Nainen oletko ruma?
Rumuus on naiselle kyllä kova kohtalo.Joudutko sinä kokemaan tämän?
Kommentit (111)
Sysiruma, sairauksien seurauksena. Päivittäin vaikea keksiä, miksi täällä vielä tuhlaan hengitysilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä.
Totta. Olin aivan lääpälläni erääseen naiseen, jota moni mies ei varmaan katsoisi sillä silmällä. Silti tuo nainen on ollut ilmeisesti suurimman osan aikuisiästään parisuhteessa jos oikein muistan. Eli kyllä se kauneus/seksikkyys katsojan silmässä on.
Olen. Olen ollut nuoresta asti arkipäiväisen näköinen, akne rumensi lisää ja nyt lopullisesti vanhuus.
Vierailija kirjoitti:
Mode on poistanut nämä ruma nainen aloitukset.Tämäkin pian poistuu.
Eipä ole vieläkään poistanut.
Kyllä se rumuus vielä lisääntyy kun ikää tulee enemmän.
Olen. Inhoan valokuvia. Muut näyttävät kauniilta ja minä rumana. Naama aina vääntyneenä ja nyt onnettomuuden jälkeen kun alahuuleni korjattiin niin näyttää entistä rumemmalta. Vaalea viiva keskeltä alahuultani on vain ruma joka näyttää korostuvan jokaisessa valokuvassa.
Olen kaunis vielä, mutta pikkuhiljaa huomaan epämiellyttäviä asioita ulkonäössäni enemmän. Mm. karvoja kasvoissa ja jotain sellaisia tätiintymisen elkeitä. Vihasin nuorena sitä, kun sain huomiota vain ulkonäölläni, mutta lopulta pystyin sitä hyödyntämään kun sain mallinhommia. Nyt jo 40+ ja ulkonäöllä ei ole enää samalla tavalla väliä, mitä nuorempana. Opiskelin ammatin, lapsia on ja puoliso, joka kestää mua katsella.
Ei ehkä ihan aiheesta mutta ensimmäisen kerran kun näin nykyisen mieheni niin pidin sitä rumana. Mitä enemmän juteltiin niin mielipiteeni muuttui sen suhteen. Näin hänet komeana ja on sitä minulle edelleenkin. Tekeekö ihastuminen oikeasti näin? En ole asiasta kertonut mutta ihmettelen tuota edelleen.
Tässä iässä olen kyllä. Olen kyllä kokenut kauneudenkin enkä nyt tiedä oliko tuo niin ihanaa sekään.
Olen kaunis, jos hymyilen ja katson sillä silmällä. Nuorempana sain miehen kuin miehen pikku veikistelyllä.
Resting bitch face eli normaali arki-ilmeeni karkoittaa kyllä kaikki. Enkä todellakaan turhia virnuile.
Jos ajatellaan historiallisesti, kauneus on ollut kyllä naiselle melkoinen terveysriski. Ei nyt niin, että rumillakaan naisilla mitään juhlaa olisi ollut.
Olenpa hyvinkin (kasvoiltani), mutta toisaalta tyytyväinen asiasta, sillä vältyn ulkonäkökeskeisten miesten tuttavuus pyrkimyksiltä. Helpommin myös sulautuu joukkoon miesvaltaisissa harrastusporukoissa, kuin jos olisin kaunis.
Ruumiinrakenteeni on valitettavasti sellainen mitä harvemmin kukaan kauniina pitää naiselle enkä nyt muutenkaan mikään missi ole, mutta kasvoissa on kauniitakin piirteitä ja edelleen keski-iässä mulla on varsin tuuhea tukka joka on minusta kivoin sekä helppohoitoisin pitkänä.
Kuitenkin kokonaisuus on hieman sellainen, ettei kiinnostuneita miehiä ole koskaan tarvinnut alkaa kauemmas hätistelemään. Nykyään olen täysin näkymätön ja välillä se on ok ja välillä ei, koska usein suren sitä etten löytänyt elämänkumppania enkä saanut perustaa perhettä.
Ap, ootko venäläisen ammattilaisen ja suomalaisen pulsun poika vai 100% rys sä?
Olen ruma, näytän vähän iiu susirajalta mutta en ole ihan yhtä lihava, ehkä 40-50 kg kevyempi.
Miehelle kaikkein pahinta on kun edes ruma nainen ei huoli häntä edes säälistä 😂