Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko ruma?

Vierailija
25.04.2024 |

Rumuus on naiselle kyllä kova kohtalo.Joudutko sinä kokemaan tämän?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rumaa naista olemassakaan?

Vierailija
122/136 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on miehelle kova kohtalo.  Rumat, kaljut, lihavat vanhat ukot käyvät hakemassa pildeä Thaimaan baaritytöitä.  Rakentavat talon maaseudulle, luulevat, että nuori tyttö rakastaa ikäloppua rumaa ukkelia. Kun talo on valmis, ukko saa kenkää ja seuraava ukko muuttaa sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt itseäni ihan tavattoman rumana muijanräyhlänä. Mutta oman mieheni silmissä olen aina ollut kaunis. 

Kai se sitten on totta, koska hän vielä vuosikymmentenkin jälkeen käy ihan kuumana minuun. 

Ensimmäisen parisuhteeni pilasin sillä, että jatkuvasti puhuin itsestäni pahasti. En oikein tykännyt että minuun edes kosketaan koska koin olevani niin ruma ja ällöttävä. 

Eli opin pitämään mölyt mahassani. Mutta omasta mielestäni olen edelleen ruma ja olen aina ollut. Sitä vaan ei kannata koskaan sanoa ääneen.

Vierailija
124/136 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rumuus" on tekosyy. 

Vierailija
125/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä, mutta käytöstavat ovat valinta. Suosittelen kokeilemaan niitä joskus.

Vierailija
126/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni rumaksi. Mulla on iso nenä ja väsyneet kasvot. 

Sama. Noiden lisäksi olen lähes leuaton ja huuleton. Koko nuoruus meni ulkonäköä murehtien ja häveten.

Ymmärrän että monille täytteet yms on nou-nou mutta kärsin itse noista ongelmista nuorempana. Sen jälkeen oon n. 3-4 kertaa täyttänyt huulia, jäänyt sellasta täyteläisyyttä mutta ankkahuulia ei, kun en vuosiin oon täytelly ja muutenkin otin vähän kerrallaan. Toiseen ongelmaan toki joktut ottaa esim. leukatäytettä/silikonia mut ite en lähtenyt siihen, kasvojumppaa (ei varmaan sais mainita mut suihin'tto myös auttaa tässä) sekä se että aluks ihan tietoisesti pidät leukaa edempänä vaikka se on kyllä ikävää ja raskasta. Purentavika voi aiheuttaa tuon leuan takanaolevuuden ja luulin eka et mulla on sellainen mutta jotenkin tässä vuosien saatossa oon saanut ton leuan ns. normaaliks ilman täytteitä tms :) Ennen tosiaan näki sivuprofiilista että alanaama oli juts sillei taaksepäin vetäytynyt verrattuna otsaan mut huulten korjaus autto ja tää vuosien "leukatreeni". Jos oikea purentavika sen korjaus auttaa :)

Vierailija
127/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kova kohtalo? Mun mielestä kaikista kovin kohtalo itselleni ois olla miehiä viehättävästi kaunis ja seksikäs. Se häirinnän määrä hajottas. Parasta on olla näkymätön.

Vierailija
128/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen tuoreen 11 vuotta nuoremman mieheni kommenteista en ole. Olen "ihme, jumalatar, karismaattinen kaunotar jonka edessä aikuinen mies muuttuu kokemattomaksi pikkupojaksi".

N60

Vierailija
129/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps! Atoopista ihottumaa pitkin kehoa vauvasta asti, sit cystinen akne mukaan peliin 10 vuotiaana mihin mikään lääke ei oikein ole purrut. Tukka joka rasvoittuu lounaaks jos aamulla pesty, jos rehottaviin ihokarvoihin koskee niin märkivinä kasvaa heti sisäänpäin joten pillukarvat polviin ast. Ripset läpikuultavat puolensentin pituiset. Silmät niin paljon liian isto kasvoille että vähän alienilta näytän. Ei ne törrötä mut kunnmelkein ripsettömät niin selkeästi hyppää silään -pun not intended but acknowledged all the same. Ei ylipainoa mutta keho sen verran perusmittasuhteista poikkeava että kaikki vaatteet istuu tosi kummallisesti. Nasaali ääni.

Kukaan ei ole kutsunut runaks mut on tullut miehiltä sellaisia kommentteja kuin "hui, käy oikeesti sääliks", "toi on kyllä oikeasti paha" ja lempparini "iso hymy ja hyvä p. voi pelastaa aika paljon mutei nyt ihan kaikkea sentään".

Vierailija
130/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta olen kiitollinen terveehköstä kehosta, siis jalat ja kädet toimii, samoin hoksottimet. Näytän ihmiseltä, näen, kuulen, tunnen, puhun.

Vierailija
131/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kehuskella mutta kerta kysyit, niin en taida olla kehujen määrästä päätellen. Tai siitä että noin puolet kauppareissuista saan olla rauhassa ja puolet en todellakaan, baarissa ei tarvi ku astua sisään nii heti joku tulee pyytään seuraansa (mies). Kerran taas kun mun deitti meni vessaan baarissa, viereisen pöydän miehet kokoontu siihen heti mun pöydän luokse. Onneks oli huumorintajuinen deitti

Vierailija
132/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeastaan tiedä. Uskoisin olevani aika neutraalin näköinen, mutta olen kohdannut outoja ihmisiä, jotka ovat alentamalla saaneet minut sisäistämään ruman ihmisen profiilin. Mistä tietää onko ruma? Jos pitkään on häiriintyneen ihmisen seurassa/rakastunut tähän, ja uskoo kierteellä syötetyt, subjektiiviset arvostelut itsestään ainutkertaiseba totuutena, on vaikea enää nähdä muuta. 

Vierailija
133/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Inhoan valokuvia. Muut näyttävät kauniilta ja minä rumana. Naama aina vääntyneenä ja nyt onnettomuuden jälkeen kun alahuuleni korjattiin niin näyttää entistä rumemmalta. Vaalea viiva keskeltä alahuultani on vain ruma joka näyttää korostuvan jokaisessa valokuvassa.

Se viiva on osoitus ikävästä asiasta minkä oot joutunut kokemaan. En usko että (tai älä käsitä väärin, en nollaa sun tuntemuksia) mutta et se tekis susta mitenkään rumemman. Jotkut täydellisyyttä tavoittelevat erikseen ja antaa niiden olla, mutta tuo tuo sulle persoonaa ja liittyy elämään. En näkis sua rumana tuollaisen takia

Vierailija
134/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, Suomi on täynnä maailman rumimpia miehiä.

Vierailija
135/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä kauniinpi kuin sinä ap, mutta olen ruma. Ei haittaa, eteenpäin mennään, en murehdi ulkonäköäni koskaan, olen tällainen kuin olen ja se kelpaa minulle.

Vierailija
136/136 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen. Mutta vielä yli 50-v olin autoani tankkaamassa bensiksellä, ihan normifarkut ja t-paita päällä. Joukko mopopoikia istui rivissä arvostelemassa ja kuului No nyt on MILFFII! Panisin. Sama, ehdottomasti pantava!

Ikäni huomioiden otin ihan kohteliaisuutena poikien kommentit. Tavallisen näköiselläkin voi olla "sitä jotain", ei ole tarvinnut olla sinkkuna koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi