Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kotona aina niin siistiä, että kuka tahansa voi tulla koska tahansa kylään, ettekä häpeä?

Vierailija
27.04.2024 |

Enkä nyt kysy sitä, oletteko sellaisia ihmisiä, ettette häpeä mitään, vaan onko teillä keskivertoiltana siistiä?

Meillä nimittäin ei ole. Pikasiivous on tehtävä aina, jos joku tulee. Usein on sanottavat että tule vasta parin tunnin päästä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Minulla on elämä.

Totta kai on, koska siisti koti on elämää.

Vierailija
42/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siistiä mutta silti voi tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini on mua ja perhettäni varten. siivoan, kun jaksan. En pidä mitään hotellia kellekään. Vieraita en siedä.

Vierailija
44/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siistiä. Olen muutenkin, noh en minimalisti, mutta sellainen, joka ei tykkää tavaroista pitkin poikin lojumassa. Tiskipöytä yleensä siisti, vaatteet kaapissa jne. Imuroin pari krt/vko, pesen vessa ja pyyhin pölyt säännöllisesti. Olen aina ollut sellainen. Kaksio on aika helppo pitää perussiistinä. 

Vierailija
45/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siistiä minulla.  Kelpaa mulle, enkä joudu paniikkiin jos joku tulee.

Vierailija
46/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan ole niin siistiä ettei mulla olisi kotihäpeää, vaikka olisin just siivonnut. Mun mielestä meillä on liian boheemi sisustus, itse suosisin minimalismia. Mutta mies tykkää sisustaa ja hankkii milloin mitäkin roinaa 

Vierailija
47/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska mulla on ihan hemmetin sotkuiset ja likaiset kämppikset. Itse olen tosi siisti ja tulossa hulluksi täällä...

Vierailija
48/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran siistiä etten häpeä mutta jos mahdollista niin siivoan 15 min ennen vieraita eli aina jotain on levällään.

Vierailija
49/49 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Inhoan likaisuutta. Muutama mainoslehti pöydällä, muuten siistiä avokeittiötä myöten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä