Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?
Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.
Kommentit (450)
Olen nähnyt pelastavan enkelin.
Lapsi oli niin kovassa puristuksessa sossuloiden tuella, että meinasi henki lähteä.
Yksi naispuoleinen sh siirti lapsen kauniisti toisaalle tuosta tilanteesta.
Lapseni on nähnyt edesmenneen isoisänsä joka pyyhki tältä kyyneleitä silmäkulmilta. Hän oli tuolloin vasta aloittanut koulutaipaleensa. Hän myös on kertonut nähneensä enkelin joka pelasti hänet, muuten hän olisi jäänyt koulumatkalla auton alle. Ihan pienenä hän näki iltaisin huoneessaan henkioppaita, ne pelottivat häntä. Olen nähnyt itsekin kaikenlaista pelottavaa mutta myös muunlaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni on nähnyt edesmenneen isoisänsä joka pyyhki tältä kyyneleitä silmäkulmilta. Hän oli tuolloin vasta aloittanut koulutaipaleensa. Hän myös on kertonut nähneensä enkelin joka pelasti hänet, muuten hän olisi jäänyt koulumatkalla auton alle. Ihan pienenä hän näki iltaisin huoneessaan henkioppaita, ne pelottivat häntä. Olen nähnyt itsekin kaikenlaista pelottavaa mutta myös muunlaisia asioita.
Hyvin olet saanut siirrettyä harhasi lapseen. Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu enkeleistä oppaina, mutta mulle tulee siitä jotenkin new age fibat. Edes Raamattua en miellä "oppaaksi". Raamattu on mulle "elämän leipää", hengellistä ruokaa. Pyhä Henki ohjaa. Enkeleistä ajattelen että ne on sanansaattajia ja auttajia. Jeesus sanoi Getsemanessa että hän voisi pyytää halutessaan legionan enkeleitä auttamaan (muistinvarainen lainaus) ja ajattelen että mekin voidaan periaatteessa pyytää Jumalalta että lähettäisi enkelin auttamaan. Mutta enemmän olen törmännyt kertomuksiin joissa enkeli tai enkelit on tullut ihmiselle aivan yllättäen.
Miten pärjää arkielämässä kun mielikuvitusmaailma hallitsee noin vahvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkeleitä ei ole olemassa, joten kaikki kohtaamiset ovat aistiharhoja.
Meillä jokaisella on oikeus mielipiteeseemme mutta ketjun otsikkoa voisi ajatella analysoivansa kuitenkin ja pohtia mitä ihmettä olenkaan taas tekemässä toisille ihmisille.
Aivan, voisi miettiä, mitä lähimmäisen aistiharhojen vahvistaminen aiheuttaa hänen mielenterveydelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä kukaan ole nähnyt enkeleitä.
Joku on voinut kuvitella kohdanneensa, mutta mielenterveysongelmat ovatkin nykyään yleisiä.
Olet täysin oikeassa, kukaan ei ole koskaan nähnyt enkeleitä. Eivät edes mielenterveysongelmaiset. Asia on nyt tullut selväksi.
Mikä pakkomielle sinulla on olla teilaamassa täällä muiden enkeli-kokemuksia?
Jotta edes joku lähimmäisistä saisi vihjeen, että olemattomien näkeminen voi olla oire jostakin ja ymmärtäisi hakea ammattilaisten apua. Kyse on huolehtimisesta.
Minusta on vastuutonta väittää harhojen olevan todellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olet saanut siirrettyä harhasi lapseen. Onnittelut.
Oletpa sinä nyt taas kateellinen. Lapsi on ihan itse kertonut oma-aloitteisesti tietämättä minun kokemuksiani ja itse asiassa ennen näitä hänen kokemuksiansa minulla ei ollut vielä niin paljon kokemuksia näiden näkyjen osalta. Lapset eivät ole tyhmiä emmekä me kaikki aikuiset ole lapsille puheissamme vahingollisia sillä riittävän älykäs ihminen osaa keskustella lasten kanssa heidän ikäänsä sopivalla tavalla ja osa lapsista nyt valitettavasti on vain hieman viisaampia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkeleitä ei ole olemassa, joten kaikki kohtaamiset ovat aistiharhoja.
Meillä jokaisella on oikeus mielipiteeseemme mutta ketjun otsikkoa voisi ajatella analysoivansa kuitenkin ja pohtia mitä ihmettä olenkaan taas tekemässä toisille ihmisille.
Aivan, voisi miettiä, mitä lähimmäisen aistiharhojen vahvistaminen aiheuttaa hänen mielenterveydelleen.
Missäs on se oma vastuu, onko sekin ympäristöllä aina ja kaikessa? Miten otat vastuun kaikista ympärilläsi olevista ihmisistä kun et osaa pitää huolta edes omastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on voinut kuvitella kohdanneensa, mutta mielenterveysongelmat ovatkin nykyään yleisiä.
Olet täysin oikeassa, kukaan ei ole koskaan nähnyt enkeleitä. Eivät edes mielenterveysongelmaiset. Asia on nyt tullut selväksi.
Jotta edes joku lähimmäisistä saisi vihjeen, että olemattomien näkeminen voi olla oire jostakin ja ymmärtäisi hakea ammattilaisten apua. Kyse on huolehtimisesta.
Sinulla on nyt puutteellinen ymmärrys koskien aistiharhoja. Kaikki aistiharhat eivät ole haitallisia tai liity sairauksiin. Nyt se oppikirja käteen ja keskityt tekemään oikeasti hyvää, muista ensin ymmärtää asiat oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat on asia erikseen. Useimmat ymmärtävät milloin on kyse harhoista eikä kukaan ole kannustanut vahvistamaan harhoja. Tämä aloitus ei käsittele harhoja.
Epäilen että tällä palstalla hiippailee joku enkeli?
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että tällä palstalla hiippailee joku enkeli?
Oletko se sinä itse kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu enkeleistä oppaina, mutta mulle tulee siitä jotenkin new age fibat. Edes Raamattua en miellä "oppaaksi". Raamattu on mulle "elämän leipää", hengellistä ruokaa. Pyhä Henki ohjaa. Enkeleistä ajattelen että ne on sanansaattajia ja auttajia. Jeesus sanoi Getsemanessa että hän voisi pyytää halutessaan legionan enkeleitä auttamaan (muistinvarainen lainaus) ja ajattelen että mekin voidaan periaatteessa pyytää Jumalalta että lähettäisi enkelin auttamaan. Mutta enemmän olen törmännyt kertomuksiin joissa enkeli tai enkelit on tullut ihmiselle aivan yllättäen.
Itseasiassa mulla on todella huono mielikuvitus. Toivoisin että olisi parempi, olisi kiva tehdä tarinoita ym luovaa. Jumala on todellinen ja tämä ei ole kaikki mitä me näemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mulla on todella huono mielikuvitus. Toivoisin että olisi parempi, olisi kiva tehdä tarinoita ym luovaa. Jumala on todellinen j
Ei meillä kaikilla ole samanlainen mieli tai mielikuvitus saati ymmärryskään. Meistä jokainen on hyvä sellaisena kuin on ja kannattaa löytää omat vahvuudet kaikin puolin elämässä, erilaisuus on rikkaus.
Vuosia sitten olin ottamassa henkeä itseltäni, ja tästä minut pelasti käsittämätön sattuma, jonka todennäköisyydeksi olen laskenut loton päävoittoa harvinaisemman.
En tiedä uskonko jumalaan, mutta suojelusenkeliini uskon.
Suojelusenkelimme työskentelee jumalalle. Sinun ei ole pakko käyttää sanaa jumala vaan voit käyttää mitä tahansa kuvausta samalle asialle. Lähde, luoja, korkein voima, parantava rakkaus tms. Voit keksiä ihan omankin nimityksen jos haluat. Tarkoitus on pääasia.
Asuin aikanaan Malmin hautausmaan vieressä reissukämpässä ja en ole mitenkään spirituaalinen tai nk. foliohattuihminen. Kuvasin siipalleni kämpän pohjakuvan, että näkisi millainen reissukämppä olemassa. Kuviin oli ilmaantunut nk. valopalloja ja mietin, onko luurin kamera hajalla. Otin myöhemmin kuvia muualta muutama päivä myöhemmin, niin ei ollut mitään ylimääräisiä kuvahäiröitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on enkeli.
Hienoa kuulla. 🌸
Joskus Jumala lähettää joitain ihmisiä enkeleiksi toisille ihmisille. Voit olla enkeli jollekin toiselle.