Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko ruma?

Vierailija
25.04.2024 |

Rumuus on naiselle kyllä kova kohtalo.Joudutko sinä kokemaan tämän?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertaluokkaa rumempia, että miten ne jaksaa sen kanssa.

Molempien vanhempien geeneistä sekä naiset että miehet saavat oman osansa. Mielestäni on joutavanpäiväistä vatvoa asioita, joille ei voi mitään. Kannattaisi itse kunkin keskittyä sivistämään itseään eikä hukata elämänsä parhaita vuosia ulkonäkönsä miettimiseen. Sääliksi käy nykyään ulkonäkökeskeisessä maailmassa pieniä lapsia ja nuoria sekä nuoria aikuisia, jotka ulkonäköpaineiden vuoksi jättävät elämäänsä elämättä.

Minä olen jo vanha täti, mutta voin kertoa kaunottarena pidetystä ystävättärestäni. Hänet valittiin paikallisissa missikisoissa paikkakunnan missiksi ja voin vakuuttaa, ettei kenelläkään muulla ollut yhtä suuria ulkonäköpaineita kuin hänellä. Ne kehittyivät lopulta vielä sosiaalisten tilanteiden peloksi, joka aiheutti sen ettei hän jatkanut lukion jälkeen opintoja eikä pärjännyt työelämässäkään kun ajatukset omista ulkonäköongelmista ahdistivat niin paljon, ettei töihin menosta tullut mitään monina päivinä ja työsuhteet purettiin.

Nyt hän on minun laillani vanha täti, muttei ole päässyt irti ongelmistaan ja on miltein erakoitunut. Jos en ottaisi häneen yhteyttä välillä, ei hänestä kuuluisi mitään. Mitään hänen kanssaan ei voi tehdä, koska hän ei pääse ovestaan ulos ulkonäköpaineiden vuoksi. Hän elää pienimmällä mahdollisella eläkkeellä. Voi sanoa, että hänen tapauksessaan kauneus oli kyllä kirous. Jos häntä ei olisi houkuteltu missikisoihin, voisi hänen elämänsä olla toisenlaista. Tavallisen näköinen ihminen ei voi kuvitellakaan, kuinka täydellisyyteen pyrkivä ruoskii itseään etenkin kun vanhenemisen merkit tulevat kauniillekin ajan myötä.

Vierailija
62/111 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan rumaksi mainittu enkä itse itseäni rumaksi koe.

Sitä en tiedä jos joku joskus  on niin ajatellut, mielipiteensähän on jokaisella.  Ei  se kuitenkaan minua liikuta,  ajatelkoot kukin mitä tahtoo, niin minäkin  ajattelen.

Minulla on itsetunto kohdillaan ja se on pääasia. Silloin ei randomien tyyppien mielipiteet heilauta suuntaan eikä toiseen.  Tiedän mitä olen, ja olen hiton tyytyväinen ja ylpeäki nsiiitä mitä tässä maailmassa olen saavuttanut.  Elmänii on hyvää, minulla on kaikki hyvin ja se on pääasia.

Eihän tässä itsetunnosta ollut kyse edes. On mullakin ihan hyvä itsetunto, mutta ei se muuta ulkonäköäni suuntaan eikä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertaluokkaa rumempia, että miten ne jaksaa sen kanssa.

Molempien vanhempien geeneistä sekä naiset että miehet saavat oman osansa. Mielestäni on joutavanpäiväistä vatvoa asioita, joille ei voi mitään. Kannattaisi itse kunkin keskittyä sivistämään itseään eikä hukata elämänsä parhaita vuosia ulkonäkönsä miettimiseen. Sääliksi käy nykyään ulkonäkökeskeisessä maailmassa pieniä lapsia ja nuoria sekä nuoria aikuisia, jotka ulkonäköpaineiden vuoksi jättävät elämäänsä elämättä.

Minä olen jo vanha täti, mutta voin kertoa kaunottarena pidetystä ystävättärestäni. Hänet valittiin paikallisissa missikisoissa paikkakunnan missiksi ja voin vakuuttaa, ettei kenelläkään muulla ollut yhtä suuria ulkonäköpaineita kuin hänellä. Ne kehittyivät lopulta vielä sosiaalisten tilanteiden peloksi, joka aiheutti sen ettei hän jatkanut lukion jälk

Luulen, että yksi avain on vaativuus omaa ja muiden  ulkonäköä kohtaan. Näillä vaativilla ei ole kyse niinkään ulkonäöstä vaan superkriittisyydestä?

Vierailija
64/111 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen ruma, mutta se antaa toisaalta muuta plussaa elämään joita kaunis tai tavis ei  ehkä aina edes tajua, tai huomaa 

Lisäksi olen omalla lahjakkuusalueellani huippulahjakas, luova sekä utelias, joten elämäni ei koskaan ole tylsää.

Rumilla voi olla plussana myös voimakas kutsumustietoisuus. Ystäviksi valikoituvat  lisäksi vain hienoluonteisimmat ihmiset.

Joten elämäni on varsin mukavaa.

Mistä pitäisi valittaa, en keksi yhtään asiaa 

Vierailija
65/111 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti rumuus harmittaa kovasti.

Vierailija
66/111 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
67/111 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen ruma. 

Vierailija
68/111 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset, kaksoisleuka, riippurinnat, kuivunut alakerta ja selluiittireidet. Siinäpä se. Eipä tällä kuvauksella ole varmaan kysyntää.

Eli olen ruma.

Vierailija
69/111 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis

Vierailija
70/111 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se rumuus lisääntyy kun ikää tulee enemmän.

Entäs me jotka ollaan oltu rumia aina...? Rumuus vaan lisääntyy silloinkin.

Vierailija
71/111 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman naisen etu on se, etteivät miehet hermoile hänen kanssaan. On todettu 75% miesten sekoilevan ja puhuvan puuta heinää kauniin naisen edessä. Mieluummin valitsevat ei niin kauniin.

Miehet eivät kyllä yleensä puhu minulle, mutta olen mielestäni ruma.

Vierailija
72/111 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko näiden "rumien" puheisiin. Yleensä ovat tosi kivan näköisiä.

Liioittelu alaspäin?

Vierailija
73/111 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan outo juttu? Eräällä pariskunnalla, todella rumia..... On komea poika, sivistynyt ja työelämässä menestynyt, omilla ansioillaan.

Vierailija
74/111 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
75/111 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liioittelu alaspäin?

Tuskin. Kyllä ruma yleensä tietää että on ruma. 

Vierailija
76/111 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liioittelu alaspäin?

Tuskin. Kyllä ruma yleensä tietää että on ruma. 

Jos katsoo peiliin niin varmasti tömön huomaa.

Vierailija
77/111 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ulkoisesti. En ehkä maailman rumimpia, mutta ruma silti.

Vierailija
78/111 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin kaunis, mutta nyt keski-ikäisenä vain ihan ok. 

Vierailija
79/111 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta ei se kova kohtalo olisi. Ihan älyn ja luonteen avulla olen pärjännyt näinkin. 

Vierailija
80/111 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar mää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi