Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?

Vierailija
26.04.2024 |

Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.

Kommentit (450)

Vierailija
341/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä tapahtuu. Ei voi olla näin paljon täysin sekopäistä porukkaa näin pienessä maassa.

Mitä tarkoitat tällä kommentillasi?

Vierailija
342/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä tapahtuu. Ei voi olla näin paljon täysin sekopäistä porukkaa näin pienessä maassa.

Ja meidän muiden pitää kestää teitä ateisteja. Tyhmyys ahdistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano!

Vierailija
344/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkuu.

Vierailija
345/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkuu.

Mitä olet vailla ketjussa?

Vierailija
346/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkuu.

Mitä olet vailla ketjussa?

Ei se köyhä kerro meille.

Vierailija
347/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt tai en ole ainakaan tunnistanut, mutta kerran nuorena oli vanhempieni kotona yksin yötä ja hampaita pestessä mietin siinä että onkohan enkeleitä olemassa ja kuulin rämähdyksen makuuhuoneesta. Kun menin katsomaan niin ikkunassa imukupeillä kiinni ollut muovinen valoenkelikoriste oli tippunut lattialle. Tokihan imukupit aina pettää ajan kuluessa, mutta ajoitus oli hyvin erikoinen, kun juuri sillä hetkellä tippui kun ajattelin tuollaista outoa ja harvinaista asiaa.

Vierailija
348/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee selattua youtubea, niin siellähän on paljon enkelivideoita. Videoita valoilmiöineen ym.joita tulkittu enkeleiksi ja vähintään osa onkin varmasti. 

Vierailija
349/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulee selattua youtubea, niin siellähän on paljon enkelivideoita. Videoita valoilmiöineen ym.joita tulkittu enkeleiksi ja vähintään osa onkin varmasti. 

No jotkut varmaan näkee niitä kaikkialla ja uskoo sokeasti kaiken mutta täytyy nyt jo sanoa että kyllä todellakin on tutkittu mutta parhaimmat tutkimukset tehdäänkin rehellisesti ja järkeä käyttäen. 

Vierailija
350/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut varmaan näkee niitä kaikkialla ja uskoo sokeasti kaiken mutta täytyy nyt jo sanoa että kyllä todellakin on tutkittu mutta parhaimmat tutkimukset tehdäänkin rehellisesti ja järkeä käyttäen. 

No mitähän se sun järki on sanoo? 

Vierailija
351/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://dailyverses.net/fi/enkelit

Tuli mieleen kun laitoin toiseen ketjuun yhden linkin tältä sivustolta. Tässä on koottu raamatunjakeita joissa mainittu enkelit.

Vierailija
352/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen kun laitoin toiseen ketjuun yhden linkin tältä sivustolta. Tässä on koottu raamatunjakeita joissa mainittu enkelit.

Nämä ei näköjään ole kattavia listoja, sillä mulle tulee kyllä muitakin paikkoja mieleen Raamatusta jossa on enkelejä. Sitten on vielä kerubit, joiden ainakin ennen ajattelin olevan myös enkeleitä. Nyt en oikeastaan tiedä. Ehkä kerubit on sitten eri asia kuin enkelit? Tietääkö joku?

Vierailija
353/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitähän se sun järki on sanoo? 

No se sanoo että pölykin voi näyttää valkealta kuvassa ja kuvaan voi eksyä kaikenlaista mutta on selkeitä orbeja ehdottomasti joita ei voi pölyksi sanoa. Niitä voi saada myös videolle erivärisinä ja joskus ne leijuvat näytössä pidempäänkin. Kokeile jos haluat. Laita salama päälle niin näkyy helpommin. Hämärässä salaman kanssa voi olla kiva kuvata varsinkin videoita.

Vierailija
354/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei näköjään ole kattavia listoja, sillä mulle tulee kyllä muitakin paikkoja mieleen Raamatusta jossa on enkelejä. Sitten on vielä kerubit, joiden ainakin ennen ajattelin olevan myös enkeleitä. Nyt en oikeastaan tiedä. Ehkä kerubit on sitten eri asia kuin enkelit? Tietääkö joku?

Ne on oppaita kuten muutkin hahmot, eivät siis enkelioppaita varsinaisesti mutta työskentelevät kanssamme hekin oppaat ilmentäen itseänsä myös siis erilaisin hahmoin. Joskus meille näytetään kuvia ja voimme esimerkiksi suunnitella kuvia tai muuta.

Vierailija
355/450 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
356/450 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto

Itse vastailen myöhemmin ketjuun, aivan heti ei ehdi. Hauskaa vappua sinullekin. 🎈

Vierailija
357/450 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua hiertää ateisteissa?

Vierailija
358/450 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on puhuttu enkeleistä oppaina, mutta mulle tulee siitä jotenkin new age fibat. Edes Raamattua en miellä "oppaaksi". Raamattu on mulle "elämän leipää", hengellistä ruokaa. Pyhä Henki ohjaa. Enkeleistä ajattelen että ne on sanansaattajia ja auttajia. Jeesus sanoi Getsemanessa että hän voisi pyytää halutessaan legionan enkeleitä auttamaan (muistinvarainen lainaus) ja ajattelen että mekin voidaan periaatteessa pyytää Jumalalta että lähettäisi enkelin auttamaan. Mutta enemmän olen törmännyt kertomuksiin joissa enkeli tai enkelit on tullut ihmiselle aivan yllättäen.

Vierailija
359/450 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on puhuttu enkeleistä oppaina, mutta mulle tulee siitä jotenkin new age fibat. Edes Raamattua en miellä "oppaaksi". Raamattu on mulle "elämän leipää", hengellistä ruokaa. Pyhä Henki ohjaa. Enkeleistä ajattelen että ne on sanansaattajia ja auttajia. Jeesus sanoi Getsemanessa että hän voisi pyytää halutessaan legionan enkeleitä auttamaan (muistinvarainen lainaus) ja ajattelen että mekin voidaan periaatteessa pyytää Jumalalta että lähettäisi enkelin auttamaan. Mutta enemmän olen törmännyt kertomuksiin joissa enkeli tai enkelit on tullut ihmiselle aivan yllättäen.

Siis mikä tässä opasasiassa on nyt sellaista joka ei mene perille? Opas opastaa, enkeli on Jumalan sanansaattaja ja opastaa ihmisiä, suojelee sekä auttaa kaikin sallituin tavoin. Ei se sen kummempaa ole. Kaikki saavat apua ja opastusta mieleensä erilaisin tavoin joka tapauksessa. Omalla kohdallani voisinkin katsoa asian olevan new age-asioita sillä oma tapani kommunikoida ja saada tietoa en erilainen ja tarkoituksella, aikakausittain asiatkin vaihtelevat. Maailma on muuttunut jälleen ja on aika taas uusille asioille mutta vanha totuus elämästä ei ole kadonnut mihinkään. Itse toivoisin avointa suhtautumista mutta en halua pakottaa ketään uskomaan mihinkään. Kuunnella voi vain mielenkiinnosta elämää kohtaan. Olen kuitenkin kiitollinen siitä että nykyisin uskalletaan taas kyseenalaistaa enemmän ja olemme saaneet näihinkin keskusteluihin vuorovaikutuksellisuutta lisää. - Näkijä

Vierailija
360/450 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*on erilainen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme