Tapailunaisen draamat ystävättäriensä kanssa
Onko tyypillistä tai mitä ylipäätään pitää ajatella siitä, että tapailemani nainen puhuu minulle pitkiä monologeja siitä, miten jotkut hänen naispuolisista kavereistaan ovat ärsyttäviä. Esimerkiksi yhdestä kaveristaan hän valittaa minulle sitä, että tämä laittaa koko ajan teennäisen onnellisia kuvia instaan ja väittää siellä yhdistävänsä perheen, uran ja harrastukset täydellisesti, vaikka kuulemma valittaa tälle tapailunaiselleni koko ajan kaikesta. Ja tuntuu olevan tapailunaisen mielestä jonkinlainen rikos, että tämä tyyppi pyörittää näitä kaikkia ja antaa itsestään supermenestyjän kuvan.
Hän kertoo joistain toisistakin tuntemistaan naisista, miten hänellä on mennyt välit niiden kanssa, kun he ovat jotenkin sosiaalisessa mielessä kohdelleet häntä huonosti. Ja mitä nyt olen tutustunut, niin tuntuu, ettei tällä naisella oikeasti ole kuin 2-3 varsinaista kaveria eikä nekään oikeasti läheisiä ja tulee olo, että onkohan hän itse se hankala toisille naisille? Minulle hän kyllä on ollut suorastaan ihana ja on kyllä sanonutkin, että tulee paremmin toimeen miespuolisten kanssa.
Tiedän, että naisten keskinäiset välit voivat olla kompleksisia, mutta mikä pointti on puhua näitä minulle? Kuuntelen hiljaa, ja olenko vain valikoitunut kuuntelijaksi. Onko tämä merkki friendzonesta vai siitä, että nainen pitää minua luotettavana? En ole ennen törmännyt tällaiseen.
M31
Kommentit (10)
No, särähtää korvaan tuo, että tulee paremmin toimeen miesten kanssa. Tyypillinen pick me girl.
Ihme tyyppiin olet törmännyt. Esim. oma tyttäreni ei ole tainnut riidellä omien ystävättäriensä kanssa ikinä. Tyttöporukka on pitänyt yhtä yläkoulusta asti ja aikuisinakin ovat edelleen läheisiä. Ei ole normaalia tuollainen, eikä liity mitenkään naisten sukupuoleen.
Niin. Jotkut ihmiset nyt aina ovat riidoissa jonkun kanssa, haukkuvat muita eikä ikinä ole syy itsessä. Ei ole sukupuolisidonnaista. Luultavasti jollain muotoa persoonallisuushäiriöinen. En jatkaisi tapailua.
Vierailija kirjoitti:
No, särähtää korvaan tuo, että tulee paremmin toimeen miesten kanssa. Tyypillinen pick me girl.
Pikemminkin haukkuu ap parkaa ystävilleen tämän selän takana. Ja kehuu ystäviään ihaniksi, jotla auttavat jaksamaan huonoa suhdetta ja ärsyttävää miestä :/
Oi, oot törmännyt mun miehen exään. Älä huoli, kyllä se sut lemppaa parin vuoden sisään. Sillä on toistuvasti jotain draamaa ja ei kestä parisuhteet eikä ystävyydet, vaikka somessa ja muutenkin esittää kaikkien kaveria.
Pinnallinen, huomionhakuinen, somepersoona, jonka elämä on pääosin netissä ja riippuvainen sometykkäyksistä ja draamasta. Sellaistako etsit? Ei kuulosta kovin korkealle koulutetulta.
Kävin hiljattain ensitreffeillä, joiden aikana nainen mm. puhui ystävistään jotka tekevät sitä ja tätä: yksi pettää miestään, yhdellä oli jotain hämäriä talouskuvioita yms yms. Oli pikkasen outoa käydä tuollaista keskustelua naisen kanssa, jonka itse kirjaimellisesti tapasin tuolloin ensimmäistä kertaa elämässäni :D
Kannattaa pysyä kaukana noista naisista, jotka jatkuvasti riitautuvat ystäviensä kanssa, ja haukkuvat takanapäin. Draamaqueen.
Ei tavalliset naiset ole tuollaisia. Tavallisilla ihmisillä on tasavertaisia ystävyyssuhteita, eikä niissä "riidellä", eikä ystäviä haukuta.
Jotkut vaan ovat hölöttäjiä ja juoruilijoita. Mieti jaksatko aina kuunnella