Onko teillä kotona aina niin siistiä, että kuka tahansa voi tulla koska tahansa kylään, ettekä häpeä?
Enkä nyt kysy sitä, oletteko sellaisia ihmisiä, ettette häpeä mitään, vaan onko teillä keskivertoiltana siistiä?
Meillä nimittäin ei ole. Pikasiivous on tehtävä aina, jos joku tulee. Usein on sanottavat että tule vasta parin tunnin päästä.
Kommentit (49)
Ei todellakaan ole aina siistiä. Lähimmät ihmiset saa tulla milloin vaan, mutta muiden ei tarvii tehdä yllätysvierailuja.
Ei ole. Vähintään kolme päivää pittää siivota, että olisi vierailukelpoinen.
No meillä on mielestämme suhteellisen siistiä. Jollakulla muulla voi olla toinen käsitys.
Ei. Olen vakavasti masentunut ja pelkään, että joku pöllähtää yllättäen paikalle, järkyttyisi kyllä. Onneksi potentiaalisia vierailijoita ei enää elämässä juuri ole.
Miksi pitäisi olla keskiverto siistiä.jos tulee yllätysvieraita?
On ihan siistiä. Siivoilen joka päivä. Tykkään hyötyliikunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Minulla on elämä.
Elämä jonka päätarkoitus on sotkea ja elää sotkun keskellä?
Ei todellakaan. Kauhea sotku nytkin, pitää tänään siivota.
Periaatteessa on mutta joskus harmittaa jos tulee yllätysvieraita enkä ole ehtinyt imuroida. Koira kun on niin sitä kannattaisi tehdä joka päivä, aina ei vain viitsi. Koira saa olla ja onkin paljon myös sohvalla niin se ehkä eniten jos en sitä ole ehtinyt putsata karvoista.
On. Minulle se tarkoittaa sitä, että tiskejä voi olla pöydällä, lattialla voi olla murusia ja sohvapöydällä vähän pölyä. En häpeä, jos kotini ei ole ns. täydellinen, koska elämä on opettanut päästämään irti turhasta nolostelusta.
Mahtuu tänne =) voi tulla käymään.
Voi tulla. Pidämme aasialaisen vaimoni kanssa paikat kunnossa.
Ei mulle koskaan tule yllätysvieraita (ja hyvä niin). Mutta jos tulisi, saisivat luvan kestää epäjärjestystä ja pientä sotkua. Minä en rupea muiden takia höösäämään.
On minullakin elämä mutta tykkään siisteydestä ja estetiikasta. Hullun lailla ei tarvitse siisteyttä ylläpitää kun yksin asun mutta pakko joskus siivotakin on. Mutta siis joo, on keskivertosiistiä jos joku tulisi. Poikkeuksena jos olen ollut kipeänä tms.
Vaikka sattuisi olemaan siistiä, ei voi tulla keskivertoiltana yllätysvierailulle.
Kyllä aina on siistiä. En tykkää sotkusta.
Ei ole mutta harvoin meillä ketään käy.
Vierailija kirjoitti:
On minullakin elämä mutta tykkään siisteydestä ja estetiikasta. Hullun lailla ei tarvitse siisteyttä ylläpitää kun yksin asun mutta pakko joskus siivotakin on. Mutta siis joo, on keskivertosiistiä jos joku tulisi. Poikkeuksena jos olen ollut kipeänä tms.
Tarkoitin siis ettei hullun lailla tarvitse siisteyttä ylläpitää kun en edes sotke ja kaikki mitä teen on omia juttujani, ei tarvitse muiden jälkiä siivota tai sotkuja sietää.
Ei tietenkään ole. Minulla on elämä.