainen ei tarvitse mitään, sitten kaikki hyvin, ehkä on omat tulot naisella. Se kiltimpi mies vie silti voiton omalla tavallaan, että on päässyt henkisiin arvoihin ja ajattelee muitakin.

Vierailija
7/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka on vähemmän pihi naista kohtaan. ;) Muttei ostele turhia asioita kysymättä, vaan ihan sovitusti sovittu mitä kuukaudessa. Ja jos nainen ei tarvitse mitään, sitten kaikki hyvin, ehkä on omat tulot naisella. Se kiltimpi mies vie silti voiton omalla tavallaan, että on päässyt henkisiin arvoihin ja ajattelee muitakin.

Mies A laittaa kaikki liikenevät rahansa naiseen.

Mies B laittaa osan rahoista naiseen, osan rahoista sukeltamiseen hienoissa lomakohteissa, joissa käy kaverien kanssa ( ei naisen). Osa miehen rahoista saattaa myös mennä juhlimiseen, tai kokaiiniin, tai rakastajattareen. Sinänsä toki, absoluuttinen rahamäärä, jonka mies laittaa sinuun, eli siis päänaiseensa, on isompi kuin mitä mies A laittaa naiseen.

Vierailija
8/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
9/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti-incel voi kuvitella, että kaikki naiset on rahan perässä. Mä en ota miestä hänen koulutuksensa, työnsä tai rahan perusteella. Se on se mies itse joka ratkaisee eli minkälainen luonne hänellä on. Miten hän kohtelee mua ja muita, onko uskollinen ja luotettava jne. Ei siinä auta isot tulot, jos mies täysi ku sipää. 

Vierailija
10/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies A laittaa kaikki liikenevät rahansa naiseen.

Mies B laittaa osan rahoista naiseen, osan rahoista sukeltamiseen hienoissa lomakohteissa, joissa käy kaverien kanssa ( ei naisen). Osa miehen rahoista saattaa myös mennä juhlimiseen, tai kokaiiniin, tai rakastajattareen. Sinänsä toki, absoluuttinen rahamäärä, jonka mies laittaa sinuun, eli siis päänaiseensa, on isompi kuin mitä mies A laittaa naiseen.

Ehkä sen A:n ei tarvisi oikeasti ihan kaikkea laittaa naiseen. Melko pienikin määrä palkasta jo riittäisi. Ja naisellahan voi olla omatkin tulot pian, ellei ole jo. B ei kävisi jos käyttää aineita tai on rakastajatar, naisia. Juhliminen ei kiinnosta naisia automaattisesti myös.

Vierailija
12/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolinut tyyppiä B koskaan. Ovat kuvottavia. En kyllä tekisi A:llakaan mitään, koska häntä näyttää kiinnostavan vain oma pehvansa.

Ottaisin tyypin C, jolla on samanlaisia harrastuksia, joka arvostaa minua, jota voin arvostaa, meillä on samat arvot, huumorintajumme käy yhteen ja meillä on onnellista yhdessä.

Vierailija
13/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti-incel voi kuvitella, että kaikki naiset on rahan perässä. Mä en ota miestä hänen koulutuksensa, työnsä tai rahan perusteella. Se on se mies itse joka ratkaisee eli minkälainen luonne hänellä on. Miten hän kohtelee mua ja muita, onko uskollinen ja luotettava jne. Ei siinä auta isot tulot, jos mies täysi ku sipää. 

Kyllä paljon ainakin töissä näkyy toimiston naisia liehittelemässä näitä toimiston rahamiehiä

Vierailija
14/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, koska pidän mukavista ihmisistä, en kovista. Ja pärjään omilla rahoillani, ei tarvitse metsästää lompakkoa.

Vierailija
15/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaisen ja jännän linnakundin ne naiset kuitenkin ottaisivat.

Missä vajaaälyisten todellisuudessa sä oikein elät??? Suurin osa suomalaisista naisista on parisuhteessa ihan tavallisten ja kunnollisten suomalaisten miesten kanssa. Suurin osa ei todellakaan huolisi väkivaltaista ja jännää linnakundia. Sellaiset voisi vaikka kuohita.

N44

Vierailija
16/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paljon ainakin töissä näkyy toimiston naisia liehittelemässä näitä toimiston rahamiehiä

No vittujako mä sille mahdan. Mä kerroin mitä MINÄ haluan ja en halua. 

Vierailija
17/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen a:n. Tykkään muutenkin enemmän introverteista ja sellainen olen itsekin. Miehen palkka on sivuseikka. 

Vierailija
18/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kumpaakaan, vaan elelisin onnellisesti sinkkuna ilman noita luusereita.

Vierailija
19/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

C) Mukavan, huomaavaisen villapaitahumanistin, joka on monipuolisesti sivistynyt ja aidosti hyvä ihminen. Tuloja en tiedä, vähän joka tapauksessa.

Vierailija
20/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C) Mukavan, huomaavaisen villapaitahumanistin, joka on monipuolisesti sivistynyt ja aidosti hyvä ihminen. Tuloja en tiedä, vähän joka tapauksessa.

Et kyl usko tähän itsekään. Paitsi tietty jos se on joku jeesuksen näköinen 190cm villapaitamalli hipsteri, ja mielellään vielä rikkailla vanhemmilla varustettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan