Olen hoikka nainen, mutta silti en kelpaa miehille
Ilmeisesti pitäisi vielä meikata todella paljon jne että kelpaisi miehille
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Säkki päähän ja teippaat suun, niin johan kelpaa.
YÖK mikä viesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nirso nainen etkä kelpuuta tavis miehiä vaikka olet tavis. Haluat niitä komeimpia miehiä kuten jääkiekkoilijoita ja muita urheilijoita. Jos hoikka nainen ei saa miestä niin vika on siinä naisessa eikä miehissä.
Sivusta: vain täysin metsässä oleva mies luulee, että nainen havittelee jääkiekkoilijoita.
Naisten miesmaku yleisesti ottaen on niin kapea, että suurin osa haluaa sen yhden ja saman miehen.
Tämä on kyllä valitettavan totta.
Naisten kriteerit on kaikilla täysin samat.
Mitä pitempi mies niin sitä parempi. Jopa lyhyet naiset haluaa pitkän miehen koska vertaavat miehen pituutta toisiin miehiin eikä itseensä.
Mitä komeampi mies niin sitä parempi. Lähes kaikki Suomessa haluavat tummat sänkin
Olet vain hypergaminen ja listailet tuossa kauneimpien naisten kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nirso nainen etkä kelpuuta tavis miehiä vaikka olet tavis. Haluat niitä komeimpia miehiä kuten jääkiekkoilijoita ja muita urheilijoita. Jos hoikka nainen ei saa miestä niin vika on siinä naisessa eikä miehissä.
Sivusta: vain täysin metsässä oleva mies luulee, että nainen havittelee jääkiekkoilijoita.
Naisten miesmaku yleisesti ottaen on niin kapea, että suurin osa haluaa sen yhden ja saman miehen.
Tämä on kyllä valitettavan totta.
Naisten kriteerit on kaikilla täysin samat.
Mitä pitempi mies niin sitä parempi. Jopa lyhyet naiset haluaa pitkän miehen koska vertaavat miehen pituutta toisiin miehiin eikä itseensä.
Mitä komeampi mies niin sitä parempi. Lähes kaikki Suomessa haluavat tummat sänkin
Mitä ihmetä? Esim. itse en tykkää pitkistä miehistä, eikä sellaiset sänkinaama-laatikkoleuat myös viehätä vaan söpöt poikamaiset miehet. Varakkuudellakaan ei ole muuta väliä kuin että kunhan itsensä pyrkii elättämään, lompakkoloista en halua. Älykkyys olisi kiva, mutta ei tarvi välttämättä olla mitään tiettyä koulutustasoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei enemmistö miehistä oikein vahvaa meikkausta arvosta.
Ainakaan muuten kuin osana s****leikkejä.
Ai että, minäkin kyllä naisena arvostaisin, jos mies laittaisi sellaiset Käärijä-meikit seksin ajaksi 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kelpaa, koska olen rumalla tavalla hoikka.
Teinipojan vartalo ilman naisellisia pehmeitä muotoja?
Kyllä. Olen jotenkin kulmikas, leveäharteinen, suoravartaloinen, rinnaton, kapealanteinen ja pienipeppuinen.
Kasvoista taas olen pehmeäpiirteinen ja tämä on kauheassa ristiriidassa vartalon kanssa.
Valokuvamallin vartalo!
Siis miespuolisen valokuvamallin vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Ootko feministi vegaani ja ns pissapää. Mites mielenterveys. Miesvihat ?
Voivoi, että vegaani on mielestäsi oikein pissapää. Olen vegaani mutta en kylvä miesvihaa. Näköjään sinä itse kylvät vihaa vähän suuntaan jos toiseen. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä?
Jos sinä annat ensi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kelpaa, koska olen rumalla tavalla hoikka.
Teinipojan vartalo ilman naisellisia pehmeitä muotoja?
Kyllä. Olen jotenkin kulmikas, leveäharteinen, suoravartaloinen, rinnaton, kapealanteinen ja pienipeppuinen.
Kasvoista taas olen pehmeäpiirteinen ja tämä on kauheassa ristiriidassa vartalon kanssa.
Valokuvamallin vartalo!
Siis miespuolisen valokuvamallin vartalo?
Ei kai sillä niin väliä nykyään.
Minä olen läski, enkä meikkaa lainkaan. Ihan silti olen kelvannut ja vieläpä hyville miehille. Haluatko tietää salaisuuteni? En arvostele, en nalkuta, nauran paljon, kannustan ja tuen.
Te muut, joilla on vientiä, vaikka ulkonäkö ei ole kaksinen, mikä on teidän salaisuutenne?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen läski, enkä meikkaa lainkaan. Ihan silti olen kelvannut ja vieläpä hyville miehille. Haluatko tietää salaisuuteni? En arvostele, en nalkuta, nauran paljon, kannustan ja tuen.
