Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?

Vierailija
26.04.2024 |

Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.

Kommentit (450)

Vierailija
401/450 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10616 kirjoitti:

En ole uskonnollinen ihminen, mutta enkelit ovat kiinnostaneet minua pienestä tytöstä asti. Luin kiinnostavan artikkelin kuoleman jälkeisestä elämästä ja enkeleistä - rakkaistamme, jotka kommunikoivat kanssamme kuoleman jälkeen. Artikkelissa puhuttiin orbeista  (www.ennustaja24.fi/henkiset-artikkelit/henkiset-merkit-taivaasta/). Mitä nämä orbit ovat ja liittyvätkö ne jotenkin uskonnolliseen näkemykseen enkeleistä?

Eivät liity. Jumalan enkelit eivät ilmesty orbeina. Orbit ovat paholaisen metkuja

Missä ne paholaiset ovat ja miksi eivät vahingoita meitä? Lehdessä oli juurikin juttua joistakin olennoista joihin tutkijat nyt uskovat, ne ovat kuulemma todellisia.

Hyvä jos olet onnistunut pysyttelemään erossa

Ok. Joo en ole nyt törmännyt niihin.

Vierailija
402/450 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10616 kirjoitti:

En ole uskonnollinen ihminen, mutta enkelit ovat kiinnostaneet minua pienestä tytöstä asti. Luin kiinnostavan artikkelin kuoleman jälkeisestä elämästä ja enkeleistä - rakkaistamme, jotka kommunikoivat kanssamme kuoleman jälkeen. Artikkelissa puhuttiin orbeista  (www.ennustaja24.fi/henkiset-artikkelit/henkiset-merkit-taivaasta/). Mitä nämä orbit ovat ja liittyvätkö ne jotenkin uskonnolliseen näkemykseen enkeleistä?

Eivät liity. Jumalan enkelit eivät ilmesty orbeina. Orbit ovat paholaisen metkuja

Missä ne paholaiset ovat ja miksi eivät vahingoita meitä? Lehdessä oli juurikin juttua joistakin olennoista joihin tutkijat nyt uskovat, ne ovat kuulemma todellisia.

Missä lehdessä? Kiinnostaisi lukea.

Iltalehti tai iltasanomat, en nyt muista kummassa. Kaikkea pitää tutkia ja tutkin itsekin. Pitäkää järki päässä kun tutkitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/450 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitäkö kiinnostaa taas henkimaailman asiat kaiken kaikkiansa? Hyvä jos on näin, minuakin kiinnostelee astrologiakin sun muut asiat.

Vierailija
404/450 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10616 kirjoitti:

Missä lehdess

Kiitos! Täytyy yrittää ettiä. En kuulu kirkkoon enkä ole ns. uskovainen, mutta aina on kaikki ja kaikki tuntematon kiinnostanut. Eihän esim. aivoistakaan tiedetä läheskään kaikkea, siellä on alueita, jotka on toisilla vahvempia kuin toisilla jne. En koe, että voisin sanoa kaikkien erilaisten/ yliluonnollisten kokemusten olevan vaan aistiharhaa, eihän sitäkään voida todistaa, että olisi. Vaikka itse en ole kokenut mitään yliluonnollista niin en voi sanoa, että toisen kokemus ei ole totta. Toki ensin mietin ns. loogista selitystä, mutta aina sitä ei ole. Toi looginenkin vaan on sitä mitä se tarkoittaa nykyaikana, eikä se ole ollut loogista kovin pitkään. Ennen haltijat, tontut, enkelit ja henget olivat ihan loogisia.

Vierailija
405/450 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10616 kirjoitti:

Missä ne paholaiset ovat ja miksi eivät vahingoita meitä? Lehdessä oli juurikin juttua joistakin olennoista joihin tutkijat nyt uskovat, ne ovat kuulemma

Pitäisi löytyä tästä viikon sisään jommasta kummasta lehdestä joki artikkeli niistä ufohommista. Kuulostat ihan minulta, minuakin on kiinnostanut kaikki elämässä aina. Kiva huomata että muitakin tutkijoita on keskustelemassa täällä. Ole vain avoin asioille ja pohdit niitä rauhassa myöskin. Ateisti minäkin, olen avoin kaikelle ymmärtääkseni sekä oppiakseni. Kaikessa on aina jotakin perää johonkin, enemmän tai vähemmän.

Vierailija
406/450 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku mies tuli ja sanoi kuinka joku ulkomaalainen mies seuraa minua puistossa. Saattoi minut taksiin. 

Vierailija
407/450 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieheni on kohdannut useitakin. Terkkuja Suvi Jessicalle <3 

Vierailija
408/450 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄPÄ KUULUU NYTTEN SUNNUNTAINA

Vierailija
409/450 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10616 kirjoitti:

Kyllä paholainen on ihan todellisuutta ja aina etsimässä tilaisuutta vahingoittaakseen ihmistä. Puhutaan sielunvihollisesta. Raamattu mainitsee avaruuden henkivallat. Ufo-ilmiötkin ovat paholaisen metkuja. Haluaa uskotella ihmisille, että on jotain maan ulkopuolistakin elämää olemassa. Paholainen joukkoineen, demonit. Vain Jumala voi pelastaa meidät ikuiselta kadotukselta. Enkelit ovat Jumalan palvelijoita. Hebrealaiskirjeessä "...palvelevia henkiä ..." luku 1:14

Vierailija
410/450 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi humalassa näkee kaikenlaista.

