Olen hoikka nainen, mutta silti en kelpaa miehille
Ilmeisesti pitäisi vielä meikata todella paljon jne että kelpaisi miehille
Kommentit (86)
Sitten voi olla, että on luonteessa vikaa.
Pitää hymyillä koko ajan, siitä miehet tykkää. Ovat niin pinnallisia.
Minuun hiipi ilkeyden henki ja niin haluan auttaa sinua ongelmassasi.
Monet miehet pitävät hyväntuoksuisista naisista. Siksi sinun kannattaa muistaa suihkussa käyminen ja deodorantin käyttö. Hiukset kannattaa pestä shamppoolla. Vaihda myös pikkarit päivittäin ja kukaan ei pidä haisusuun suutelusta. Muista siis pestä hampaat päivittäin ja ainakin kerran vuodessa
Sosiaalisia taitoja kannattaa harjoitella puhumalla toisinaan miehille. Mikäli edelleen ilmenee vuorovaikutuksen vaikeuksia, voit ottaa mukaan kaverin, joka jälkikäteen osaa avata sinulle tekemiäsi sosiaalisia virheitä.
Muista kuitenkin, että miehille ei saa puhua esimerkiksi kaupassa, kadulla tai töissä ja kaikki kommunikaatio on varattava yök-kerhoihin ja Tinderiin.
Yökerhoissa kuitenkin kannattaa muistaa, että miehet saattavat olla vain viettämässä hauskaa iltaa eivätkä suinkaan etsiskelemässä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tämä pitää otta huumorilla ja poistua paikalta iloisesti hymyille ja kajauttaen ikiaikaisen loukatun naisen sotahuudon: "V*tun h*m*!".
Mikäli näillä ohjeilla ei onnistu, niin ei sitten millään!
Ja vastaanväittäjille sanon, että ette te naiset voi ymmärtää mitään miehistä ja on parempi aina kuunnella mitä miehet sanovat, eikä missään tapauksessa luottaa omiin havaintoihinsa.
No kieltämättä se on fakta, että hiukan pyöreämmät naiset vetoaa paljon enemmän miehiin.
Onhan se huomattavasti seksikkäämpääkin.
Jos koitat saada muotoja itsellesi, niin johan alkaa kiinnostusta löytymään.
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä se on fakta, että hiukan pyöreämmät naiset vetoaa paljon enemmän miehiin.
Mitenhän niitä muotoja voisi sitten taikoa? Lihomalla saa vaan ison mahan.
1. Jätä meikki kokonaan (lähes).
2. Jos pyllistäessä peppu reikä eo näy, olet lian lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla pelkkä maha kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen yksi niistä harvoista, joille tulee vaan iso roikkovatsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kelvannut nuorena vaikka olin hoikka ja kohtalaisen nättikin. Sen sijaan nyt keski-ikäisenä, lihavana ja rupsahtaneena kelpaan. Ero? Olin nuorena ujo ja sosiaalisesti kömpelö, olin aika jäykkä ja jännittynyt tilanteissa joissa kohtasin miehiä. Minua pidettiin ylimielisenä, tai ainakin tulkittiin että minua ei kyseinen mies kiinnosta. Nyt kun on avoimempi ja rohkeampi ja juttelu miesten kanssa sujuu hyvin, löytyy niistä joiden kanssa jutustelee kiinnostuneitakin.
Lähes sama tilanne mulla, nuorena olin ujo ja kömpelö ja täysin näkymätön miehille, paitsi niille jotka minua pilkkasivat. Se kyllä johti siihen että olen miesten suhteen ollut todella valikoiva ja epäileväinen jos joku on minua lähestynyt, en koe lähestymistä aitona kiinnostuksena ja jäin aina vaan odottamaan että milloin pilkkaaminen taas alkaa. Miehillä on tapana ampua itseään jalkaan näillä teoillaan.
Vaan en vanhemmiten kuitenkaan tullut paljon avoimmeksi ja rohkeammaksi kuin vasta kun päätin etten anna yhdenkään miehen mielipiteen määritellä itseäni koskaan enää ja kohtelin miehiä kuin ilmaa. Ainakin sain tällä tavalla paremman itsetunnon.
Vierailija kirjoitti:
Olet nirso nainen etkä kelpuuta tavis miehiä vaikka olet tavis. Haluat niitä komeimpia miehiä kuten jääkiekkoilijoita ja muita urheilijoita. Jos hoikka nainen ei saa miestä niin vika on siinä naisessa eikä miehissä.
Sivusta: vain täysin metsässä oleva mies luulee, että nainen havittelee jääkiekkoilijoita.
Jos olet kerran hoikka,vian on oltava iässäsi. Olet siis yli 25, eli voit luovuttaa. Et tule noskaan löytämään ketään.
Ainakin palstamiesten mukaan nuo ovat ne ainoat asiat millä on naisessa väliä.
Ootko feministi vegaani ja ns pissapää. Mites mielenterveys. Miesvihat ?
Ei se pelkkä hoikkuus tee kenestäkään puoleensavetävää. Kasvot vaikuttavat, käytös vaikuttaa, tyyli vaikuttaa, persoonallisuus vaikuttaa, älykkyys vaikuttaa, sanavalmius vaikuttaa, huumori vaikuttaa, mielenterveys vaikuttaa, puheviat ym. vaikuttaa. Hoikkuus on etu, mutta ei se ole ainoa asia.
Miehille on ylipäänsä tärkeää vain se, että naisella on rasia, ja valmius avata se.
Vierailija kirjoitti:
Ootko feministi vegaani ja ns pissapää. Mites mielenterveys. Miesvihat ?
Jo pelkkä feminismin määritelmä pitää sisällään nuo loput, vegaanin, kuspäisyyden, laajat mt-ongelmat ja miesvihan.
Sama minulla. Olen tosi hoikka eli luulisi kelpaavan. Mutta miesten innokkuus lopahtaa aina ensimmäiseen tai toiseen tapaamiseen. En enää tiedä mitä voisin tehdä toisin.
Jokainen hoikka nainen on kaunis ja kelpaa miehille. Mutta nainen on nirso ja sille miehen ulkonäkö on kaikkein tärkeintä joten vain 2% miehistä kelpaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen yksi niistä harvoista, joille tulee vaan iso roikkovatsa.
Höpöhöpö, kyllä varmasti rasvaa kertyy muuallekin.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. Olen tosi hoikka eli luulisi kelpaavan. Mutta miesten innokkuus lopahtaa aina ensimmäiseen tai toiseen tapaamiseen. En enää tiedä mitä voisin tehdä toisin.
Ensinnäkin palstan miehet, jotka vannovat hoikan saavan aina miehen, ovat todennäköisesti naisettomia miehiä.
Jos innokkuus lopahtaa ensimmäiseen tai toiseen tapaamiseen, olet tylsää seuraa.
Koska haluan pippeliä.