Te muut, joilla on vientiä, vaikka ulkonäkö ei ole kaksinen, mikä on teidän salaisuutenne?
mulle ei kyl läski kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä on ne miehet joille riittää vain ja ainoastaan se, että nainen on hoikka?
Tarkoitat varmaan palstamiehiä? Ne on jossain nurkan tai puun takana kuikuilemassa, ei ne uskalla lähestyä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on ne miehet joille riittää vain ja ainoastaan se, että nainen on hoikka?
Tarkoitat varmaan palstamiehiä? Ne on jossain nurkan tai puun takana kuikuilemassa, ei ne uskalla lähestyä naisia.
"Hoikka nainen! Vihdoin! Nyt mä... Nyt mä kyllä.. Kohta mä meen ja sanon jotain.. Eihh.. Hoikka!.. Eäääh... En mä pysty... Se on hoikkakin.. Voi ei, se katsoo tänne, äkkiä maha sisään ja esitä normaalia.. Eäää.... Nainennnnnn"
Ei tietenkään riitä että on hoikka tai edes laiha. Ei saa myöskään olla ns laihaläski, pitää olla siis kiinteä ja timmi. Ja tietty nätti kasvoista. Eikä saa olla vegaani tai feministi tai lyhythiuksinen tai äänekäs tai vassari tai vihreä tai käyttää housuja tai liian vanha tai liian opiskellut tai liian fiksu muttei liian tyhmäkään eikä huonoihoinen eikä ilman meikkiä muttei liialla meikilläkään eikä tuoksua liikaa muttei liian vähääkään eikä saa olla liian pitkät korppikynnet mutta punaset huolletut pitää olla eikä varpaat saa olla rumat (yhdestä ketjusta oikeasti!!) eikä saa matkustella eikä syödä liikaa eikä harrastaa mitään aikaa vievää paitsi urheilua mutta sekään ei saa viedä aikaa eikä sohvalla saa makoilla eikä karkkia syödä vaikka olisi laiha sillä pitää olla itsekuria ja neitsytkin likimain pitää olla mutta sängyssä villi kissa...... JNE JNE JNE
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään riitä että on hoikka tai edes laiha. Ei saa myöskään olla ns laihaläski, pitää olla siis kiinteä ja timmi. Ja tietty nätti kasvoista. Eikä saa olla vegaani tai feministi tai lyhythiuksinen tai äänekäs tai vassari tai vihreä tai käyttää housuja tai liian vanha tai liian opiskellut tai liian fiksu muttei liian tyhmäkään eikä huonoihoinen eikä ilman meikkiä muttei liialla meikilläkään eikä tuoksua liikaa muttei liian vähääkään eikä saa olla liian pitkät korppikynnet mutta punaset huolletut pitää olla eikä varpaat saa olla rumat (yhdestä ketjusta oikeasti!!) eikä saa matkustella eikä syödä liikaa eikä harrastaa mitään aikaa vievää paitsi urheilua mutta sekään ei saa viedä aikaa eikä sohvalla saa makoilla eikä karkkia syödä vaikka olisi laiha sillä pitää olla itsekuria ja neitsytkin likimain pitää olla mutta sängyssä villi kissa...... JNE JNE JNE
Unohdit yhden tärkeän, ei saa olla luomia ;)
En mäkään kelpaa. Olen hoikka, pitkäsäärinen ja nätti. Ns. klassista missityyppiä.
Miksi sitten en kelpaa? No varmaan siksi, että olen arka seksi suhteen ja mulla on paljon aiheeseen liittyviä traumoja. Oon huomannu pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen, että miehet on kiinnostuneita musta tasan sen aikaa kun luulevat että pääsevät pa nemaan. Kun ystävällisesti ilmoitan, että en harrasta seksiä kun vasta sitten kun suhde on vakiintumassa (enkä tarkoita naimisiinmenoa) miehet haihtuvat ja vittuilevat päälle.
Vierailija kirjoitti:
vika on aina miehissä
t: feministi
Vierailija kirjoitti:
En mäkään kelpaa. Olen hoikka, pitkäsäärinen ja nätti. Ns. klassista missityyppiä.
Miksi sitten en kelpaa? No varmaan siksi, että olen arka seksi suhteen ja mulla on paljon aiheeseen liittyviä traumoja. Oon huomannu pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen, että miehet on kiinnostuneita musta tasan sen aikaa kun luulevat että pääsevät pa nemaan. Kun ystävällisesti ilmoitan, että en harrasta seksiä kun vasta sitten kun suhde on vakiintumassa (enkä tarkoita naimisiinmenoa) miehet haihtuvat ja vittuilevat päälle.
Ikävää käytöstä noilla miehillä. Itse en edes yrittäisi jutella sinulle koska olet missityyppinen eli en osaisi herättää kiinnostustasi. Et sä kuitenkaan olisi minusta aidosti kiinnostunut, korkeintaan hupiflirttiä harrastaisit.
Tämä on mun kokemukseni, ei mikään yleispätevä totuus.
Valokuvamallin vartalo!