Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?

Vierailija
25.04.2024 |

Huh

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen omalta työpaikalta ja muuten työympyröistä muutamia. Jos on tuollaisella työpaikalla, miespuolisista työkavereista hyvinkin puolet on vähintään 180 cm, kaikki ovat akateemisia ja nelikymppiseksi ehtiessään tulot ovat jo ehtineet nousta. Parisuhteissa suurin osa, mutta sinkkujakin. Pääosin eronneita.

Vierailija
162/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään 40+ yli 180cm akateemista miestä, jonka tulot olisi 5k/kk.

Olen itse 40+ akateeminen nainen ja rakennusalalla, joten olettaisin tuntevani tällaisia, jos näitä ylipäätään olisi silleen kauhean paljon. Suomalaiset miehet on harvoin 180cm pidempiä.

Riippuu miesten iästä ja asuinalueesta. Alle 25 ja etelä- ja länsirannikon suunnasta suku niin ovat pitempiä kuin 50+ pohjois- ja itä-Suomen miehet.

Ihan sama vaikka asuisi länsirannikolla, niin on hyvin epätodennäköistä tuntea lukemattomia akateemisia, yli 180cm, yli 5000e/kk ansaitsevia miehiä. Saati tällaisia miehiä, jotka ovat sinkkuna. Tuollaisia miehiä on kaikista suomalaisista miehistä, sinkkuina tai varattuina, ehkä joku max 10%. Kun naiset ja heidän kriteerinsä nyt sitten tiedetään, niin tuollaisia miehiä on sinkkuina ehkä

Valtaosan kaveriporukka on aika yksipuolinen. Jos tuntee yhden hyvin tienaavan akateemisen miehen, tuntee todennäköisesti useamman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen ja muutkin dimensiot ovat kohdillaan. T. Matt Barr

Vierailija
164/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen, mutta oon aika onneton sen kanssa. Kappas nuo sun kuvaamat ominaisuudet ei ole niitä jotka tekevät sinua parisuhteessa onnelliseksi. Ei mikään ihmisen ulkoinen juttu tee ketään pitkään onnelliseksi.

Se on kuitenkin se luonne joka tekee ihmisestä aarteen tai ei- niin - aarteen.

Vierailija
165/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä, mutta lukion opettajan tuloni ovat vain 4950 e/kk. Vastineeksi puolet vuodesta on lomaa.

Taitaa alkaa viikon päästä loma? Täydellä palkalla? Tuntuu tuntityöläisestä erikoiselta.

Kyllä. Lauantaina lakkiaiset. Sunnuntaina auto starttaa kohti pohjoista, jossa menee ehkä 10-12 päivää. Palkka raksuttaa.

Vierailija
166/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen, mutta oon aika onneton sen kanssa. Kappas nuo sun kuvaamat ominaisuudet ei ole niitä jotka tekevät sinua parisuhteessa onnelliseksi. Ei mikään ihmisen ulkoinen juttu tee ketään pitkään onnelliseksi.

Onko se sinun mies sinkku, jos kerta on sinun mies?

Vierailija
167/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 40+ akateeminen nainen ja rakennusalalla, joten olettaisin tuntevani tällaisia, jos näitä ylipäätään olisi silleen kauhean paljon. Suomalaiset miehet on harvoin 180cm pidempiä.

Miten suomalaiset miehet voivat olla harvoin yli 180cm jos se on keskipituus?

Vierailija
168/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä pitikin sanoa mutta jäi viestistä sanomatta, että tosiaan sinkku se ei vielä ole. :D 😀 

Tarkoitin vaan että vaikka olisi kaikkia noita ominaisuuksia (paitsi sinkku) niin ei se välttämättä tee autuaaksi.

Vierailija
169/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miesten iästä ja asuinalueesta. Alle 25 ja etelä- ja länsirannikon suunnasta suku niin ovat pitempiä kuin 50+ pohjois- ja itä-Suomen miehet.

