Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?

Vierailija
25.04.2024 |

Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?

Epäilen että suurin osa - ainakin valtava määrä - naisista laittaa lapset ykkössijalle jostain syystä - MIKÄ SYY? Ja entäpä jos he sitten elävät elämänsä näiden lastensa kautta? Uskon tämän vaikuttavan miehen ja naisen välisten suhteiden kummallisuuteen.

Itse olen niitä naisia jotka laittaa miehen ykkössijalle. Lapset kuuluvat siihen sitten ja tietysti niitä rakastetaan - ei nyt ole siitä kiinni - mutta suhde mieheen on kuitenkin ykkönen. Sitä en sitten osaa sanoa että miten tämmöinen 'näkyy' minusta ja perheestäni ja näkevätkö jotkut sen ulospäin. 

Jos lapset ovat ykkössijalla niin entäpä jos 'rakkaussuhde' on ollut 'puutteellinen' jo alusta alkaen. Naisen päämäärä - tietoinen tai tiedostamaton - on vain ollut saada ne lapset mieheltä... LEIKKIÄ jotain KOTILEIKKIä... entäpä jos tästä syntyy joku nukkekoti jossa valotkin mutta sammuvat... entäpä jos on vedetty koko homma kulissiksi... 

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että monet laittavat lapset etusijalle. Sitten, kun tulee ero, se uusi mies on etusijalla. Valitettavasti näin olen sivusta seurannut, ja monesti. 

Näin se menee koska nainen haluaa jotain siltä mieheltä. 

Juu ilman muuta haluan. Seksiä mm, välillä ihan kultymättömästi. Ja sitten haluam myös että hän lähtee kanssani lenkille, mökille tai matkoille. Haluan myös että hän kertoo mulle työpäivästään ja kuuntelee mun lätinöitä. Ja laittaa mulle ruokaa kun on siinä niin taitava.

Mutta lapsi on tietysti #1. Pärjään ilmankin tuota miestä, mutta lapsen menettäminen laittaisi miettimään onko elämässä enää mitään syytä jatkaa.

Ei, haluat että mies maksaa laskut, antaa rahansa sun käyttöön (maksaa matkustelun ja lenkkivaatteesi), sen työpäivä ei sinua kiinnosta mutta toki sä valitat sille kuinka tyhjää sun elämäsi on. Sen pitää kokata, siivota, hemmotella sinua ja SIIHEN sä käytät välillä seksiä.

Vierailija
142/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ketjua lukee, selviää hyvin miksi naisten selittely kuinka mies saa parisuhteessa kumppanuutta, rakkautta ja yhdessä elämistä on paskapuhetta.

Yhteisistä lapsista huolehtiminen on kumppanuutta. Myös se mies saa lapsen ja perheen. En tajua ,mitä nämä inisevät miehet oikein kuvittelee parisuhteesta saavansa? Vapaasti pillua ja ilmaisen piian?

Ilmaisen? Nainen parisuhteessa ei ole miehelle edes halpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että monet laittavat lapset etusijalle. Sitten, kun tulee ero, se uusi mies on etusijalla. Valitettavasti näin olen sivusta seurannut, ja monesti. 

Juu ilman muuta haluan. Seksiä mm, välillä ihan kultymättömästi. Ja sitten haluam myös että hän lähtee kanssani lenkille, mökille tai matkoille. Haluan myös että hän kertoo mulle työpäivästään ja kuuntelee mun lätinöitä. Ja laittaa mulle ruokaa kun on siinä niin taitava.

Mutta lapsi on tietysti #1. Pärjään ilmankin tuota miestä, mutta lapsen menettäminen laittaisi miettimään onko elämässä enää mitään syytä jatkaa.

Ei, haluat että mies maksaa laskut, antaa rahansa sun käyttöön (m

Sweetheart. Mulla on täysin oma talous ollut ennenkin tuota miestä ja yhteiset laskut me maksetaan tasan 50/50. Miksei maksettaisi kun on kokolailla samat tulotkin. Jos tässä jotain hyötyjää hakisi niin mulla on myös kesämökki, jota yhdessä käytämme ja onhan tuo vähän huolimaton, eikä kovin toimelias noin niin kun kotityömielessä. Mutta mitä näitä suotta laskeskelemaan, sitähän kumppanuus on, molemmat tuo omat vahvuutensa ja tarjottavansa yhteiseen käyttöön 

Vierailija
144/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmuudella mies. Turha väittää muuta.

Vierailija
145/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei pärjää ilman minua, mies pärjää. Lapseni tulee ensin, se kuuluu ihan vanhemmuuteen. Mikäli pitäisi pelastaa joko minen henkeni tai lapsen, niin mieheni(kin) valitsisi lapsen. 

