Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviin nyt vertaistukea etten laita miehelle enää viestiä

Vierailija
25.04.2024 |

Mies jätti roikkumaan. Meillä oli seksisuhde ja halusin enemmän ja sanoin sen. Mies laittoi että puhutaan joku päivä. Kun kysyin käykö huomenna niin ei sopinut.  Laittoi viestillä että katsotaan joku påivä. Laitoin sitten että ehkä parempi näin ettei nähdä kun antaa epämääräisiä vastauksia. 

Nyt oon ihan rikki ja tekisi mieli laittaa viestiä vaikka miestä ei selkeästi kiinnosta =(

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on monta totuuden sanaa, ota ne talteen, tee päätös unohtaa mies ja pysy sen päätöksen takana. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen jolle on käynyt samoin. Se tuntuu pahalta, mutta siitä pääsee yli. 

Tämä ei muuksi muutu, vaikka miten päin asiaa pyörittäisi.

Vierailija
22/148 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on ne, joiden kanssa sovitaan että toinen sanoo jos homma ohi. Yleensä mies ei kuitenkaan sano, vaan ehkä selittää jotain epämääräistä (esim murtui jotain), tai katoaa, kunnes ottaa yhteyttä parin kuukauden jälkeen ihmetellen "sulle ei ookaan menny wa:t läpi, oisin halunnut nähdä", ja jos ei sillä minuutilla onnistu, katoaa taas. Saisipa jostain rakastajan, joka EI katoa tai selitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies valehteli kaiken mulle. Olin ihana, kaunis ja täydellinen. Nyt itsetunto ihan nollasa. Miten voin enää luottaa kenenkään sanomisiin?

Ap

Vierailija
24/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. Ennustan ap:lke ongelmia miesrintamalla.

Vierailija
25/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä välillä näin miehen näkökulmasta surullista ja myötähäpeää herättävää miten naiset toimivat.

Olen todistanut pikkusiskoni tapauksessa häneltä lähes vastaavaa käytöstä ja kun olen tavannut joskus näitä hänen tinder tms. miehiään, niin olen nähnyt millisekunnissa, millä aikeilla kukakin on liikenteessä, eli yleensä sen "yhden asian", kuten tinderissä suurin osa. Mutta kun ei uskota, niin ei uskota. Lopputuloksena itkua ja kipua.

Mutta joo, 18-25 vuotiaiden märinänlähteitä.

Ja ap:lle, Kuten sanottu anna s******* olla, äläkä nöyryytä itseäsi yhtään enempää.

T: Mies 36

Vierailija
26/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä tunteesta eteenpäin. Mielessä kaikki mitä mies sanoi ja todellakaan ei näköjään tarkoittanut

Ap

Älä katso mitä mies sanoo, vaan mitä hän tekee. Sanoa voi mitä vaan, teot ja käytös paljastavat todelliset tunteet (tai niiden puutteen).

Vierailija
27/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: "Haluaisin meidän suhteelta enemmän"

Mies: "puhutaan joku päivä"

AP: "käykö huomenna"

Mies: "katsotaan joku päivä"

Ap: "ehkä sitten parempi ettei tehdä näin"

Teit ap tuolla viestilläsi miehestä helpottuneen ja onnellisen. Todennäköisesti voit saada jotain kännisiä aamuyön viestejä baarien pilkun aikoihin lähikuukausina "moi mitäs kuuluu :), ootko liikenteessä tänään?" tms, mutta varmaan ymmärrät, mistä noissa on kysymys.

Vierailija
28/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden idea on, että päätösvalta on aina heillä. Mitä tahansa toivot, se haluaa päinvastoin. Aina väärinpäin. Kun soitat, häntä ei kiinnosta. Mutta sitten kun et enää soittele, hän aktivoituu. Se on niin sairasta peliä. Ne ei koskaan kykene tasavertaiseen vuorovaikutukseen.

Ymmärräthän että tuollainen ei muutu. 

Tämä on niin turhauttavaa! En ole itse mikään ripustautuja, epätoivoinen tai  helposti hyväksikäytettävä, mutta ilmeisesti jotenkin yksinkertainen kun haluan ihmisten ja asioiden olevan selkeitä. Joko ollaan tai ei olla ja se mitä haluaa pitää tuoda reilusti ilmi eikä pelleillä toisten tunteilla.

Ap poista numero äläkä tosiaan vaan ota yhteyttä enää. Jos hän ottaa älä vastaa. Todennäköisesti hänellä on silloin taas jotain henkilökohtaista kriisiä tai ihan vaan tylsää joten tuo sama tunne mikä sinulla nyt on tulee olemaan uudestaan.

