Miksi kristinusko on ainoa uskonto jota saa haukkua julkisesti länsimaissa
Kukaan ei hauku esim. buddhalaisuutta tai islamia avoimesti, mutta kristinusko on vapaata riistaa jostain kumman syystä.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Kristityt yrittävät siis epätoivoisesti pelastaa ihmisiä "jumalalta". Jumala olisi voinut päättää olla heittämättä "pelastumattomia" "ikuiseen helvettiin". Kristityt yrittävät siis pelastaa ihmisiä jumalalta. tai itse asiassa joltakulta, joka sanoo olevansa jumala mutta ei ole sitä.
Kristinusko on koko maailman karmivin uskonto, alin, alemmas ei voi alentua, pahinta, mitä voi olla ja siihen he vain muille "hyvyyttän" pakottavat.
Jer. 19:9 Ja minä panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa, jolla heitä ahdistavat heidän vihollisensa, ne, jotka etsivät heidän henkeänsä.
Hes. 5:10 Sentähden tulevat sinun keskelläsi isät syömään lapsiansa, ja lapset tulevat syömään isiänsä, ja minä teen sinussa tuomiot ja hajotan sinun jäännöksesi kaikkiin tuuliin
2Kun. 6:28 Ja kuningas sanoi hänelle: mikä sinun on? Hän sanoi: tämä vaimo sanoi minulle: tuo tänne poikas, että sen söisimme tänäpänä; syökäämme huomenna minun poikani.
Vierailija kirjoitti:
Kristityt yrittävät siis epätoivoisesti pelastaa ihmisiä "jumalalta". Jumala olisi voinut päättää olla heittämättä "pelastumattomia" "ikuiseen helvettiin". Kristityt yrittävät siis pelastaa ihmisiä jumalalta. tai itse asiassa joltakulta, joka sanoo olevansa jumala mutta ei ole sitä.
Kristinuskoa mainostamalla levitetään edelleen uskontoa, joka on hyytävän julma ja käsittämättömän inhottava.
Vierailija kirjoitti:
Se om edelleen kristinuskossa, Kristuksen liha ja veri - symboolinen kannibalismi. Kuinka inhottavaa.
Kaikki uskonnot on samanlaista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kristityt yrittävät siis epätoivoisesti pelastaa ihmisiä "jumalalta". Jumala olisi voinut päättää olla heittämättä "pelastumattomia" "ikuiseen helvettiin". Kristityt yrittävät siis pelKristinuskosta puutuu vapaavalintaisuus. Sitä väkisin pakotetaan, sillä uhkaillaan, häiritään, sitä painostetaan ja sillä kiristetään.astaa ihmisiä jumalalta. tai itse asiassa joltakulta, joka sanoo olevansa jumala mutta ei ole sitä.
Joko teet, mitä minä sanon, ja pelastut, tai jos et tee niin, joudut ikuiseen helvettiin. Se ei ole rakkautta, eikä se voi olla vapaata tahtoa, vaan kiristystä ja sortoa. Painostusta ja ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli ikuinen helvetti olisi olemassa, se olisi varmasti parempi vaihtoehto, mikäli taivaassa on muita kristittyjä, jotka painostavat ja sortavat muita. Kukapa sellaiseen seuraan haluaisi kuulua, siis taivaassa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hienoa, että kristinuskon muille pakottamisen lopputulos on päinvastainen kuin oli kristittyjen aikomus? Kyllä, kristinuskon jumalan täytyy olla kauhea, jos kristityt yrittävät "pelastaa" ihmisiä jumalan julmuudelta.
Länsimaissa kristinusko, islam ja juutalaisuus ovat missään asemassa. Muiden haukkuminen on täysin merkityksetöntä. Kolmea suurta sitten voi kritisoida, mutta toki tiedostettava että muslimeilla menee helposti tunteisiin ja lähtevät väkivaltaisiksi. Moni kritisoija siis itsesensuroi kommenttejaan oman turvallisuutensa nimissä.
Ylipäänsä miksi haukkua jotain uskontoa tai uskovaisia on toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Christianismin opinkappaleita käyttämällä ohjelmoidaan ihmiset uskomaan mihin tahansa.
Siihen perustuu myös rasismi. Kristinusko on alhaisimman kehitysasteen uskonto, islam on huomattavasti kehittyneempää
Aika laimeasti täällä haukutaan AP:n nimeämää uskontoa, vrt. kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa ei ole mitään kristinuskoa hyytävämpää kulttia. Ja syy siihen on pakottaminen.
Kristinusko on alimman kehityksen uskonto, islam on paljon pidemmälle kehitetty. Kristinuskon mainostustoimet jatkavat edelleen hyytävän julman ja käsittämättömän inhottavan uskonnon levittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kristinuskosta puutuu vapaavalintaisuus. Sitä väkisin pakotetaan, sillä uhkaillaan, häiritään, sitä painostetaan ja sillä kiristetään.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa ei ole mitään kristinuskoa hyytävämpää kulttia.
Vierailija kirjoitti:
Länsimaissa kristinusko, islam ja juutalaisuus ovat missään asemassa. Muiden haukkuminen on täysin merkityksetöntä. Kolmea suurta sitten voi kritisoida, mutta toki tiedostettava että muslimeilla menee helposti tunteisiin ja lähtevät väkivaltaisiksi. Moni kritisoija siis itsesensuroi kommenttejaan oman turvallisuutensa nimissä.
Ylipäänsä miksi haukkua jotain uskontoa tai uskovaisia on toinen juttu.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2016021121102275
Uusi tutkimus paljastaa - Raamattu on väkivaltaisempi kuin Koraani
Tutkija analysoi kristinuskon ja islamin pyhät kirjat. Raamatussa on huomattavasti enemmän tappamista ja tuhoa kuin Koraanissa.
Miksi kristinusko on ainoa uskonto jota saa haukkua julkisesti länsimaissa. Edellä on selitetty miksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kai valita islam sitten.
Tai ateismi.
Meillä saa haukkua kristinuskoa, koska olemme länsimainen demokratia, jossa uskontoja saa pilkata ja haukkua. Tämä on hyvä asia, vaikka joskus voikin mennä tunteisiin jollain uskovalla. Islaminuskoiset maat eivät ole samanlaisia. Jos siellä pilkkaat uskontoa, olet pian päätä lyhyempi. Meillä on alettu ikävä kyllä nöyristellä islamia ja varoa, ehkä syystäkin, kun muistaa esim. murhatun ranskalaisopettajan ja Salman Rushdien ja Briteissä taitaa olla joku toinenkin opettaja, jota vainotaan ja Charlie Hebdon jne., mutta meidän pitäisi vain pitää kiinni siitä periaattestamme, että uskonnotkin ovat vapaata riistaa. Ainoastaan sillä tavalla olemme vapaita.