Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?

Vierailija
25.04.2024 |

Huh

Kommentit (186)

Vierailija
121/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tunnen yhden, joka on 179 cm ja naimisissa. Eli aviomieheni.

Vierailija
122/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, itseni. Olen jo 7 vuotta sinkkuna saanut elää ilman deittejä tai edes mätsejä tinderissä. Pituutta riittää, rahaa tulee yli 110k€ vuodessa ja komeakin olen. Ongelma vain on se että mulla on 2 lasta 50/50 ja sitä ei naiset kelpuuta. 

Lapset ei ole sun ongelma. Mätsejä ei tule Tinderissä kun kuvasi ovat huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisiä tunnen kyllä, ovat yleensä toisella kierroksella. Valtaosa nuoremmista samat ominaisuudet täyttävistä onkin sitten varattuja, mutta poikkeuksia löytyy. 

Oletko varma, kaikki nuo kriteerit täyttyy samassa miehessä?

Kyllä, miksen olisi? Kaikki nuo ovat objektiivisesti määriteltävissä olevia ominaisuuksia, eivät tulkintakysymyksiä. 

Vierailija
124/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja täydellisiä sekopäitä. Eli olen siis näiden kanssa itse seurustellut ja syy sinkkuuteen (tai lähinnä lyhyisiin suhteisiin) on kyllä selvinnyt. Taustalla narsismia, riippuvuuksia, täydellistä tunnekylmyyttä jne. 

Eli ainakin Tinderissä yhä roikkuvat. Joidenkin kohdalla se nyt ei toki sinkkuudesta sinänsä mitään kerro. 

Vierailija
125/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, itseni. Olen jo 7 vuotta sinkkuna saanut elää ilman deittejä tai edes mätsejä tinderissä. Pituutta riittää, rahaa tulee yli 110k€ vuodessa ja komeakin olen. Ongelma vain on se että mulla on 2 lasta 50/50 ja sitä ei naiset kelpuuta. 

Tuotko tulosi esille Tinderissä jotenkin?

Vierailija
126/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ne hyvin ollakin, riippuen mitä hän itse etsii. Eivät kaikki naiset halua toisten naisten lapsia, tai miestä jolla ei riittänyt sitoutumiskyky heidän kasvattamiseensa perheessä jonka valitsi. 

Vierailija
127/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotko tulosi esille Tinderissä jotenkin?

En tietenkään. Miksi toisin? En halua että naiset tykkäis mun tuloista tai asioista mitä omistan.

Vierailija
128/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä. Ai mähän oon varattu, ainakin vaimo sanoi niin.

Vierailija
129/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule et tiedä asiasta yhtään mitään.

Vierailija
130/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun serkku on jo 60-v. Poikamies. Hyvin varakas ja 2 akateemista tutkintoa. Ansainnut itse rahansa. 

Olisi hyvä ja uskollinen puoliso.

Mistä tiedät että olisi hyvä puoliso?

Vierailija
131/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, mikset saanut ydinperhettä pidettyä kasassa? 

Vierailija
132/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ne hyvin ollakin, riippuen mitä hän itse etsii. Eivät kaikki naiset halua toisten naisten lapsia, tai miestä jolla ei riittänyt sitoutumiskyky heidän kasvattamiseensa perheessä jonka valitsi. 

Mistä keksit ettei minulla riittänyt sitoutumiskyky?

Vierailija
133/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, mikset saanut ydinperhettä pidettyä kasassa? 

Exä halus jännitys ja seikkailua, minä tasaista arkea.

Vierailija
134/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa tuollaisen kanssa. Lisänä täydellinen hiusraja, normaalipainoinen ja ei keskikumpua.

Vierailija
135/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita ja paljon rikkaampia kuin 5000/kk

Vierailija
136/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tässä varakas, komea ja koulutettu sinkku mies 45v. Olethan parikymppinen, erittäin kaunis, pitkähiuksinen, paksuhuulinen ja tykkäät kikatella ja suostut mihin tahansa tuhmiin temppuihin.

Nuo menee nopeasti, yleensä samanikäisille varakkaille, yli 180 cm pitkille, akateemisille miehille. 

Vierailija
137/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tulot yli 6300 e kuussa. Siitä ei jää käteen, niin paljon, että sen vuoksi kannattaisi minusta kiinnostua. Se kiinnostava tuloraja alkanee sitten kun on jo yli 10 000 e kk. Silloin on jo kipenen vaikutusvaltaa ja asemaa mikä lisää myös naisten kiinnostusta. Mutta ei sekään tuloluokka vielä liitä rikastumiseen.

Vierailija
138/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä mikä se totuus juuri sinun kohdallasi on, moni nainen silti ajattelee ettei kannata ottaa riskiä. Lähinnä siihen vastasin etteivät lapset muka voi olla ongelma. 

Vierailija
139/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sortuu ajatusvirheeseen että ihan kaikki miehet yrittää kokoajan epätoivon vimmalla pariutua kenen tahansa naisen kanssa.

Vierailija
140/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä mikä se totuus juuri sinun kohdallasi on, moni nainen

Konkreettisesti tämä lasten esteenä oleminen on tullut eräältä yh naiselta jolla kaksi erityislasta. Hänelle ei olisi ollut este se että itsellään on kokonaan nuo lapset ja minustakin olisi ollut apua heidän kanssaan vaan se että omat lapseni olisivat olleet esteenä tapailuun. Tämä ei edennyt mihinkään siis.