Miksi pitää arvottaa näitä, suhde puolisoon on ihan eri kuin lapsen. Vsi meinaatko, että jos lapsella on nälkä ja mies vonkaa samalla, niin laitat makuuhuoneen kiinni ja annat lapsen olla nälässä? Vai miten tämä järjestys näkyy elämässä? Normaali ihminen ruokkii ensin lapsensa em.tapauksessa.

Vierailija
146/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ketjua lukee, selviää hyvin miksi naisten selittely kuinka mies saa parisuhteessa kumppanuutta, rakkautta ja yhdessä elämistä on paskapuhetta.

Yhteisistä lapsista huolehtiminen on kumppanuutta. Myös se mies saa lapsen ja perheen. En tajua ,mitä nämä inisevät miehet oikein kuvittelee parisuhteesta saavansa? Vapaasti pillua ja ilmaisen piian?

Hyvä tarkennus.

MIkä kaikki on siis naisista tuota "kumppanuutta" jota mies saa naiselta? Laitas lista niin katsotaan mitä mies oikeasti haluaa siitä.

Kumppanuutta on se, että valitaan toisemme ,vaikka tarjolla olisi muitakin vaihtoehtoja. Elämän päätökset tehdään yhdessä yhteiseksi hyväksi. Esim. Itse rakastuin mieheen, jonka vuoksi jätin urani, muutin kauas sukulaisistani ja ystävistäni . Yhdessä laitetaan koti.  Ikinä en ollut halunnut lapsia, mutta yhdessä teimme niitä kolme., koska mies niitä toivoi.  Ja kyllä lapset ovat molemmille se tärkein asia.

Kumpikin kannetaan kortemme kekoon yhteiseksi hyväksi. Tuetaan toisiamme. Tsempataan toisiamme ja ratkaistaan ongelmat yhdessä. Yhteisiä on niin murheet kuin  ilon aiheet. Siedetään toistemme viat. Voimme puhua toisillemme aivan kaikesta ja luottaa toisiimme.

Vierailija
147/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, haluat että

Sweetheart. Mulla on täysin oma talous ollut ennenkin tuota miestä ja yhteiset laskut me maksetaan tasan 50/50. Miksei maksettaisi kun on kokolailla samat tulotkin. Jos tässä jotain hyötyjää hakisi niin mulla on myös kesämökki, jota yhdessä käytämme ja onhan tuo vähän huolimaton, eikä kovin toimelias noin niin kun kotityömielessä. Mutta mitä näitä suotta laskeskelemaan, sitähän kumppanuus on, molemmat tuo omat vahvuutensa ja tarjottavansa yhteiseen käyttöön 

Voi pientä, ei sulla miesvihaajalla ole edes mitään miestä.

Vierailija
148/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarkennus.

MIkä kaikki on siis naisista tuota "kumppanuutta" jota mies saa naiselta? Laitas lista niin katsotaan mitä mies oikeasti haluaa siitä.

Kumppanuutta on se, että valitaan toisemme ,vaikka tarjolla olisi muitakin vaihtoehtoja. Elämän päätökset tehdään yhdessä yhteiseksi hyväksi. Esim. Itse rakastuin mieheen, jonka vuoksi jätin urani, muutin kauas sukulaisistani ja

Eiku listaa nyt tuo vapaa pillu ja piikatyöskentely ja "yhteisistä" lapsista huolehtiminen. Laita täysi lista NYT.

Vierailija
149/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies on taas ottanut asiakseen kiukuttelun ja riidan haastamisen näin lauantain kunniaksi. Ajattelitko viettää koko päivän taas palstalla inisemässä? :D

Vierailija
150/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekopäinen aloitus. Mietin että onkohan kaikki ihan ok. Isojen kirjainten käyttö koko sanassa, tuo myös omanlaisensa vaikutteen. 

No joo oma lapsi on aina oma lapsi. Ihmissuhteita voi tulla ja mennä, myös niitä parisuhteita. Osa ihmisistä on käymässä meidän luona ja osa jää pysyvästi elämäämme. Kyllä ne lapset on vaan se pysyvä asia. 

Vierailija
151/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lapset. Miehestä saatan erota/hän haluta eron, mutta lapset ovat toivottavasti elämässäni koko loppuajan.

Vierailija
152/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin oman listani kumppanuudesta. Siihen tosiaankin kuuluu yhteisistä lapsista huolehtiminen ja toisistaan ja kodista huolehtiminen.  Toimeentulosta huolehtiminen. Parisuhteen ja perheen perustamisen myötä kummallekin vanhemmalle tulee velvollisuuksia, jotka ei aina ole helppoja eikä mukavia. Toki perheen myötä kokee iloa ja onnea, mitä muuten ei kokisi.  Vanhempana ja kumppanina joutuu itsekkyydestään luopumaan ja monille miehille tämä näyttää olevan hankala rasti. Ikävä kyllä pullasta ei voi niitä rusinoita nyppiä ja olla pelkästään saamapuolella. 

Jos parisuhteesta kuvittelee saavansa vaan vapaasti pillua ja ilmaisen piian niin ei kannata parisuhteeseen lähteä. 

Vierailija
153/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ok ottaa huomioon vain lapset niiden synnyttyä, mutta asiasta kannattaisi olla rehellinen miehen suuntaan.

Vierailija
154/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä viljellään jatkuvasti sitä hokemaa että nainen olisi jotenkin oletusarvoisesti miehen rahojen perässä? Venäjällähän se on niin nuttei täällä Suomessa. Trolli paljastaa itsensä. 

Vierailija
155/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin oman listani kumppanuudesta. Siihen tosiaankin kuuluu yhteisistä lapsista huolehtiminen ja toisistaan ja kodista huolehtiminen.  Toimeentulosta huolehtiminen. Parisuhteen ja perheen perustamisen myötä kummallekin vanhemmalle tulee velvollisuuksia, jotka ei aina ole helppoja eikä mukavia. Toki perheen myötä kokee iloa ja onnea, mitä muuten ei kokisi.  Vanhempana ja kumppanina joutuu itsekkyydestään luopumaan ja monille miehille tämä näyttää olevan hankala rasti. Ikävä kyllä pullasta ei voi niitä rusinoita nyppiä ja olla pelkästään saamapuolella. 

Jos parisuhteesta kuvittelee saavansa vaan vapaasti pillua ja ilmaisen piian niin ei kannata parisuhteeseen lähteä. 

Tuo vapaa pillu on teidän sanoja, ei miesten. 

Jotenkin näyttää siltä ettei teillä ole omasta mielestänne muuta tarjottvaa kun tuosta aina puhutte.

Vierailija
156/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä viljellään jatkuvasti sitä hokemaa että nainen olisi jotenkin oletusarvoisesti miehen rahojen perässä? Venäjällähän se on niin nuttei täällä Suomessa. Trolli paljastaa itsensä. 

Koska täällä suomessakin naiset pariutuvat lähinnä itseään varakkaampien miesten kanssa. Lisäksi naiset vänisee kun ne menestyneet miehet ei naiset porsittua muutu hempeäksi koti-isäksi joka lukee "lapsilleen".

Vierailija
157/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sekopäinen aloitus. Mietin että onkohan kaikki ihan ok. Isojen kirjainten käyttö koko sanassa, tuo myös omanlaisensa vaikutteen. 

No joo oma lapsi on aina oma lapsi. Ihmissuhteita voi tulla ja mennä, myös niitä parisuhteita. Osa ihmisistä on käymässä meidän luona ja osa jää pysyvästi elämäämme. Kyllä ne lapset on vaan se pysyvä asia. 

No, itse miehenä ajattelen että lapsi edes ajatuksena on mahdollinen vain jos puoliso on niin korkealla ykkösenä, että tuntuu yhä vuosien jälkeen että hän on aina ja ikuisesti se arvostetuin elämässäni.

Lapset ovat vain käymässä myöskin. Pitää osata päästää irti kun nousevat omille siivilleen.

Vierailija
158/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset tulee, niin ne. Mies on vain työssäkäyvä rahantuoja. Sitten 18v myöhemmin nainen eroaa ihmetellen, että kuka helvetti tuo meillä asunut mies oikein oli?

Enpä tiedä  montaakaan naista joka ei käy töissä. Nainen on vastasyntyneen kanssa kotona jonkin aikaa, mutta ei sinne kukaan vuosikausiksi jää. Suomalaisen naisen työssäkäynti prosentti  on lapsista huolimatta suurempi, kuin miesten tai ainakin yhtä suuri. Jos ero tulee, nii olisiko se syy sittenkin ollut se, että se mies on odottanut samanalaista hoitoa/ palvelua siellä kotona, kuin ne pienet lapset ovat saaneet? Eikä ole tajunnut, etä hän itsekin on vanhempi, jonka olisi pitänyt olla se perheen toinen aikuinen ja hoitaa niitä lapsia, eikä hoidattaa vaimolla itseään, aikuista ihmistä??? Kuka hoitaa vaimoa?

Vierailija
159/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että yhä edelleen on naisia jotka eivät kanna puolikastaan perheen taloudellisista vastuista vaan leikkivät "tulojen suhteessa"-lokkileikkiä.

Vierailija
160/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lapset on tärkeimmät. Sinä hetkenä kun sain esikoisen syliin muuttui rakkauden käsite pysyvästi. Minun rakkauteni omiin lapsiin on pyyteetöntä ja suurta, he ovat elämäni tärkeimmät ihmiset. 

Se mitä ajattelin rakkautena ennen lasten saantia, se on kuvattavissa intohimona ja kiintymyksenä. Suhteen alussa ehkä 2 vuorta voi olla niin suurta rakkautta, että siihen pakahtuu. Sen jälkeen se muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi