Kaveri vonkaa vaimoani
Tällainen hankala tilanne enkä tiedä miten olisi viisainta toimia. Pitkäaikainen lapsuudesta asti tuttu sinkkukaveri on iskenyt silmänsä vaimooni. Hän on kehunut minkälainen tuuri minulle on käynyt kun olen saanut sellaisen naisen. On jopa yrittänyt leikin varjolla udella seksistämme ja vaimoni mieltymyksistä, mutta en ole vastannut.
Jos vietämme vaikka iltaa yhdessä tämä kaveri heittelee imeliä kohteliaisuuksia vaimolle. Ehkä ärsyttävintä on, että pari kertaa kaveri on tuppautunut meille kun en ole ollut kotona. Toisen kerran vaimo tarjosi kahvit, toisen kerran ei pyytänyt sisälle. Vaimoanikin asia ärsyttää koska ei kuulemma tunne mitään vetoa mieheen. Naurahtelee kuitenkin kaverini typerille jutuille mikä vain rohkaisee tätä lisää.
Olen miettinyt miten asian hoitaisi tyylikkäästi. Ollaan oltu kavereita parikymmentä vuotta enkä haluaisi pilata sitä. Mutta eihän tämä voi näinkään jatkua. Hyviä neuvoja? M33
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Sivistyneet ihmiset eivät ratko asioita "vetämällä pataan", joten se on poissa laskuista. Olen puhunut vaimon kanssa. Hän sanoo ettei ole kiinnostunut kaveristani, mutta koska kyseessä on minun kaverini niin minun pitää hoitaa tilanne. Ja saattavathan huomionosoitukset vähän imarrella häntä vaikkei tunnusta sitä, ketäpä ei. Tänään näen tuota kaveria kahdestaan ja otan asian puheeksi. Jos loukkaantuu niin ei mahda mitään. M33
Kyllä ratkoo, jos ei muu auta. Jos puhe ei tepsi, niin sitten isket siihen silmään niin että loppuu silmäniskemiset. Jotkut vaan on sellaisia, että suorakaan puhe ei uppoa umpiluuhun. Silloin pitää ottaa viittomakieli avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Sivistyneet ihmiset eivät ratko asioita "vetämällä pataan", joten se on poissa laskuista. Olen puhunut vaimon kanssa. Hän sanoo ettei ole kiinnostunut kaveristani, mutta koska kyseessä on minun kaverini niin minun pitää hoitaa tilanne. Ja saattavathan huomionosoitukset vähän imarrella häntä vaikkei tunnusta sitä, ketäpä ei. Tänään näen tuota kaveria kahdestaan ja otan asian puheeksi. Jos loukkaantuu niin ei mahda mitään. M33
Kyllä ratkoo, jos ei muu auta. Jos puhe ei tepsi, niin sitten isket siihen silmään niin että loppuu silmäniskemiset. Jotkut vaan on sellaisia, että suorakaan puhe ei uppoa umpiluuhun. Silloin pitää ottaa viittomakieli avuksi.
Tietenkin puhun ensin. Mietipä jos oikeasti löisin kaveriani. Hän voisi tehdä minusta rikosilmoituksen, saisin luultavasti sakot ja hän voisi edelleen jatkaa vonkausta. Jos väkivallalla yrittäisin lopettaa vonkauksen lopullisesti, minun pitäisi vammauttaa hänet. Sitten en enää sakoilla selviäisikään.
Ihan oikeasti, kuka ehdottaa enää nykypäivänä väkivaltaa ratkaisuksi yhtään mihinkään. Pystyn kyllä parempaan. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna panna.
Mikä ohje tämä nyt on? Varmaan kaverini panisi jos antaisin, mutta en todellakaan anna. Ja tuskinpa vaimokaan haluaisi vaikka olemme melko avomielisiä seksin suhteen. M33
niin. sinähän sen päätät, ketä vaimosi panee.
kaverisi on huomannut, että vaimosi on pian vapautumassa vainoharhaisesta ja mustasukkaisesta suhteesta ja tulee apajille.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miten sinä olet kaverisi toimista vastuussa. Kyllä se on vaimosi asia ilmoittaa kaverillesi, että lopettaa tuollaisen käytöksen. Jos vaimo vaikka haluaisikin aloittaa suhteen tuon kaverin kanssa, niin olisiko se silloinkin sun vastuulla ilmoittaa se kaverillesi, että nyt alat sitten suhteeseen?
Toi on kauniiden naisten yleinen ongelma. Itse olen myös huomannut sukulaismiesten katseet ja muka vitsillä heitot. Yök🤮
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen ole mikään kaveri. Oli tunnettu sitten kuinka kauan tahansa. Hän yrittää viedä vaimosi. ??? Mitä oikein "kaverin" sitten pitäisi tehdä ollakseen entinen kaveri? Itsellä raja olisi ylittynyt heti. Jos kaveri varastaisi vaikka moponi, niin senkin voisin vielä antaa anteeksi, jos katuisi, mutta en pienintäkään yritystä vaimooni. Olisi ihan oikein sanoa suoraan, vaikka ison porukan ollessa koolla, ajaa pihalle, ja nolata kaikkien nähden.
ihme että sulla on vaimo jos ajelet vielä mopolla, vai oletko 15v ja jo naimisissa?
ap on trolli tai siten punavuoressa asuva hipsteri, joka pukeutuu pyöreisiin silmälaseihin, pitää kesälläkin pipoa ja juo kamomillateetä.
Kaveri alkoi lähennellä vaimoa. Tempasin turpaan kunnolla ja heitin ulos, se kaveruus päättyi siihen. Peruasioita elämässä että ei koskaan kaverin muijaa. Uhkasi kyllä rikosilmoituksella mutta vetelin toisen kerran turpaan ja sanoin että lisää tulee jos vielä kuulen susta. Jätti rauhaan meidät. Kassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin puhun ensin. Mietipä jos oikeasti löisin kaveriani. Hän voisi tehdä minusta rikosilmoituksen, saisin luultavasti sakot ja hän voisi edelleen jatkaa vonkausta. Jos väkivallalla yrittäisin lopettaa vonkauksen lopullisesti, minun pitäisi vammauttaa hänet. Sitten en enää sakoilla selviäisikään.
Höpsistä. Jos voitat kaverisi tappelussa, niin ei varmasti koita toiste. Useimat miehet eivät halua saada turpaansa yhä uudestaan.
Arvokkaan kaverisuhteen säilytys on toki paljon tärkeämpi kuin joku merkityksetön vaimon lainaaminen kaverille. Eli senkun annat luvan, että kaveruussuhde säilyisi.
No ap, miten oikein kävi?
Joko vaimo saa olla rauhassa vai joko kaverisi on päässyt uittamaan kettua kolossa. Olet kyllä semmonen vätys, että voittajaksi et pääse tässä keississä sitten mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kauniiden naisten yleinen ongelma. Itse olen myös huomannut sukulaismiesten katseet ja muka vitsillä heitot. Yök🤮
75% miehistä pelkää kauniita naisia ja ottavat vaimoksi rumiluksen. Naimisissa sitten haluavat uutta ja silloin vonkaavat jo kaunistakin, kun on ruma pankossa.
Vierailija kirjoitti:
Joko vaimo saa olla rauhassa vai joko kaverisi on päässyt uittamaan kettua kolossa. Olet kyllä semmonen vätys, että voittajaksi et pääse tässä keississä sitten mitenkään.
Kävimme eilen kaverin kanssa kaljoilla ja sanoin asiasta. Kuten veikkasin kaveri yritti ensin selittää koko jutun "läppänä". En päästänyt häntä niin helpolla vaan totesin ettei naurata ja käytös on idioottimaista. Hän selvästi nolostui ja lopulta pyysi anteeksi. Lupasi lopettaa sellaisen käytöksen. Aika näyttää pitääkö lupaus. Jos tämän jälkeen vielä jatkaa vokottelua, sitten on entinen kaveri. Melkein toivon että hän lukisi tätä palstaa, mutta sitä en tiedä. M33
Iät ja ajat aatelishoveissa, vapaamielisissä eliiteissä, arkkitehtien, taiteilijoiden piirissä niin Pariisissa kuin Berliinissä on katsottu miesten välistä ystävyttä syventäväksi jakaa yhteinen rakastajatar toi toisen kaunis, puoleensavetävä vaimo. Kun tämä tuli omalle kohdalleni, selvittelin näitä tapauksia ja rakensin vaimon kanssa niiden varassa oman ratkaisumme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävimme eilen kaverin kanssa kaljoilla ja sanoin asiasta. Kuten veikkasin kaveri yritti ensin selittää koko jutun "läppänä". En päästänyt häntä niin helpolla vaan totesin ettei naurata ja käytös on idioottimaista. Hän selvästi nolostui ja lopulta pyysi anteeksi. Lupasi lopettaa sellaisen käytöksen. Aika näyttää pitääkö lupaus. Jos tämän jälkeen vielä jatkaa vokottelua, sitten on entinen kaveri. Melkein toivon että hän lukisi tätä palstaa, mutta sitä en tiedä. M33
Hyvä homma, sivistyneesti hoidettu. Pataan vetämisellä moni täällä fantasioi, muttei niistäkään siihen oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma, sivistyneesti hoidettu. Pataan vetämisellä moni täällä fantasioi, muttei niistäkään
No mä kyllä pyörittelin yhtä vonkaajaa pitkin nurmikoita, kun puhe ei tehonnut. Jotkun nyt vaan on sen verran tyhmiä ja kuvittelevat itsestään vähän liikoja. Ei ole sen jälkeen sankaria näkynyt.
Eroaisin, jos olisit mieheni. Jos tuollaista voi mieheksi kutsua. Oikea mies olisi tehnyt kaverille jo harvinaisen selväksi, ettei tuollainen ole ok. Jo ensimmäisestä vihjaisusta olisi oma mieheni viskannut kaverin menemään. Olkoonkin pitkäaikainen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma, sivistyneesti hoidettu. Pataan vetämisellä moni täällä fantasioi, muttei niistäkään
Siis että edes mielessä kävi että loukkaantuuko "kaverisi"?
Tuon luokan sopimattomasta käytöksestä sopii huomauttaa _heti_ kun sitä esiintyy, tilanteesta riippumatta.
Vaimolle annat myös noottia käytöksestä, kyllä se on flirttailun kohteellakin vastuu torjua sopimattomat ei-toivotut flirttailut saati sitten vonkaus.
Kaikki eivät ole samanlaisia ressukoita kuin sinä.