Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri vonkaa vaimoani

Vierailija
26.04.2024 |

Tällainen hankala tilanne enkä tiedä miten olisi viisainta toimia. Pitkäaikainen lapsuudesta asti tuttu sinkkukaveri on iskenyt silmänsä vaimooni. Hän on kehunut minkälainen tuuri minulle on käynyt kun olen saanut sellaisen naisen. On jopa yrittänyt leikin varjolla udella seksistämme ja vaimoni mieltymyksistä, mutta en ole vastannut.

Jos vietämme vaikka iltaa yhdessä tämä kaveri heittelee imeliä kohteliaisuuksia vaimolle. Ehkä ärsyttävintä on, että pari kertaa kaveri on tuppautunut meille kun en ole ollut kotona. Toisen kerran vaimo tarjosi kahvit, toisen kerran ei pyytänyt sisälle. Vaimoanikin asia ärsyttää koska ei kuulemma tunne mitään vetoa mieheen. Naurahtelee kuitenkin kaverini typerille jutuille mikä vain rohkaisee tätä lisää.

Olen miettinyt miten asian hoitaisi tyylikkäästi. Ollaan oltu kavereita parikymmentä vuotta enkä haluaisi pilata sitä. Mutta eihän tämä voi näinkään jatkua. Hyviä neuvoja? M33

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se auta muu kuin nostaa asia esille ihan sellaisena kun sen itse näät....? Voiko olla että itse ymmärrät väärin jotain ja näät asiat noin kun olet mustasukkainen?? Joskus itsellenikin sattunut samanlaisia juttuja ja kaikki on kuitenkin ollut enemmän väärin ymmärryksiä.....

Vierailija
2/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna panna.

Siis jos vaimo on suostuvainen, muuten ei. 

Vierailija
4/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna panna.

Mikä ohje tämä nyt on? Varmaan kaverini panisi jos antaisin, mutta en todellakaan anna. Ja tuskinpa vaimokaan haluaisi vaikka olemme melko avomielisiä seksin suhteen. M33

Vierailija
5/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait se auta muu kuin nostaa asia esille ihan sellaisena kun sen itse näät....? Voiko olla että itse ymmärrät väärin jotain ja näät asiat noin kun olet mustasukkainen?? Joskus itsellenikin sattunut samanlaisia juttuja ja kaikki on kuitenkin ollut enemmän väärin ymmärryksiä.....

Niinhän se pitäisi nostaa kun sopiva tilaisuus tulisi. Hän varmaankin kieltää koko jutun tai lyö vitsiksi. Vaarana on että teen joko itseni tai hänet naurettavaksi. Miehillä on tietysti pukukoppi- ja saunailtapuheet, mutta särähtää pahasti korvaan kun kohteena on oma vaimo. Kun kaveri vaikka kehuu vaimoni persettä tai rintoja niin oudolta se tuntuu. En usko että pelkästä väärin ymmäryksestä on kyse. M33

Vierailija
6/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaimo seuraavan kerran sanoo jotain sellaista, että kaveri ymmärtäisi ettei vaimo ole kiinnostunut? Ei välttämättä suoraan että Pekka kuule en ole kiinnostunut sun munasta (jos siis tämä tuntuu epämiellyttävältä tavalta), mutta niin että kaveri ymmärtäisi ettei vaimoa kiinnosta. Jos se saisi hänet rauhoittumaan, kun tietää ettei vastakaikua tule?  

Vierailija
7/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin jo vaimoasi 3 kertaa, suu, peppu ja löysä pillu, laukesin sisälle kaikkiin.

-kaveri-

Vierailija
8/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaverille että vaimoasi on turha vokotella mutta että itse voisit antaa kaverin panna. Ehkä kaveri ottaa vähäksi aikaa ainakin etäisyyttä teihin. 

Vierailija
9/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voisit harjoitella aisuriksi.

Vierailija
10/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin itse ajatuksistani ensin vaimolle ja kysyisin mitä hän miettii ja mikä hänen mielestään olisi hyvä ratkaisu. 

Vierailija
11/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kaveria tyylikkäästi ja kaikella ystävyydellä pataan. Problem solved.

