Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka nainen, mutta silti en kelpaa miehille

Vierailija
25.04.2024 |

Ilmeisesti pitäisi vielä meikata todella paljon jne että kelpaisi miehille

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso nainen etkä kelpuuta tavis miehiä vaikka olet tavis. Haluat niitä komeimpia miehiä kuten jääkiekkoilijoita ja muita urheilijoita. Jos hoikka nainen ei saa miestä niin vika on siinä naisessa eikä miehissä.

vika on aina miehissä

t: feministi

Tässä tapauksessa vika on vain ja ainoastaan sinussa.

Vierailija
82/86 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa meikata enemmän ja jos hiukset on lyhyet ja erikoisen väriset niin kasvattakaa pidemmät ja neutraalin väriseksi. Vaatteissa ei mitään ylilyöntejä. Ei nahkaa, leobardikuvioita, blingblingiä. Katsokaa tyylimalla joltain kuninkaalliseslta esim. Victoria, Madeleine. Sitten puhutte vähän ja asiaa hillityllä äänellä. Ei rivouksia tai vitsejä. Vähän hihitätte jos mies kertoo hauskan jutun. Näillä neuvoilla pääsee pitkälle.

Kuvauksesi sopii niihin naisiin, jotka juuri koskaan eivät ole sinkkuja. Aina on seurustelu, kihlaus tai avioliitto meneillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka?

Vierailija
84/86 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla tosiaan väitetään, että hoikkuus on ylivoimainen etu, muiden käsketään laihduttaa, mutta asia ei kyllä ihan niinkään ole. Todennäköisesti ongelma piilee jossain sellaisessa asiassa, jota et itse tiedosta. Koeta kysyä joltain ystävältä neuvoa.

Minulla on ystävä, joka oli hiukan ylipainoinen ja kuvitteli laihduttamalla tilanteen paranevan. Se ei auttanut, koska ongelma piili siinä, että hän alkoi ihan kenen tahansa miehen kiinnitettyä huomiota häneen "pommittaa" häntä yhteydenotoilla niin että mies säikähtää ja vetäytyy. Tuolla menetelmällä saa korkeintaan seksisuhteen, mutta ei seurustelusuhdetta.

Olen yrittänyt varovasti sanoa tästä, mutta kun neuvoa ei kysytä, niin ei oikein voi suoraankaan sanoa missä ongelma piilee. Useinkaan ei ulkonäössä vaan jossain muussa. Miesten kohdalla usein sama juttu.

Terapiassakin voi koettaa pohtia näitä asioita, mutta terapeuttikaan tuskin ystäväni kohdalla näkisi o

Kysymys kuuluu miksi pitäisi saada mies? Kuuntele hetki Tiktokin varattuja naisia. Kuinka moni kertoo olevansa onnellisessa suhteessa ja päättele siitä. Miehen saa suhteellisen helposti. Eri asia kannattaako..

Vierailija
85/86 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta naapurista. Maksuton sivusto. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Vierailija
86/86 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä katselen ujosti ja söpösti kauempaa kaikkia hoikkia ja söpöjä naisia. 

En ole vielä kertaakaan kohdannut myöskään sellaista hoikkaa naista, jolla olisi jotenkin raskas luonne.

Sen sijaan mukavaa lihavaa naista ei ole tullut vastaan. Nytkin työpaikalla eräs tuhti mamma saa monet kyllä aivan raivoihinsa eikä kukaan halua sen kanssa työskennellä :D: 

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan