Meinaatko nousta yöllä kattoon
Kommentit (28)
En aio levitoida tänä yönä. Ylihuomenna kylläkin.
Onko Kassisella popkorneja ja kokista? jos on niin nousen
En nouse kattoon, kun en osaa lentää.
Onnistuisikohan kattoon nouseminen, jos söisi paljon hernekeittoa?
On kyllä niin väkisin väännetty muoviturnaus. Mahtaako pelaajiakaan niin kiinnostaa, kun on aivan selvä asia, että on pakko osallistua änärin mahtikäskyllä, jos valinta osuu kohdalle?
Katson vasta aamulla kuten tänäänkin tein.
Kärpänen lensi kattoon kattoon kun kaveri tapettiin tapettiin.
Lepakkona voisin nousta kattoon. Mutta jääkiekko on jotain todella mielenkiinnotonta ja tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari. Manaaja-elokuvasta 12-kesäisenä saamani trauma on ollut jo vuosia kurissa, mutta otsikko antoi sille ikävän sauman ryömiä takaisin.
Minä näin ekaluokkalaisena. Isoveljeni oli lapsenvahtinani serkkumme kanssa ja katsottiin yhdessä kyseistä elokuvaa. Ei hänkään sitä silloin loppuun asti katsonut kun kuulemma huusin kuin hinaaja ja joutuivat serkun kanssa minua rauhoittelemaan tunteja. En ole aikuisenakaan katsonut enkä muitakaan lajityypin edustajia. Tunnen siis tuskasi.
Joo. Ruotsi oli pärjännyt ihmeen hyvin, hävisivät vasta jatkoajalla. Ajatellen Kanadan massiivista joukkuetta.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisikohan kattoon nouseminen, jos söisi paljon hernekeittoa?
Annat sytkärillä liekkiä niin jälkipoltin suorastaan singauttaa sinut kattoon. Ota jauhesammutin valmiiksi sillä sänky on akuutissa vaarassa.
Kun kolmas erä alkoi, heräsi epäilys, poikien on käsketty hävitä, sellaista vetelyyttä en ole nähnyt pitkään aikaan. No, jenkit teki 5 minuutin sisään 3 maalia. Minä sammutin telkkarin, mitäpä tuosta enää katsomaan, turha katsoa oikeastaan enään yhtään peliä. Raha puhuu irvokkuudessaan, en suostu tuollaista pellesirkusta katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun kolmas erä alkoi, heräsi epäilys, poikien on käsketty hävitä, sellaista vetelyyttä en ole nähnyt pitkään aikaan. No, jenkit teki 5 minuutin sisään 3 maalia. Minä sammutin telkkarin, mitäpä tuosta enää katsomaan, turha katsoa oikeastaan enään yhtään peliä. Raha puhuu irvokkuudessaan, en suostu tuollaista pellesirkusta katsomaan.
Enään ,ei näin 🤬 Se on enää uskokaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Juu-u, ihan selvästi hävisivät tarkoituksella. Reilulla pelillä Suomi olisi voittanut ainakin 6-0.
Hyi helkkari. Manaaja-elokuvasta 12-kesäisenä saamani trauma on ollut jo vuosia kurissa, mutta otsikko antoi sille ikävän sauman ryömiä takaisin.