Mitähän se Miina Äkkijyrkkä oikeasti teki, et joutu Farmilta ulos?
Kommentit (198)
muut ei varmaan ymmärrtäneet suorapuheisuuttaan ja kokivat se jonkinlaisen vtuiluna, vaikka ei ole
Hänen Facebookissa lukee, että joku olisi kesken kaiken laittanut hänet ohjelmasta pois. En saa selvää ketä tarkoittaa. En ole farmia seurannut. Oli kuulemma tuon takia syksyllä 2kk sairaslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Hänen Facebookissa lukee, että joku olisi kesken kaiken laittanut hänet ohjelmasta pois. En saa selvää ketä tarkoittaa. En ole farmia seurannut. Oli kuulemma tuon takia syksyllä 2kk sairaslomalla.
k
Kokko vihunen vihoitteli.Ei varmaan kestänyt, että joku on kuuluisampi kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k
Kokko vihunen vihoitteli.Ei varmaan kestänyt, että joku on kuuluisampi kuin itse.
Miinako se siellä itseään kehuu?
Toinen saa puhua kirosanoja käyttäen ventovieraalle miten huvittaa, kaikkien edessä. Mutta jos siitä sanoo, kaikkien edessä, ei olekaan ok. Toinen pyysi sentään anteeksi, kaikkien edessä. Aina eniten pitää varoa ja kumarella niitä, jotka itse käyttäytyvät huonosti.
Eihän se sieltä itse olisi lähtenyt, vaan tuotanto poisti.
Näin Miina itse kertoo FB:ssä ja myös tuotanto antoi ymmärtää, että kuvausten ulkopuolella tapahtui jotain joka johti poistamiseen.
Minusta hänen ei tuolla luonteella ja diagnooseilla olisi kannattanut lähteä edes yrittämään. No, lähtipä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan vaan lähtenyt kävelemään puhumatta mitään.
sä vain lähdit kävelemään, sanomatta edes moooiiii🎵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinalla on käsittääkseni sekä Asperger että ADHD.
Lääkäri itse paikalla kertomassa potilaansa diagnooseja?
Wikipediassa lukee, että on asperger. On itse kertonut olevansa adhd. Myös julkisesti myöntänyt olevansa egoisti.Niistä saa lisäpisteitä taideoppilaitoksiin pyrittäessä.
Miina on 74-vuotias. Tuskin diagnooseja edes ollut olemassa hänen oppivuosinaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se muuten itse itselleen keksinyt tuon sukunimen. Jos on, niin pimeetä sekin.
Oikea nimi muistaakseni Loiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipediassa lukee, että on asperger. On itse kertonut olevansa adhd. Myös julkisesti myöntänyt olevansa egoisti.Niistä saa lisäpisteitä taideoppilaitoksiin pyrittäessä.
Miina on 74-vuotias. Tuskin diagnooseja edes ollut olemassa hänen oppivuosinaan.
Miina on ollut psykiatrisessa hoidossa teini-ikäisenä.
Oliko se kokki "tyttö" joka kertoi kaikkien kuullen mitä kertoi, olisi sanonut Miinalle kahden kesken.
Miina on ollut aina erittäin persoonallinen. En lähtisi täällä mitään diagnooseja levittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joutunut, lähti itse.
Miina SAATETTIIN tuotannonpuolesta pois kuvauspaikalta.
Ehkä suutuspäissään oli lähtöpäätöksen tehnyt, muttei ei kiukkupussi löytänyt tietään pois.
Tai sitten alkoi tapansa mukaan uhkailemaan muita, niin jouduttiin saattamaan ulos kuvauspaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se muuten itse itselleen keksinyt tuon sukunimen. Jos on, niin pimeetä sekin.
Oikealta nimeltään Riitta Loiva, tämä Äkkijyrkkä siis taiteilijanimi.
Monella muullakin taiteilijanimi, mikä siitä tekisi jotenkin "pimeää"🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on ollut psykiatrisessa hoidossa teini-ikäisenä.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa.
Noi on niin yleisiä julkkiksillakin että miten se oireilee noin rajuna? Lääkityskö puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hänen ei tuolla luonteella ja diagnooseilla olisi kannattanut lähteä edes yrittämään. No, lähtipä kuitenkin.
Niin lähti. Ja kuinka moni Farmilla arvosti Miinaa? Tosi moni. Kuinka moni katsojista arvosti Miinaa? Tosi moni.
Sellainen määrä tietoa ja taitoa. Taiteellisuutta ja vahvuutta. Mieletön persoona, jonka on hyvä näkyä ja näyttää esimerkkiä.
Ja kyllä, luonne voi olla omintakeinen, mutta hänellä on niin paljon muuta annettavaa, että tilaa kyllä riittää.
Ei joutunut, lähti itse.