Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitsen toistuvasti väärin miesten kiinnostuksen

Vierailija
27.04.2024 |

Olen aivan lapsuuden ensimmäisistä ihastumisista lähtien lukenut vastakkaista sukupuolta useimmiten väärin. Olen näkevinäni kiinnostuksen merkkejä heissä, joista olen itse kiinnostunut ja toisaalta en huomaa miesten kiinnostuksen osoituksia ennen kuin on jollain tavalla liian myöhäistä. Tämä sosiaalinen lukutaidottomuuteni on johtanut lukuisiin sydänten särkymisiin - omani ja miesten. Jotenkin olen onnistunut muutamasti päätymään parisuhteseenkin asti, mutta niistäkin ensimmäinen syntyi väärintulkintojen jälkeen. Yleensä jälki on paljon ikävämpää.

Tälläkin hetkellä poden sydänsuruja, kun kiinnostuin miehestä ja luulin sen olevan molemminpuolista, muttei taaskaan ollut. Onneksi nykyään osaan jo epäillä "näkemiäni" merkkejä, enkä kiirehdi tekemään liian hätiköityjä aloitteita. Aiemmin olen niin tehnyt ja saanut näpeilleni pahastikin, mikä on vaikuttanut jossain määrin itsetuntooni suhteessa miehiin ja kokemukseeni omasta viehätysvoimastani naisena. Samaan aikaan ainakin kaksi miestä on osoittanut kiinnostuksensa. Pahoin pelkään, että olen - jälleen kerran - ruokkinut heidän tunteitaan, kun en ole nähnyt selviäkään merkkejä ja olen luullut heidän suhtautuvan minuun puhtaasti kaverina tai tuttavana.

En kaipaa neuvoja, kaipaan vain vertaistukea jos joku on paininut samankaltaisten kokemusten kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä niistä miehistä tietää. Pimppi kaiketi monille kelpaa, mutta se, onko taustalla muutakin kiinnostusta, on mysteeri varmaan heille itselleenkin. Väkisinkin siinä nainenkin tekee silloin väärintulkintoja.

Vierailija
2/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Nykyään en enää yritä tehdä mitään tulkintoja vaan olen sillä ajatuksella, että kukaan ei ole kiinnostunut. Helpottaa elämää huomattavasti, mutta ajoittain on melko yksinäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovatko miehet kiinnostuneita sinusta seksimielessä vai parisuhdemielessä, ne ovat ihan eri asioita ja eri kategorian naiset.

Useimmat miehet kiinnostuvat kenestä tahansa naisesta seksimielessä tai hetkellisessä hurvittelussa, mutta monogaamisessa parisuhdemielessä miehillä onkin sitten huomattavasti korkeampi raja.

Vierailija
4/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se siitä selvenee, kun tulee väähän ikää ja täytät muutaman vuoden päästä 18v

Olen 40+

Miksi te epäempaattiset ihmiset tulette jokaiseen ketjuun ivaamaan?

-ap

Vierailija
5/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet koittavat enemmän tai vähemmän onnistuneesti peittää tunteensa, etteivät saisi metoota. vain pelimiehet esittävät niitä tunteita, joita tietävät naisten haluavan.

Vierailija
6/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä niistä miehistä tietää. Pimppi kaiketi monille kelpaa, mutta se, onko taustalla muutakin kiinnostusta, on mysteeri varmaan heille itselleenkin. Väkisinkin siinä nainenkin tekee silloin väärintulkintoja.

Sinä teet väärintulkintoja miesten ajatusmaailmasta näköjään koko ajan, ilmeisesti oman kapean kokemuksesi perusteella.

Vierailija
7/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko miehet kiinnostuneita sinusta seksimielessä vai parisuhdemielessä, ne ovat ihan eri asioita ja eri kategorian naiset.

Useimmat miehet kiinnostuvat kenestä tahansa naisesta seksimielessä tai hetkellisessä hurvittelussa, mutta monogaamisessa parisuhdemielessä miehillä onkin sitten huomattavasti korkeampi raja.

Tasoteoriat eivät liity tähän nyt mitenkään. Puhutaan ihan aikuisista, kypsistä miehistä. En syytä miehiä, vaan omaa sosiaalista kömpelyyttäni.

-ap

Vierailija
8/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teet väärintulkintoja miesten ajatusmaailmasta näköjään koko ajan, ilmeisesti oman kapean kokemuksesi perusteella.

Oikaise, ole hyvä.