Vierailija
29/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: "Haluaisin meidän suhteelta enemmän"

Mies: "puhutaan joku päivä"

AP: "käykö huomenna"

Mies: "katsotaan joku päivä"

Ap: "ehkä sitten parempi ettei tehdä näin"

Teit ap tuolla viestilläsi miehestä helpottuneen ja onnellisen. Todennäköisesti voit saada jotain kännisiä aamuyön viestejä baarien pilkun aikoihin lähikuukausina "moi mitäs kuuluu :), ootko liikenteessä tänään?" tms, mutta varmaan ymmärrät, mistä noissa on kysymys.

Noinhan noissa aina käy. Eikä ole mitään järkeä lähteä tuollaiseen mukaan vaikka miten haluaisikin ja olisi tunteita. Häntä ei kiinnosta ja olet vain hetken hupia vaikka mitä lepertelisi näyttihän hän sinulle jo mitä oikeasti ajattelee. 

Olin itse vastaavassa tilanteessa pari vuotta sitten ja aivan rikki. Suunnittelin suurinpiirtein maasta muuttamista kun jo pelkkä ajatus siitä että törmään häneen jossain alkoi ihan pyörryttää. Aika parantaa vaikkei sinusta siltä vielä tunnu.

Vierailija
30/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
31/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita hälle, että ei kiinnostakaan enää, että löysit paremman. Sitten et enää vastaa.

Vierailija
32/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletkin omista tunteistasi varma, osaat kertoa niistä, niin se ei tarkoita että mies olisi samanlainen kuin sinä. Hän haluaa miettiä, ottaa vähän etäisyyttä, mutta  ei jättää sinua. Saat elämääsi samanlaisia kohtaamisia niin kauan, kunnes opit kunnioittamaan toista ja antamaan hengitystilaa . Mitä enemmän painostat tapaamiseen ja kiukuttelet sen varmemmin saat ajettua hänet pois elämästäsi.

Kipu on asia, joka kuuluu välillä  ihmissuhteisiin. Sinä aiheutat sitä yhtä lailla ja et välttämättä edes huomaa niin tehneesi. Joku juttu voi olla sinulle yhdentekevä ja toiselle maailmanloppu. Älä siis vaivu itsesääliin.

Opettele purkamaan kärsimättömyyttäsi vaikka puntilla. Tai mene ulos juoksemaan. Tai soita kaverille. Olet tunneluupissa, josta pitää opetella pääsemään pois. 

-Tietäjä 24

Vierailija
33/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulle aina käy näin, mä en jaksa. Itkettää!!! En mene enää sänkyyn kenenkään kanssa

Ap

Siinä on kyllä puolensa, että menee sänkyyn vasta, kun suhde vakiintuu ja molempien tahto siitä, että ollaan vakavissaan, on selvillä. Vanhanaikaista varmaan, mutta kaikin puolin fiksua. 

Vierailija
34/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä roiku tyypissä joka ei välitä susta.

Vierailija
35/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mies valehteli kaiken mulle. Olin ihana, kaunis ja täydellinen. Nyt itsetunto ihan nollasa. Miten voin enää luottaa kenenkään sanomisiin?

Ap

Ei kannata tarjoilla seksiä niin helposti. Sillä saat erotettua kuka on tosissaan ja kuka löpisee mitä vaan päästäkseen pöksyihin.

Vierailija
36/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menettihän hänkin ihanan ja välittävän ihmisen

Ap

Vierailija
37/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita hälle, että ei kiinnostakaan enää, että löysit paremman. Sitten et enää vastaa.

Ihan miehen vinkkinä, niin tällä ei ole mitään merkitystä. En oikein ymmärrä mitä tuolla haluttaisiin osoittaa? Kun miestä ei kiinnosta, niin miestä ei kiinnosta. Tuollainen kuulostaisi vielä katkerammalta ja säälittävämmältä. Itse lukisin viestin ja miettisin ...okei hyvä. Vastaisin korkeintaan, että hyvä tai onnea, luultavasti en mitään.

Vierailija
38/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä tunteesta eteenpäin. Mielessä kaikki mitä mies sanoi ja todellakaan ei näköjään tarkoittanut

Ap

Kyllä siitä pääsee. Aika parantaa. Kaikki joutuvat kohtaamaan päättyviä suhteita joskus. Katse eteenpäin ja yritä keskittyä muihin asioihin ja muihin ihmisiin. Tsemppiä!

Vierailija
39/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se sama "särkynyt sydän", joka eilen (?) avasi ketjun siitä miten varattu mies ei enää vaikuta kiinnostuneelta hänestä, siihen ei tullut ihan näin tsemppaavia kommentteja. Tästä on taktisesti jättänyt pois sen faktan, että kyseessä oli siis varattu / ukkomies.

Vierailija
40/148 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on se sama "särkynyt sydän", joka eilen (?) avasi ketjun siitä miten varattu mies ei enää vaikuta kiinnostuneelta hänestä, siihen ei tullut ihan näin tsemppaavia kommentteja. Tästä on taktisesti jättänyt pois sen faktan, että kyseessä oli siis varattu / ukkomies.

En edes tiesä kyseistä ketjua. Joten en ole sen aloittaja

Qp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi