Nainen oletko ruma?
Rumuus on naiselle kyllä kova kohtalo.Joudutko sinä kokemaan tämän?
Kommentit (111)
Olen ja haukun miehiä vaikka olen itse mielisairas
T: N32v
Taidan mä olla, kun miehet eivät ole kiinnostuneita.
Olen. 160 cm 125 kg kertonee jo yhden olennaisen osan miksi olen ruma. En kyllä ollut kummoisen näköinen nuorena ja hoikkanakaan, semmoinen kolkon ja synkän näköinen vaan. Mutta ei mun elämä rumana ole mitenkään ollut eikä ole nytkään huonoa.
En ole, N56, olen ikäisekseni hyvännäköinen
Vierailija kirjoitti:
En ole, N56, olen ikäisekseni hyvännäköinen
🙄
En ymmärrä naisia jotka itkevät rumuuttaan.
Tällöin säästyy miesten ehdotuksilta mitkä ei ole toivottuja. Todennäköisesti myös jää sinkuksi jolloin myös nainen on onnellisimmillaan. Pelkkää plussaa.
Minulla on suomalaiseksi naiseksi epätyypilliset kolhot ja hieman kirveellä veistetyt kasvonpiirteet. Voimakkaat ulkonevat poskenpäät ja leuka sekä terävä ( sanottu usein porkkanaksi) nenä. Ohuet piikkisuorat hiukset. Tähän kun yhdistää pituuteni, niin helposti menisin miehestä jos olisi muli tukkatyyli. Pakko vain kestää.
Ap käytkö ihan täysillä kierroksilla? Vastaan puolestasi, et.
Olen ruma, mutta en minä siitä aikuisiällä mitenkään erityisemmin kärsinyt ole. Kouluaikoina oli rankkaa kiusaamista, jatko-opinnoissa sain olla rauhassa huutelulta ja nimittelyltä mutta jäin kyllä melko ulkopuoliseksi kaikista porukoista.
Nyt aikuisena, keskisuuren kansainvälisen yrityksen johtoryhmän jäsenenä ei rumuuteni haittaa mitenkään, eikä myöskään aviovaimon eikä äidin roolissa tunnu olevan suurtakaan merkitystä ulkonäölläni.
Todennäköisesti ap kannaattaa persuja ?
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, mutta en minä siitä aikuisiällä mitenkään erityisemmin kärsinyt ole. Kouluaikoina oli rankkaa kiusaamista, jatko-opinnoissa sain olla rauhassa huutelulta ja nimittelyltä mutta jäin kyllä melko ulkopuoliseksi kaikista porukoista.
Nyt aikuisena, keskisuuren kansainvälisen yrityksen johtoryhmän jäsenenä ei rumuuteni haittaa mitenkään, eikä myöskään aviovaimon eikä äidin roolissa tunnu olevan suurtakaan merkitystä ulkonäölläni.
Piti juuri kirjoittaa, että ei se kauneus ole ainoa arvo ihmisessä. Luoja antaa meille paitsi kauneutta myös viisautta ja kun sitä oikein osaamme ne käyttää menee hyvin. Jokainen lapsi on maailman kaunein ja ihanin, kuten oma lapseni. Nyt aikuisenankin ja niin rakas.
Olen ruma, mutta eipähän tarvitse pelätä ahdistelijoita tai huutelijoita.
On mulla kuitenkin aviomies. Muiden naisten silmissä hän on ruma. Eli just ollaan sopivia toisillemme. Yhdessä ollaan oltu 30 vuotta. Rupsahda rauhassa, rakkaani. :)
Minkälainen suohirviö siellä tällaisia kyselee?
Näin on sanottu irl päin naamaa ja myös somessa kiusaamista. Lisäksi pitkä lista muita ulkonäkööni, kävelyyni, puheeseeni ja älykkyysosamäärääni liittyviä haukkumanimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ap kannaattaa persuja ?
Ap on peräkamaripoika TakaHikiältä.
Moi Laura
Vierailija kirjoitti:
Miehet kertaluokkaa rumempia, että miten ne jaksaa sen kanssa.
Sitä vaan kyynnistyy ja koittaa hyväksyä asian. Itkien uneen.
Eipä ole koskaan rumaksi mainittu enkä itse itseäni rumaksi koe.
Sitä en tiedä jos joku joskus on niin ajatellut, mielipiteensähän on jokaisella. Ei se kuitenkaan minua liikuta, ajatelkoot kukin mitä tahtoo, niin minäkin ajattelen.
Minulla on itsetunto kohdillaan ja se on pääasia. Silloin ei randomien tyyppien mielipiteet heilauta suuntaan eikä toiseen. Tiedän mitä olen, ja olen hiton tyytyväinen ja ylpeäki nsiiitä mitä tässä maailmassa olen saavuttanut. Elmänii on hyvää, minulla on kaikki hyvin ja se on pääasia.
Ap, oletko tyhmä?