Vierailija
9/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä se siitä selvenee, kun tulee väähän ikää ja täytät muutaman vuoden päästä 18v

Olen 40+

Miksi te epäempaattiset ihmiset tulette jokaiseen ketjuun ivaamaan?

-ap

montako elatusmaksujenmaksjaa sinulle on tähän mennessä kertynyt?

Ei yhtään. Ilmiannan jokaisen tällaisen ylilautatrollin.

-ap

Vierailija
10/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen jäänyt teini-ikäisen tasolle tässä vaikka ikää on jo lähemmäs 40.. Iik toi katsoi mua ja sanoi moi -> on varmasti kiinnostunut.

T. Eri

Vierailija
11/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse ovat tähän tilanteeseen miehet ajanut. Naisella on täysi juridinen valta tuomita mies mistä tahansa kokemastaan ahdistelusta, joka oikeudessa automaattisesti tulkitaan seksuaaliseksi. Tästä johtuen miehet eivät ota mitään kontaktia naisiin, ainakaan suomalaisiin.

Vierailija
12/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tulkitset väärin? Kannattaa pohtia sitä ihan itse koska sinä tiedät ongelmasi parhaiten itse.

Vierailija
13/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse ovat tähän tilanteeseen miehet ajanut. Naisella on täysi juridinen valta tuomita mies mistä tahansa kokemastaan ahdistelusta, joka oikeudessa automaattisesti tulkitaan seksuaaliseksi. Tästä johtuen miehet eivät ota mitään kontaktia naisiin, ainakaan suomalaisiin.

Sinulla on ongelmia sisälukutaidossa. Väitteesi ei liity aloitukseen mitenkään. Kiinnostuneet miehet osoittavat minulle kiinnostuksensa kyllä niin että lopulta minäkin tajuan. Sen sijaan ne joiden toivon ja kuvittelen olevan kiinnostuneita eivät sitä ole.

-ap

Vierailija
14/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä tulkitset väärin? Kannattaa pohtia sitä ihan itse koska sinä tiedät ongelmasi parhaiten itse.

Olen pohtinutkin ja tiedän syyt, siksi osaan nykyään kyseenalaistaa näkemäni "merkit". En tosiaan kaipaa neuvoja, vaan vertaistukea.

-ap

Vierailija
15/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen jäänyt teini-ikäisen tasolle tässä vaikka ikää on jo lähemmäs 40.. Iik toi katsoi mua ja sanoi moi -> on varmasti kiinnostunut.

T. Eri

Käsittääkseni miehet hymyilevät keskimäärin vähemmän kuin naiset ja ymmärtääkseni hymy on yksi miesten tapa osoittaa kiinnostuksensa. Toki ei kannata pelkästään sen perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

Awwww, hymyilevät miehet kyllä sulattaa sydämen!

Vierailija
16/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Nykyään en enää yritä tehdä mitään tulkintoja vaan olen sillä ajatuksella, että kukaan ei ole kiinnostunut. Helpottaa elämää huomattavasti, mutta ajoittain on melko yksinäistä.

Tämä. Vasta sitten kun mies suoraan sanoo olevansa kiinnostunut, saatan uskoa.

Vierailija
17/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Käsittääkseni miehet hymyilevät keskimäärin vähemmän kuin naiset ja ymmärtääkseni hymy on yksi miesten tapa osoittaa kiinnostuksensa. Toki ei kannata pelkästään sen perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

Awwww, hymyilevät miehet kyllä sulattaa sydämen!

Älä nyt yllytä :D Miehet usein myös naurahtavat mun sarkastisille jutuille, naiset ei ikinä. Mitä tästä pitäisi päätellä?

T. Eri

Vierailija
18/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ongelmia sisälukutaidossa. Väitteesi ei liity aloitukseen mitenkään. Kiinnostuneet miehet osoittavat minulle kiinnostuksensa kyllä niin että lopulta minäkin tajuan. Sen sijaan ne joiden toivon ja kuvittelen olevan kiinnostuneita eivät sitä ole.

-ap

no, siinä eivät muut voi auttaa sinua, jos kerran olet niin nirso

Vierailija
19/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mikä on se miesten kiinnostuksen osoitus, josta lopulta tajuat?

Vierailija
20/59 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Vasta sitten kun mies suoraan sanoo olevansa kiinnostunut, saatan uskoa.

eihän mies saa sellaista nykyään sanoa. joku voi ahdistua.