Ihan sama vaikka asuisi länsirannikolla, niin on hyvin epätodennäköistä tuntea lukemattomia akateemisia, yli 180cm, yli 5000e/kk ansaitsevia miehiä. Saati tällaisia miehiä, jotka ovat sinkkuna. Tuollaisia miehiä on kaikista suomalaisista miehistä, sinkkuina tai varattuina, ehkä joku max 10%. Kun naiset ja heidän kriteerinsä nyt sitten tiedetään, niin tuollaisia miehiä on sinkkuina ehkä

Sinkkuina tuollaisia miehiä on koko Suomessa ehkä 50 joka ikäluokassa. Suurimmalla osalla on joku selkeä syy miksi naista ei löydy.

Vierailija
170/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunnen joka oli pari vuotta sitten sinkkuna 2kk

Vierailija
171/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloista en kyllä tiedä. Hän on koulun rehtori, eikös heillä ole hyvät tulot? Sinkku ja luulisin, että noin 182-184 cm pitkä. Komeudesta ei kysytty, mutta joo, ei voi komeaksi sanoa.

Vierailija
172/186 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mies on tuollainen? Siis sinkku vai?

Vierailija
173/186 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuloista en kyllä tiedä. Hän on koulun rehtori, eikös heillä ole hyvät tulot? Sinkku ja luulisin, että noin 182-184 cm pitkä. Komeudesta ei kysytty, mutta joo, ei voi komeaksi sanoa.

Ei kysytty komeutta. Rehtorin palkka on yli 5k.

Vierailija
174/186 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tunnen joka oli pari vuotta sitten sinkkuna 2kk

Löysikö paljon nuoremman naisen vai kelpuuttiko samanikäisen?

Vierailija
175/186 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun ex mies.

Vierailija
176/186 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42, 173 cm, tuet alle tonni kuussa viimeiset 15 vuotta, mutta en ole sinkku eikä naiseni ole ruma tai ylipainoinen. 

Vierailija
177/186 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jotkut vanhat ukot?

Vierailija
178/186 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka asuisi länsirannikolla, niin on hyvin epätodennäköistä tuntea lukemattomia akateemisia, yli 180cm, yli 5000e/kk ansaitsevia miehiä. Saati tällaisia miehiä, jotka ovat sinkkuna. Tuollaisia miehiä on kaikista suomalaisista miehistä, sinkkuina tai varattuina, ehkä joku max 10%. Kun naiset ja heidän kriteerinsä nyt sitten tie

Jep. Tunnen näitä useamman, tosin osa on muutaman vuoden nuorempi mutta ehkä lasketaan tässä kohtaa kuitenkin. Syy on lähes kaikilla joko ylipaino tai se, että viettävät aikaa lähinnä kavereiden kanssa, eikä kukaan tunne sinkkunaisia. Yksi on esimerkiksi sellainen, että ulkonäössä ja tulotasossa ei ole mitään vikaa, muttei ole kiinnostunut sellaisista naisista jotka tekevät aloitteita häntä kohtaan, eikä hän itse uskalla tehdä aloitteita. 

Vierailija
179/186 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon akateeminen, mutta bruttotulot vain 3k. Pituutta 175cm. Ikää 50+. Oon ollut 25 ikävuoden jälkeen sinkku yht. 2 vuoden ajan. Viimeiset 4 v. avoliitossa.

Kun mietin entisiä opiskelukavereitani, jotka kaikki nykyään 50+, niin jopa työttömillä ja alkoholisoituneilla on yleensä tyttöystävä. Muutama on hädin tuskin 180-185cm pitkä, enemmistö lyhyempiä.

Okei, kaksi n. 170cm pitkää kaveria on niin änkyriä, etteivät ole koskaan seurustelleet. Kummallakin duuni, bruttopalkkaa en tiedä, alle 4k kuitenkin. Yksi alle 175cm pitkä ollut sängyssä satojen naisten kanssa, koska iso mela ja nätit silmät. Tienaa n. 2k kuussa.

Toisaalta joo, pienikoiset armeijakaverini, jotka koulutukseltaan DI, ovat kaikki saaneet lapsia, tosin eronneet parikin kertaa. On siellä yksi 185cm pitkä DI, jolla 20 vuoden liitto ja paljon fyrkkaa.

Luonne ratkaisee, summaisin.

Vierailija
180/186 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti sinkkuna eläviä tiedän montakin. Vastentahtoisia en.