Ei nyt välttämättä näe. Voi jopa sammua ja olla näkemättä myös niitä unia.

Vierailija
411/450 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mummot ja joku ulkomaalainen on väittänyt minua enkeliksi. Olen vain ollut asiallisen avulias joskus. Itse en usko tuollaisiin.

Vierailija
412/450 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt valo-olennon. Oli lähes kaksimetrinen ja jotenkin hahmoton, vaikka näinkin kuinka kurkotteli avatakseen yläkaapin. Nousin sängyssä istumaan ja se olento kuin olisi kääntynyt ja katosi samalla. Olin vähän kauhuissani, käänsin selkäni ja pakotin itseni nukahtamaan ja olemaan ajattelematta asiaa. 

Vierailija
413/450 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut mummot ja joku ulkomaalainen on väittänyt minua enkeliksi. Olen vain ollut asiallisen avulias joskus. Itse en usko tuollaisiin.

Avuliaat ihmiset ovat aina olleet maanpäällisiä enkeleitä. Se on myös osana kohteliaisuutta kun kiittää tällä tavalla. Oikeitakin enkeleitä on olemassa ja meillä jokaisella on oma suojelusenkelimme kuten muutkin auttajamme.

Vierailija
414/450 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt valo-olennon. Oli lähes kaksimetrinen ja jotenkin hahmoton, vaikka näinkin kuinka kurkotteli avatakseen yläkaapin. Nousin sängyssä istumaan ja se olento kuin olisi kääntynyt ja katosi samalla. Olin vähän kauhuissani, käänsin selkäni ja pakotin itseni nukahtamaan ja olemaan ajattelematta asiaa. 

Oikeasti? Varmasti hieno kokemus kuitenkin vaikka säikähdit ilmeisesti.

Vierailija
415/450 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avuliaat ihmiset ovat aina olleet maanpäällisiä enkeleitä. Se on myös osana kohteliaisuutta kun kiittää tällä tavalla. Oikeitakin enkeleitä on olemassa ja meillä jokaisella on oma suojelusenkelimme kuten muutkin auttajamme.

Uskon tähän samaan myös.

Vierailija
416/450 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen ketjua.

Vierailija
417/450 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sun kaappia tonki? :D

Mä näin joskus unen jonka muistan vieläkin. Siinä tunsin äkillistä tarvetta avata verhot ja katsoa ulos ikkunasta. Kun tein niin, näin ulkona portaat maasta taivaaseen ja portaiden yläpäässä kulki valo-olento kohti taivasta. Se oli just sellainen ihmisen muotoinen, pitkä ja pelkkää valoa. Sitten se kääntyi ja näki minut ja alkoi astella alas päin portaita. Mitä alemmas se tuli, sitä enemmän se valo hälveni ja se alkoi ottaa ihmismäistä muotoa. Kun se oli tarpeeksi alhaalla, se pysähtyi ja tajusin sen olevan enkeli, sillä oli sellainen sotavarustus, haarniskatyyppinen, ja miekka. Identifioin sen arkkienkeli Mikaeliksi. En tuntenut mitään pelkoa, ennemminkin innostusta, ja heilutin sille. Se heilutti takaisin. Sitten lähetin sille lentosuukon mutta siihen se ei vastannut :D Hävetti vähän innostukseni. Sitten se vain kiipesi portaita taivaaseen.

Vierailija
418/450 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enkeleihin mutta ihminen jonka muistan varmati kuolinvuoteellani asti on eräs erään keskussairaalan laboratoriohoitaja.

Olin hyvin sairas, yksin huoneessani ja minulta piti joka aamu  ottaa verikoe.  Tämä jo vanhempi lab.hoitaja kävi sen joka kerta ottamassa. Muistan miten hän tuli huoneeseen ja  oikein hehkui sellaista levollista hyvää oloa ja vilpitöntä välittämistä. Hän jäi aina hetkeksi juttelemaan,  toi turvallisuudentunnetta ja niin aitoa välittämistä etten koskaan ole sellaista ennen sitä enkä sen jälkeen kokenut. Hyvä ihminen läpikotaisin.

Jos hänenkaltaisiaan ihmisiä olisi enemmän,  maailmassa oli parempi elää.

Vierailija
419/450 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut silmästä silmään sellaista, joka käsittääkseni oli langennut pahuuden enkeli. Punaiset silmämunat, muuten kuin ihminen. Olin silloin okkultismissa ja ufologiassa kiinni.

Vierailija
420/450 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoon tultuani näin muutaman kerran valkopukuisia "hengen silmin" luonani ja niissä paikoissa, joissa olin. Olin hyvin rikkinäinen uskonelämäni alussa ja tarvitsin ilmeisesti silloin tällaisia näkyjä, uskoakseni olevani turvassa. Kun vahvistuin ja aloin elää pelkän Raamatun sanan varassa, nämä näkemisetkin hävisivät. En koskaan nähnyt heidän kasvojaan, vaan vain käsivarren, joka mm. kerran ojentautui selkäni takaa osoittamaan minulle tiettyä asiaa. Tai sitten näin hulmuavat helmat, kun tälläinen olento saapui luokseni. Olivatko ne enkeleitä vai Pyhä Henki vaiko ehkä Jeesus itse, sitä en pysty sanomaan, kun en kerran kasvoja saanut nähdä. Aina kuitenkin tunsin täyttä rauhaa, kun tällaisen näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi