Nainen oletko ruma?
Rumuus on naiselle kyllä kova kohtalo.Joudutko sinä kokemaan tämän?
Kommentit (111)
Varmaankin jonkun mielestä olenkin, mutta asia ei oikeastaan kiinnosta minua. Käytös kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni olen
Itsekin pidän itseäni rumana, mutta en kuitenkaan niin rumana mitä olen saanut muilta kuulla. Ja vaikka minä tai joku muu olisi oikeastikin ihan ultimaattisen ruma niin eikö se kuitenkin ole vain pintaa ja eikö rumankin kuoren sisällä ole ihan samalla tavalla iloa, surua, kipua ja nautintoakin tunteva ihminen kuin kauniimmassakin paketissa?
Minä olen saanut kuulla ikäviä kommentteja, etenkin kehostani (joo, painoa on..) mutta olen vastikään tutustunut mieheen ja jännitin laittaa kasvokuvani hänelle. Oltiin juteltu tätä ennen viikkoja, tutustumista siihen mitä kuoren sisällä on eli persoonaan ja kun hän näki minun kuvan, niin ensimmäistä kertaa elämässäni kuulin kehun mikä oli oikeasti vilpitön. Hänen mielestään olen tosi kaunis.
Liekö olen sitten itse tottunut näkemään itseni jotenkin ihan kauhean rumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku mies kokee tarvetta sanoa naiselle, että tämä on ruma. Ehkä mies vaan haluaa näyttää olevansa arvokkaampi olento, joka kertoo tyhmälle naiselle absoluuttisen jumalallisen totuuden (siis .nämä asiat vain miehen mielestä)
Mulle on sanottu, että olen ruma, jopa kuvottavan näköinen, että olen hyvännäköinen ja että olen kaunis. Ihmisten mieltymykset vaihtelee näköjään.
Ja lähes tuntemattomalle ihmiselle ei tarvitsisi sanoa mitään ulkonäöstä, korkeintaan jonkun positiivisen kohteliaan kommentin. Ja senkin voisi jättää sanomatta. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, sitten pitää olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen aika kaunis. Ainoa harmitus on paksut luonnonkiharat hiukset. Vähänkään jos on kostea ilma, niin tukka on pehko.
Monet haluaisi just tollaset. Itselläni on Ohut tukka. Karmean näkönen, mutta onhan se helppo.
Kyllä sitä kaiken näköiset saa kuulla ilkeitä kommentteja tuntemattomilta Suomessa. Tai muuten vaan törkeitä. Vallan käyttöähän se on, tai yritystä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku mies kokee tarvetta sanoa naiselle, että tämä on ruma. Ehkä mies vaan haluaa näyttää olevansa arvokkaampi olento, joka kertoo tyhmälle naiselle absoluuttisen jumalallisen totuuden (siis .nämä asiat vain miehen mielestä)
Esineellistämistähän tuo on. Ihan kuin ylistävätkin kommentit, ne voi kaikki pitää ihan omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä kaiken näköiset saa kuulla ilkeitä kommentteja tuntemattomilta Suomessa. Tai muuten vaan törkeitä. Vallan käyttöähän se on, tai yritystä ainakin.
Mä miellän ilkeilyn vain superluuserin yritykseksi pönkittää omaa olematonta itsetuntoaan.
Kyllä se rumuus vielä lisääntyy kun vanhaksi tulee.
Eipä ole kivaa olla ruma nainen.
Se on kyllä jo kova kohtalo naiselle jos on ruma.
Olen rumahko, en mikään maailman rumin kuitenkaan. Miehenkin olen löytänyt.
Ruman naisen etu on se, etteivät miehet hermoile hänen kanssaan. On todettu 75% miesten sekoilevan ja puhuvan puuta heinää kauniin naisen edessä. Mieluummin valitsevat ei niin kauniin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista löytyy huonoja puolia. Hyökkäys on paras puolustus. Myös tuota huonoa kotikasvatusta vastaan voi sanoa. "Mielenkiintoista.Kerro lisää kotikasvatuksestasi""-tyyliin.
Joo ja aika moni muukin suomalainen nainen. Meillä on järjestään ohuet hiukset ja pienet silmät ja miesmäinen vartalo josta vyötärö ei erotu. Vastaavasti miehet ovat täällä kauniita ja niissä maissa missä naiset ovat naisellisia ja sieviä, miehet ovat rumia. Jännä juttu. Ja joo, onhan se naisena rseestä olla ruma mutta ainakaan miehet eivät ahdistele eivätkä naiset kadehdi joten on helppo saada kavereita ja töissä menee hyvin.
Mulle on sanottu, että olen ruma, jopa kuvottavan näköinen, että olen hyvännäköinen ja että olen kaunis. Ihmisten mieltymykset vaihtelee näköjään.