Tunnetko yhtään akateemista 40+ miestä jolla yli 5k tulot pituus yli 180cm joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni sortuu ajatusvirheeseen että ihan kaikki miehet yrittää kokoajan epätoivon vimmalla pariutua kenen tahansa naisen kanssa.
Ai se on ajatusvirhe? Itse kun tässä elänyt niin kauan puutteessa että mikä vain seksiin johtava toiminta kiinnostaa.
Jos kuvittelet että kaikki miehet on samanlaisia kuin sinä niin kyllä, se on ajatusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni sortuu ajatusvirheeseen että ihan kaikki miehet yrittää kokoajan epätoivon vimmalla pariutua kenen tahansa naisen kanssa.
Ai se on ajatusvirhe? Itse kun tässä elänyt niin kauan puutteessa että mikä vain seksiin johtava toiminta kiinnostaa.
Jos kuvittelet että kaikki miehet on samanlaisia kuin sinä niin kyllä, se on ajatusvirhe.
Miksi kuvittelisin mitää miehistä? Ei mulla miehet kiinnosta, saisivat kadota kaikki alle 50v miehet paitsi minä niin ehkä sitten saisin seuraa.
Tunnen yhden. Tosin tulot alle tuon. Mutta on hiukan yli 180 cm, komea, akateeminen, 42v, ei lapsia eikä koskaan kunnon parisuhdetta. Joku vika siinä on.
Minä? Jos sen verran voi tinkiä, että en ole ihan oikea akateeminen, mutta yhtä kömpelö ja käytännön asioissa tumpelo. Miten olis? Vai haluaako neiti tanssia ensin?
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille mikään kelpaa.
Ei niin. Saat olla vaikka 300+cm pitkä, monimiljardööri tiedemies niin ei kukaan halua ees jutella jos et maksa seurasta.
En tunne yhtään 40+ yli 180cm akateemista miestä, jonka tulot olisi 5k/kk.
Olen itse 40+ akateeminen nainen ja rakennusalalla, joten olettaisin tuntevani tällaisia, jos näitä ylipäätään olisi silleen kauhean paljon. Suomalaiset miehet on harvoin 180cm pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 40+ akateeminen nainen ja rakennusalalla, joten olettaisin tuntevani tällaisia, jos näitä ylipäätään olisi silleen kauhean paljon. Suomalaiset miehet on harvoin 180cm pidempiä.
Riippuu miesten iästä ja asuinalueesta. Alle 25 ja etelä- ja länsirannikon suunnasta suku niin ovat pitempiä kuin 50+ pohjois- ja itä-Suomen miehet.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta lukion opettajan tuloni ovat vain 4950 e/kk. Vastineeksi puolet vuodesta on lomaa.
Taitaa alkaa viikon päästä loma? Täydellä palkalla? Tuntuu tuntityöläisestä erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, itseni. Olen jo 7 vuotta sinkkuna saanut elää ilman deittejä tai edes mätsejä tinderissä. Pituutta riittää, rahaa tulee yli 110k€ vuodessa ja komeakin olen. Ongelma vain on se että mulla on 2 lasta 50/50 ja sitä ei naiset kelpuuta.
Lapset ei ole sun ongelma. Mätsejä ei tule Tinderissä kun kuvasi ovat huonoja.
Voi ne hyvin ollakin, riippuen mitä hän itse etsii. Eivät kaikki naiset halua toisten naisten lapsia, tai miestä jolla ei riittänyt sitoutumiskyky heidän kasvattamiseensa perheessä jonka valitsi.
Mistä keksit ettei minulla riittänyt sitoutumiskyky?
Ei sillä ole mitään väliä mi
Juu, syitä on monia ja erityislasten vanhemmilla varmaan vielä enemmän. Itse en ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa jolla on alaikäisiä lapsia, senkään vuoksi en allekirjoita sitä etteikö lapset voisi olla se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miesten iästä ja asuinalueesta. Alle 25 ja etelä- ja länsirannikon suunnasta suku niin ovat pitempiä kuin 50+ pohjois- ja itä-Suomen miehet.
Tuo ikä on kyllä iso tekijä, koska Suomessa oli niin pitkään ravinnosta pulaa, että vanhemmista ikäpolvista ei välttämättä niin vain pitkiä miehiä löydykään. Milleniaaleista ja ja nuoremmista ei ole mikään temppu löytää yli 180 cm pituisia.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä on juuri vapautumassa kiinnostuneille. On pitkä, komea ja hyvätuloinen 43 v. mies. Toki myös raivoava, itsekäs ja anteeksipyytämiseen kykenemätön, mutta ehkä tämä ei seuraavaa ottajaa samalla tavalla häiritse :)
Täältä myös annetaan 50+ toimitusjohtaja palvoviin käsiin. Tyylikäs. Täyttää nuo kriteerit. Tylsää ei tule, ei myöskään minkäänlaista empatiaa. Vttuilee suurimman osan ajasta. Vaatii viihdyttäjää, nainen siitä vastuussa. Mutta ehkä tuo raha ja päitä kääntävät autokyydit kompensoi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden. Tosin tulot alle tuon. Mutta on hiukan yli 180 cm, komea, akateeminen, 42v, ei lapsia eikä koskaan kunnon parisuhdetta. Joku vika siinä on.
Ei ole aloituksen mukainen koska tulot alle
Miten vaikea voi olla käsittää että jos määritellään kriteerit ja joku niistä ei toteudu, silloin ei ole määritelmän mukainen??
Vierailija kirjoitti:
Useita ja paljon rikkaampia kuin 5000/kk
Et varmasti tunne että kaikki nuo kriteerit täyttyisi ja on sinkku. Kyseisitä miehiä on ikäluokassa noin 50 Suomessa. Voit tuntea yhden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka asuisi länsirannikolla, niin on hyvin epätodennäköistä tuntea lukemattomia akateemisia, yli 180cm, yli 5000e/kk ansaitsevia miehiä. Saati tällaisia miehiä, jotka ovat sinkkuna. Tuollaisia miehiä on kaikista suomalaisista miehistä, sinkkuina tai varattuina, ehkä joku max 10%. Kun naiset ja heidän kriteerinsä nyt sitten tiedetään, niin tuollaisia miehiä on sinkkuina ehkäpä 2% kaikista miehistä.
Mikä on todennäköisyys, että nainen tuntee enimmäkseen miehiä tuosta 10 prosentin joukosta? Entä mikä on todennäköisyys, että nainen tuntee useita miehiä, jotka kuuluvat tuohon 2 prosentin sinkkuosuuteen vaatimukset täyttäviä miehiä?
Väitän, että todennäköisyydet ovat pienet, ja moni nainen valehtelee tässä ketjussa.
t. m41, 4100 e/kk, 174cm
Tunnen, mutta hän on sanonut ettei halua elämäänsä enää naista .
Vierailija kirjoitti:
Minä DI 186 6200
Varattu 😄