Nainen oletko ruma?
Rumuus on naiselle kyllä kova kohtalo.Joudutko sinä kokemaan tämän?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, näytän vähän iiu susirajalta mutta en ole ihan yhtä lihava, ehkä 40-50 kg kevyempi.
Hän teetti laihdutusleikkauksen ja ainakin viimeksi jossakin kertoi, että oli jo silloin laihtunut yli 60 kg.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kaikkein pahinta on kun edes ruma nainen ei huoli häntä edes säälistä 😂
TÄMÄ. Ap on nollamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, näytän vähän iiu susirajalta mutta en ole ihan yhtä lihava, ehkä 40-50 kg kevyempi.
Hän teetti laihdutusleikkauksen ja ainakin viimeksi jossakin kertoi, että oli jo silloin laihtunut yli 60 kg.
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/65-kiloa-pudottanut…
Helmikuussa - 65 ja nyt jo varmasti paljon enemmän.
Mites ap tuo lääkitys, oletko muistanut ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites ap tuo lääkitys, oletko muistanut ottaa.
Kyllä aamulla otin.(ap).
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis, jos hymyilen ja katson sillä silmällä. Nuorempana sain miehen kuin miehen pikku veikistelyllä.
Resting bitch face eli normaali arki-ilmeeni karkoittaa kyllä kaikki. Enkä todellakaan turhia virnuile.
Kuka tahansa saa miehen levittämällä jalkansa, koska miehet on niin helppoja hu*ria. Suurin osa miehistä ei kyllä ole edes sen ruman naisen arvoisia.
Mä en ole ikinä nähnyt rumaa naista.
Olen ruma muiden mielestä, olen saanut kuulla haukkumisia ja kehoitusta kasvojen leikkauksiin
Vierailija kirjoitti:
Olen. Inhoan valokuvia. Muut näyttävät kauniilta ja minä rumana. Naama aina vääntyneenä ja nyt onnettomuuden jälkeen kun alahuuleni korjattiin niin näyttää entistä rumemmalta. Vaalea viiva keskeltä alahuultani on vain ruma joka näyttää korostuvan jokaisessa valokuvassa.
Ja mikä pahinta ne kaikki muut näyttää aina ihan normaalilta omalta itseltään eli siinä kuvassa näyttää sitten itsekin just siltä millaisena muut minut näkee "livenäkin" eli ei voi edes kaunistella asiaa itselleen sillä, ettei vaan ole valokuvauksellinen tai jotain.
Sitten kun vielä parhaansa mukaan välttelee niin valokuvaan joutumista kuin peilejäkin niin sitten kun tuollaiseen ryhmäkuvaan joutuu niin se todellisuus lävähtää päin näköä oikein kunnolla. Ikä kun ei varsinaisesti ole tässä asiassa puolella..
Onko edes olemassa rumaa naista?
Jotta voit kirjoittaa paskaa tänne.