En löydä mukavia rintaliivejä!
Rintaliivit alkavat olla loppu. Olen sovittanut ja sovittanut uusia, mutta ei vaan löydy sopivia jotka eivät kutita, purista, hankaa.
Mistä te hankitte liivinne?
Kommentit (101)
Minä käytän vain kaarituettomia liivejä, ovat mukavammat päällä. Löytyy sekä sporttimallia että pitsihörhellystä. Ovat myös edullisempia kuin kaartuelliset.
Pehmoliivit, joissa ei ole kaaritukia, eikä saumoja väärissä paikoissa. Imetysliivit on myös mukavat. Nytkin päällä, vaikka en imetä. Ei edes huomaa että on liivit.
Itse löysin sopivat kokeilemalla eri malleja ja kokoja
Mene osaavaan alusvaateliikkeeseen. Itse käyn liivikeskuksessa Lahdessa ja osan tilaan Stockmannilta. Olen löytänyt itselle sopivat liivimerkit, joten niitä pystyy tilaamaan myös verkosta. Käytän Marie Jo ja Simone Perele merkkejä. Olen kokeillut vuosien myötä todella monia merkkejä ja nämä merkit ovat minulle parhaimmat. Vaikka liivit maksavat vähän enemmän, niin ne myös kestävät ja pitävät värit pesusta toiseen. Hyväntuntuisissa ja kivan näköisissä alusasuissa tulee olostani hyvä😊
Laita ohut pehmeä toppi rintsikoiden alla. Loppuu hankaaminen, kutittaminen ja nirhaumat.
En minäkään, koska kaikki ympärysmitat on liian suuria. Jos joku osaa vinkata kaarituettomat, tukevat liivit 65cm ympärysmitalla, niin kiitän. Rinnakkaiskoot on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se ympärys pitää olla napakka, muuten tulee hartiakipuja.
Moni muukaan ei löydä.
Minua nuoremmillakin roikkuu rinnat vyötäröllä. Vaikka oletettavasti siellä on liivit paidan alla. Tv:ssäkin näkee ihan näyttelijöillä roikkuvia rintoja, että ihmetyttää eivätkö tosiaan löydä mistään istuvia liivejä. Sellaisilla sitten paidatkaan eivät istu, miten voisivatkaan, kun rinnat ovat ihan väärässä paikassa.
Ei käy kateeksi puvustajia, jotka yrittävät saada nuoren näyttelijän näyttämään nuorelta, mutta se on mission impossible, kun päällä on roikkuvat mummoliivit.
Sellaiset toppimalliset sporttiliivit on best. Tai sitten vähän seksikkäämmät saumattomat, joissa on vaikka pitsiä tms. 😊
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, koska kaikki ympärysmitat on liian suuria. Jos joku osaa vinkata kaarituettomat, tukevat liivit 65cm ympärysmitalla, niin kiitän. Rinnakkaiskoot on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se ympärys pitää olla napakka, muuten tulee hartiakipuja.
Kaarituettomia tukevia liivejä ei ole. Etsit mahdotonta. Mutta itse käydän triumphin kaarituellisia, ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
T: Pena 67v
Sulla Pena on samankokoiset tissit kuin naisilla keskimäärin. Alan liikkeeseen liiviostoksille! Naismyyjät löytävät kyllä sinullekin sopivat rintaliivit. Ei kannata ujostella.
Vierailija kirjoitti:
Moni muukaan ei löydä.
Minua nuoremmillakin roikkuu rinnat vyötäröllä. Vaikka oletettavasti siellä on liivit paidan alla. Tv:ssäkin näkee ihan näyttelijöillä roikkuvia rintoja, että ihmetyttää eivätkö tosiaan löydä mistään istuvia liivejä. Sellaisilla sitten paidatkaan eivät istu, miten voisivatkaan, kun rinnat ovat ihan väärässä paikassa.
Ei käy kateeksi puvustajia, jotka yrittävät saada nuoren näyttelijän näyttämään nuorelta, mutta se on mission impossible, kun päällä on roikkuvat mummoliivit.
Mummoliivithän ovat nimenomaan tukevat kuin haarniska. Roikkuminen on harsomaisten pitsiliivien ja tukemattomien T-paitaliivien syytä.
riippuu mitä kokoa käytät, itse tykästyin korona-aikaan calvin kleinin topattuihin puuvillaisiin urheilutoppeihin, joissa ristikkäin olkaimet, antaa muotoa ja tukea, muttei kiristä eikä purista, menee hyvin töissäkin. Itse 70E-kokoisena käytän näistä L-kokoa, toki mulla onkin ns. leveähkö rintakehä, kovin rintavalle nämä ei sovi tai en tiedä onko niillä pluskoon mallistoa. Myös muilla merkeillä taitaa olla vähän vastaavia malleja. 1 toppi maksaa normihintaisena n.40e, mutta kestävät kyllä hyvin pesua ja käyttöä.
Mietin niitä uusia sloggeja. Mainostetaan etteivät tunnu miltään.
Löytäisi edes epämukavat, mutta kokoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
itselläni pari vuotta sitten kokeiltuna nämä lörpsähti aika äkkiä, voi olla että on laatu muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä testasin joskus. Liivin takaosan ommel painoi kokoajan. Meni rahat ihan hukkaan.
Olen lopettanut kokonaan rintaliivien käytön. Päällä mukavan tuntuisia rintaliivejä ei yksinkertaisesti valmisteta missään.
Yllättävän nopeasti ystävät ja työtoverit on tottuneet siihen , että muotoni eivät ole ns. kodallaan ja paketissa.