Miten suostutella mies vielä yhteen lapseen?
Oletteko onnistuneet?
Meillä on kaksi ihanaa lasta, koululaisia jo. Olen 35-vuotias ja biologinen kello tikittää. Missään vaiheessa en ole luopunut ajatuksesta että saisimme vielä perheenlisäystä. Alkaa pian ikä tulla vastaan, mutta mies ei enää haluaisi aloittaa pikkulapsivaihetta alusta.
Osa varmaan ymmärtää kuinka voimakas lapsen kaipuu naisena voi olla. :(
Kommentit (72)
Biologinen kello ei enää tikitä naisella jolla on jo lapsia. Mikä ihmeen lapsen kaipuu jos on jo lapsia.
Älä painosta, sillä voi olla pahat seuraukset. Nauti lapsistasi ja lisääntyvästä omasta ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Biologinen kello ei enää tikitä naisella jolla on jo lapsia. Mikä ihmeen lapsen kaipuu jos on jo lapsia.
No kolmannen lapsen kaipuu.
Vierailija kirjoitti:
Sano näin miehellesi " tehdään vauva tai en anna pillua enää ikinä"
Reilu peli. Seksi on vain lisääntymistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Mää sanoin mun miehelle (olen hevari) että pil lua tulee kun tukka on pitkä. Ja siittä lähtien on ollut pitkä tukka.;)
Eiköhän niissä koululaisissa ole vielä työtä pitkään. Kunnioittaisin kyllä puolison mielipidettä.
Ihmisiä on liikaa ja enemmän kun ikinä ennen maailman jokaisessa maassa. Kaikki muut apinalajit ovat uhanalaisia paitsi ihminen.
Satsaa se rakkaus parisuhteeseen. Se kannattaa. Nautit sitten myöhemmin lapsenlapsista yhdessä miehesi kanssa, jos siis sellaisia saatte. Joka tapauksessa teillä on hyvä parisuhde myös lasten lähdettyä omilleen..
Ehdota iltatähteä, jos mies ei innostu niin ehdota koiranpentua. Jos mies ei innostu siitäkään, niin kissanpentu on myös hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen ei kannata ihmetellä, että mies lähtee vieraisiin. :D
Uuden vuosituhannen kymmeneen käskyyn kuuluu: "Älä tee enempää kuin kaksi lasta"
Sulla on 2 lasta ja on voimakas "lapsen kaipuu". Eikö ne kaksi ole edelleen hoidettavissa ja normaalin avun tarpeessa kun osa on aikuisenakin osittain, siis että toimit äitinä. Vai vauvan kaipuu? Ehkä mies ei jaksa enää rumbaa, sinäkö yksin hoitaisit vauvan sitten?
Ja luonnollisesti ero ei ole vaihtoehto.