Vierailija
12/63 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystävyyden arvoinen mies. Idioottimaista käytöstä ja sen voi ihan sanoakkin. Kompatkaa vaimosi kanssa toisianne, jos asian otatte esille. Sitten on tietysti hankalampi, jos vaimosi edes kohteliaisuuttaan tykkää sellaisesta huomiosta..

Vierailija
13/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu 1: sanot vaimollesi, että kehottaa miestä lopettamaan vonkaamisen.

Ratkaisu 2. vedät kaveriasi turpaan. Vaimoa vonkaava "kaveri" ei ole oikea kaveri.

Vierailija
14/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole mikään kaveri. Oli tunnettu sitten kuinka kauan tahansa. Hän yrittää viedä vaimosi. ??? Mitä oikein "kaverin" sitten pitäisi tehdä ollakseen entinen kaveri? Itsellä raja olisi ylittynyt heti. Jos kaveri varastaisi vaikka moponi, niin senkin voisin vielä antaa anteeksi, jos katuisi, mutta en pienintäkään yritystä vaimooni. Olisi ihan oikein sanoa suoraan, vaikka ison porukan ollessa koolla, ajaa pihalle, ja nolata kaikkien nähden. 

Vierailija
15/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Sivistyneet ihmiset eivät ratko asioita "vetämällä pataan", joten se on poissa laskuista. Olen puhunut vaimon kanssa. Hän sanoo ettei ole kiinnostunut kaveristani, mutta koska kyseessä on minun kaverini niin minun pitää hoitaa tilanne. Ja saattavathan huomionosoitukset vähän imarrella häntä vaikkei tunnusta sitä, ketäpä ei. Tänään näen tuota kaveria kahdestaan ja otan asian puheeksi. Jos loukkaantuu niin ei mahda mitään. M33

Vierailija
16/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot nnäin.

Moi Pena. Mulla on sulle tärkeää asiaa ja haluan että kuuntelet tarkasti. Minä en jaa vaimoani kenenkään kanssa. Se siitä.

Vierailija
17/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Sivistyneet ihmiset eivät ratko asioita "vetämällä pataan", joten se on poissa laskuista. Olen puhunut vaimon kanssa. Hän sanoo ettei ole kiinnostunut kaveristani, mutta koska kyseessä on minun kaverini niin minun pitää hoitaa tilanne. Ja saattavathan huomionosoitukset vähän imarrella häntä vaikkei tunnusta sitä, ketäpä ei. Tänään näen tuota kaveria kahdestaan ja otan asian puheeksi. Jos loukkaantuu niin ei mahda mitään. M33

Vai sivistyneet. Tissiposki sinä olet etkä uskalla hoitaa asiaa pois päiväjärjestyksestä. Mitäs meinaat tehdä jos kaveri sanookin, että haista v..tu ja jatkaa vonkaustaan? Mitas teet silloin. Painat vaan leuan kohti rintaa ja jatkat eteen päin?

Vierailija
18/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot nnäin.

Moi Pena. Mulla on sulle tärkeää asiaa ja haluan että kuuntelet tarkasti. Minä en jaa vaimoani kenenkään kanssa. Se siitä.

Jotain tuollaista sanon vaikka se ei ihan pidäkään paikkaansa. Aiemminkin totesin että me olemme seksin suhteen avomielisiä ja kumpikin olemme yhteisellä sopimuksella kokeilleet muitakin. Mutta ei koskaan kavereita tai tuttuja ja olemme pitäneet asian salassa. Alkoi epäilyttää että onko kaverini kuitenkin kuullut asiasta jotakin huhua. Mutta oli miten oli, hänellä ei ole lupa koskea vaimooni. M33

Vierailija
19/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot nnäin.

Jotain tuollaista sanon vaikka se ei ihan pidäkään paikkaansa. Aiemminkin totesin että me olemme seksin suhteen avomielisiä ja kumpikin olemme yhteisellä sopimuksella kokeilleet muitakin. Mutta ei koskaan kavereita tai tuttuja ja olemme pitäneet asian salassa. Alkoi epäilyttää että onko kaverini kuitenkin kuullut asiasta jotakin huhua. Mutta oli miten oli, hänellä ei ole lupa koskea vaimooni. M33

No vaimosi on puhunu sille tietysti. Pian pääset aisureiden lempipuuhaan. 

Vierailija
20/63 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se                                                                                                                                                                                               siis kaveri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme