Mitähän se Miina Äkkijyrkkä oikeasti teki, et joutu Farmilta ulos?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinalla on käsittääkseni sekä Asperger että ADHD.
Lääkäri itse paikalla kertomassa potilaansa diagnooseja?
Wikipediassa lukee, että on asperger. On itse kertonut olevansa adhd. Myös julkisesti myöntänyt olevansa egoisti.Niistä saa lisäpisteitä taideoppilaitoksiin pyrittäessä.
Miina on 74-vuotias. Tuskin diagnooseja edes ollut olemassa hänen oppivuosinaan.
Miina on ollut psykiatrisessa hoidossa teini-ikäisenä.
Niin
Niin.
Vierailija kirjoitti:
vihunen oli kyllä kunnon tör ppö parjatessaan miinaa kaikkien kuullen. ei ihme että räjähti tunnelma.
Linda teki sen mitä formaattiin kuuluu. Asiat puhutaan pöydässä. Negat ja posit kaikkien kuullen, ettei tule jälkipuheita. Se liittyy torpparin tehtäviin.
Miina oli käyttäytynyt surkeasti muiden nähden ja kuullen, niin kestäkööt palautteenkin siten.
Eipä tuotanto arvannut, että yksi Äkkiväärä vanhus loukkaantuu kaikesta kritiikistä verisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kokki "tyttö" joka kertoi kaikkien kuullen mitä kertoi, olisi sanonut Miinalle kahden kesken.
Joidenkin ihmisten kanssa ei voi käsitellä asioita kahden kesken, vaan on viisastakin hoitaa käsittely niin, että on muitakin kuulemassa.
Vierailija kirjoitti:
Uniikit lumihiutaleet ottavat henkilökohtaisesti kaiken mitä sanotaan ja loukkaantuvat ja nostavat metelin. Jos minulle joku kiroaisi ja kysyisi miksi en jotain osaa, sanoisin kiroten takaisin: " no en kai minä per....le osaa kun en ole koskaan aikaisemmin tehnyt. Opeta, jos kerran itte osaat".
Juurikin näin. Ja varsinkin sanoisin siinä hetkessä, en odottaisi mitään porukkahymistelyä, jossa kameroiden edessä pamautan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ei joutunut, lähti itse.
Onko sulla tästä faktaa? Täällä moni on ollut eri mieltä. Vai halusitko muuten vain näpäyttää kuten täällä on tapana?
Jos Miina kerran julkisesti on kertonut olevansa egoisti, niin kyllähän se red flag on selvästi. Läheiset hakeneet lähestymiskieltoja, joten kyseessä todennäköisesti narsisti. Eipä ihme jos poistetaan kuvauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipediassa lukee, että on asperger. On itse kertonut olevansa adhd. Myös julkisesti myöntänyt olevansa egoisti.Niistä saa lisäpisteitä taideoppilaitoksiin pyrittäessä.
Miina on 74-vuotias. Tuskin diagnooseja edes ollut olemassa hänen oppivuosinaan.
Vaikea ihminen tainnut olla sen ajan yleis-dg 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se muuten itse itselleen keksinyt tuon sukunimen. Jos on, niin pimeetä sekin.
Oikealta nimeltään Riitta Loiva, tämä Äkkijyrkkä siis taiteilijanimi.
Monella muullakin taiteilijanimi, mikä siitä tekisi jotenkin "pimeää"🤦
Ei se ole taiteiljianimi, vaan hän on oikeasti vaihtanut nimekseen äkkijyrkkä. Mutta hänellä on tuon lisäksi muita nimiä joita käyttää teoksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais hänen tarina lapsuudesta! Voi, kun kirjoittais elämänkerran!
Tuolla kun katsoo ihmisten yleisiä mielipiteitä, suurin osa haluaa lopettaa koko ohjelman seuraamisen koska Miina lähti. En ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kuten voitte netistä lukea, ovat hoitomuodot olleet varsin erikoisia. Ei siellä ole tunteita sanoiteltu ja saatu kasvattamattomuudella diagnooseja, kuten nykyään. Lääkäreillä on ollut siihen aikaan ihan omat kivansa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se muuten itse itselleen keksinyt tuon sukunimen. Jos on, niin pimeetä sekin.
Ritva Loiva entinen nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian särmikäs oma itsensä. Ei sovi nyky formaatteihin. Nykyään vaaditaan mukautuvaisuutta , joustoa ja nöyryyttä. Ei Miina Äkkijyrkän kaltainen ihminen siihen voi taipua.
No siis, mitä jos kaikki meistä olisi samanlaisia?
Jos aikoo olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä, sitä on ikään kuin pakkokin joustaa ja ottaa muidenkin tunteet huomioon. Jos haluaa arvostusta osakseen, opettelee ihan vain arvostamaan muita ja kohtelemaan heitä ystävällisesti. Helppoa kuin heinän teko. Miksi kukaan muuten olisi itselle ystävällinen, jos ei itseä kiinnosta pätkän vertaa?
Jos MÄ olisi tuollainen ihminen, se ei olisi kansainvälinen taiteilija. Mutta lumihiutaleiden maailmassa kuka tahansa muu on ihan paska, jos ei osaa mielistellä ja kulkea rivissä. Jo on sakeaa ajattelua semmoinen, että ihmisen ainoa arvo tulee siitä, että näyttävästi arvostaa sinunkaltaistasi ihmistä ja niitä, jotka sinä lasket meihin? Ja jos ei suostu tai onnistu, niin ei mitään arvoa? Teidän olisi nyt korkea aika vähitellen aikuistua. Meitä on moneen junaan, ja kuuluukin. Jos halutaan olla individualisteja, sitten niitä indiviidejä on syytä sietää. Varmasti karmea ihminen läheisilleen, mutta silti mittaamattoman arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta suvusta tulee ihminen, jolla on noin häiriintynyt sukunimi? "Äkkijyrkkä"... oikeesti? Jyrkkä ennen kuin äkäisee ts. yllättävä putoaminen.
nimi ei ole suvun nimi
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kun katsoo ihmisten yleisiä mielipiteitä, suurin osa haluaa lopettaa koko ohjelman seuraamisen koska Miina lähti. En ihmettele.
"Tosi moni"?
Vierailija kirjoitti:
Sen kun lopetat ohjelman katsomisen. Ei sitä tänne tarvi tulla kuuluttamaan, ketään tuskin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritva Loiva entinen nimi
Riitta Loiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tosi moni"?
Lähes kaikki? No ketä tuolla viitsii enää seurata? Jotakin uusavuttomia, jeesustelevia kokkeja? Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Se Linnea on aivan sikarasittava päsmäri.
Kyllä! Pilaa koko ohjelman!
Miina on itse kertonut niistä haastatteluissa ja dokumentissaan.