Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän se Miina Äkkijyrkkä oikeasti teki, et joutu Farmilta ulos?

Vierailija
27.04.2024 |

Media salaa jotakin...

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Niin Miina kuin muutkin. Olen ollut tilanteessa, joss Miina silmittömästi raivoaa ja miehet itkevät, ja olen ollut tilanteessa jossa hän on hyvin asiallinen (meillä oli bisneksiä). Miina oli myös läheisen ihmiseni hyvä ystävä, tulivat hyvin toimeen keskenään, koska läheiseni ei provosoinut eikä provosoitunut. Mutta suuri osa Miinan tuntevista tietää, että hän voi olla hyvin pelottava sellaiselle joka pelkää. ja Miina tietää tämän itsekin. 

Vai niin. 🥱

Vierailija
202/204 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina on vanhanajan ihminen, ennen sanottiin asiat suoraan ja joskus tylystikin. Ei se aina ole kivaa kuultavaa, mutta nuo muut kilpailijat supisevat toistensa selän takana ja juonivat minkä kerkeävät ja naamakkain ollaan niin ystäviä. Itse arvostaisin enemmän Miinan suoruutta kuin selkäänpuukottamista.

Oli Miinalla hyvätkin hetkensä, hän on kyllä kertonut ja selittänyt miten farmitöitä tehdään, ihan ensi jaksoissa hän oli äkkijyrkkä, mutta oli petrannut ja ollut kannustava.

Mutta jos nyt sanottiin Miinalle suoraan niin eipä hän sitä kestänyt! Eli Miina saa sanoa suoraan ja tylysti. Eikö tässä nyt ole ristiriita?

Just tämä! Klassista narsismia. Hän käyttäytyy huonosti, on henkisesti väkivaltainen muita kohtaan ja jos hänelle mainitsee asiasta, heittäytyy itse uhriksi ja

Onko sulla mitään muuta tekemistä kun nostaa näitä vanhoja ketjuja? Relaatio vähän ja käy vaikka lenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa tähän tapaukseen. Yleisesti: jos ihminen on rajaton, mitä sitä sen enempää selittelemään. Itse en kyllä pelkää rajattomia enkä huonokäytöksisiä ihmisiä, yhtään. Säälin heitä. Näitä on tullut nähtyä ihan riittämiin. Eikä siinä rajattomuudessa ollut mitään hienoa 1980-luvulla, eikä nykyäänkään. Harvemmin kohtaa empaattisia ja muita arvostavia ihmisiä.

Vierailija
204/204 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on suorasuu, ja sen ymmärtää kun on kirjolla. Hänellä on asperger diagnoosi. Ihan hyvä tyyppi. Muistan kun näin 70- luvulla, jolloin oli nuori ja kaunis ja oli saanut jo nimeä taitelijana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän