Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parisuhteet edes alkavat nykypäivänä? En ymmärrä

Vierailija
24.04.2024 |

Minä en ole koskaan käynyt treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ei ole ollut edes missään tuttavapiirissä naisia. Ei ole siis ollut mahdollista edes kohdata missään tosielämän tilanteessa vastakkaisen sukupuolen edustajia. 

Työelämässä ei ole tullut vastaan. Minulla on ollut elämäni aikana noin 10 eri työpaikkaa. Yhdessäkään en ole kohdannut ikäisiäni naisia.

Insinööritoimistossa kukaan ei puhunut mitään ylimääräistä eikä ollut kahvitaukoja. Naiset eivät ole koskaan puhuneet minulle oikein mitään ja jos olen itse jotain puhunut, on yleensä vain tullut vaivautunut hiljaisuus.

Kavereita on, mutta tällä ikää heillä on omat perheensä ja omat menonsa. 

Miten helvetissä tässä elämässä muka ketään voi missään kohdata? Sellaista, jonka kanssa jaamme samat arvot.

Tinderissä mätsejä saa vain alusvaatemallit. Välillä masentaa, välillä tulee itsemurhakin mieleen.

Välillä unohdan asian ja keskityn harrastuksiini. Joskus masennus, kun näen jollain ikäiselläni miehellä nätin naisen käsipuolessa. Siksi on aika ahdistavaa käydä missään.

M38

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään

Vierailija
2/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis kai hankkia puhemies kuten ennenwanhaan. Aina löytyi puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkisissa paikoissa tai Tinderissä, itse tapasin mieheni ruokakaupassa ja 4 vuotta jo yhdessä.

Jos et ikinä puhu vastakkaiselle sukupuolelle niin eihän sitä parisuhdetta ikinä muodostu.

Vierailija
4/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ryypätään baarissa ja pyydetään nainen yöksi ja naidaan sitten ja aamulla kysytään haluatko seurustella.

Vierailija
5/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten nyt tossa kaverilla alkoi. Alkoivat viestittelemään jonkun facen ryhmän kautta, sitten puhuivat puhelimessa ja videopuhelua ja lopulta kyläiltiin ja hups sitten oltiinkin parisuhteessa.

Vierailija
6/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla jonkun pitäisi ajaa pakettiautolla viereen ja kidnapata. Niin linnoittautunut olen kotiin, että en tapaa ketään missään.

Vierailija
7/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla yleensä naiset ovat tehneet aloitteen, koska olen usein vähän liian laiska ja jopa "ylpeä" tavoittelemaan naisia. Siitä se sitten vain lähtee kun tutustuu. Viime vuosina kieltämättä Tinderin merkeissä näitä lähinnä, koska jälleen helpompi vain laiskuuttani käyttää sovellusta juuri deittailutarkoitukseen. Sitten vaan treffeille ja tutustumaan, eipä sen kummempaa. 

Vierailija
8/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän viime vuosien ajalta useita tinderin kautta alkaneita parisuhteita, joissa kumpikaan osapuoli ei ole alusvaatemalli tai sellaisen näköinen.

Vierailija
9/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarisssa oli ennen naisia. Nykyään taitaa olla ainakin Helsingissä tilanne se, että ma munaiset ovat tiukan is lamistisen kasvatuksen mukaisesti kotona, kun taas ma mumiehet ovat vallanneet kaikki yökerhit ja kuppilat, ja niistä on poistuneet ne naiset jotka eivät pidä ma mumiehistä, ja niihin jääneet ne naiset jotka haluavat lakupötköä.

Eli eipä taida perinteisesti enää baaristakaan seuraa löytyä. 

Ehkä kesäterassilta iltapäiväaikaan?

Baareissa kaikki ovat omissa porukoissaan ja omissa pöydissään. Sama koskee kesäterasseja jne. Jos siellä joku ventovieras tunkisi sekaan, niin keskettäisiin poistumaan ja tulisi vain tarpeetonta mielipahaa. Viime kesän terassireissu oli niin kamala kokemus, etten taida enää koskaan mennä.

M38

Vierailija
10/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt koulusta, kotibileistä, kaverin häistä, töistä, lomamatkalta, junasta, baarista, kaverin kautta, netistä, laivalta ja ties mistä.

Kummallista, kun toiset tullaan vaikka kotoa hakemaan ja toiset eivät löydä ketään mistään. Mahtavatko tosissaan yrittääkään?

Vierailija
11/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarisssa oli ennen naisia. Nykyään taitaa olla ainakin Helsingissä tilanne se, että ma munaiset ovat tiukan is lamistisen kasvatuksen mukaisesti kotona, kun taas ma mumiehet ovat vallanneet kaikki yökerhit ja kuppilat, ja niistä on poistuneet ne naiset jotka eivät pidä ma mumiehistä, ja niihin jääneet ne naiset jotka haluavat lakupötköä.

Itse ainakin tapasin suomalaisen miesystäväni Helsingissä baarissa. Ja tämä tapahtui viime vuoden syksyllä. Enkä kyllä ymmärrä millaisissa kuppiloissa sä käyt jos niissä on pelkästään muunmaalaisia. 

Vierailija
12/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla ettei ole naisia missään lähistöllä?

Aloita vaikka käsityökurssi, siellä takuulla on naisia. Ja sulla vankkumaton suosio koska oot siellä harvinainen, ehkä jopa ainoa, mies!

Vierailija
13/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on joku vika jos naiset on vaan vaivautuneita seurassasi. Onko sinulla miespuolisia kavereita? 

Vierailija
14/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen löytänyt koulusta, kotibileistä, kaverin häistä, töistä, lomamatkalta, junasta, baarista, kaverin kautta, netistä, laivalta ja ties mistä.

Kummallista, kun toiset tullaan vaikka kotoa hakemaan ja toiset eivät löydä ketään mistään. Mahtavatko tosissaan yrittääkään?

Sulla ollut paljon parisuhteita.

Vierailija
15/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin netissä saman pelin parissa ja kun kävi ilmi että molemmat on suomalaisia ja pitää samasta musiikista lähdimme samalle keikalle pienessä porukassa. Oltu pari vuotta yhdessä ja pelikin on jo aika masterleveleillä.

Vierailija
16/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin kaikki ihmiset vieroksuu vaikka nämä kävisivät kaikissa noissa mainitsemissasi paikoissa. Toiset taas ovat suosittuja. Niinhän se on jo alakoulussa. 

Vierailija
17/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olo parani aikoinaan heti, kun jätin häiriintyneet deittipaikat, chatit ja baarit (tosin en juuri käynyt niissä, mutta se vähä). Tiedän että muuallakin on elämää ja ihmisiä. Jopa fiksumpia.

Vierailija
18/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein miehen baarista kotiin ja päätin että se on minun mies. Seksiäkin oli heti ja pyysin miestä jäämään vielä seuraavaksi päiväksi ja yöksi. Siitä se lähti seurustelu. Yhdessä ollaan jo 10 vuotta.

Vierailija
19/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baareissa kaikki ovat omissa porukoissaan ja omissa pöydissään. Sama koskee kesäterasseja jne. Jos siellä joku ventovieras tunkisi sekaan, niin keskettäisiin poistumaan ja tulisi vain tarpeetonta mielipahaa. Viime kesän terassireissu oli niin kamala kokemus, etten taida enää koskaan mennä.

M38

Paras taktiikka taitaa olla oma lähiöbaari kavereiden kanssa. Niissä on yleensä paljon välittömämpi meno kuin keskustan yökerhoissa. Hyvällä tuurilla joku kaverisi näkee siellä tutun, jonka seurueessa on kiinnostava nainen ja siitä luontevasti liitytte seurueeseen ja yleisen keskustelun kautta tutuiksi.

Pakko kysyä että mikä siellä terassilla oli niin kamalaa?

Vierailija
20/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä tavannut baarissa ja viimeisimmän Facebook ryhmässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan