Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette pystyneet opiskelemaan akateemisen tutkinnon

Vierailija
24.04.2024 |

Teillä on mahdollisuudet elämässä vaikka mihin.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä vain akateemiset tutkinnon vai myös pseudoakateemiset AMK.

Zt. Tuplamaisteri 

Jos on omaan koulutukseensa tyytyväinen, ei luulisi olevan tarvetta halveksia toisten opintoja.

Vierailija
122/128 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisenlaisessa palkkatyöjärjestelmässä on pakko vaatia vuosikausien koulutus sellaisiinkin hommiin, jotka todellisuudessa oppisi parissa viikossa. Muuten kaikki pyrkisivät vain koko ajan suositumpiin hommiin eikä kukaan tekisi niitä paskatöitä. Tästä johtuu se, että lastenhoitajilta, anteeksi varhaiskasvatuksen opettajilta vaaditaan korkeakoulututkinto, mutta valintatalon kassaksi pääsee ilman mitään koulutusta.

Ylikouluttautuminen ei koske ainoastaan sellaisia hommia, joita jokainen pystyisi ilmiselvästi tekemään pelkän työhön ohjauksen perusteella. Myös sellaisiin töihin, jotka todella vaativat koulutusta on koulutusaika usein monta kertaa pidempi kuin olisi tarpeellista. Tämä käy huvittavan avoimesti ilmi siitä miten ammattikorkeakouluihin otetaan porukkaa sekä lukioista että ammattikouluista. Sähköteknikon ammattikorkeakoulututkinnon aloittavat samalta viivalta se, joll

Sähköalan koulutus amiksesta on nykyään todella pilipalikamaa. Jos joku opiskelijoista osaa pyöritellä Kirchhoffin yhtälöitä, on se 99% varmuudella lukion käynyt.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yliopistossa kirjoitetaan gradu Wordillä? Opiskelen itse HY:llä ja meillä ainakin kandi tehdään Latexilla. Uskoisin, että gradukin.

Vierailija
124/128 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä yliopistossa kirjoitetaan gradu Wordillä? Opiskelen itse HY:llä ja meillä ainakin kandi tehdään Latexilla. Uskoisin, että gradukin.

Onko sun kandissa matemaattista tekstiä?

Vierailija
125/128 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan HY:ssä on kirjoitettu graduja Wordillä vuosikymmeniä. Itse tein Wordiin kirjoitetun graduni 20 vuitta sitten.

Vierailija
126/128 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ir'tsekin olen elämäni huipulla akateemisena työttömänä.

Vierailija
127/128 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeli 10 vuotta yliopistossa ja päätyi tekemään laadutonta räppiä kontulaan

Vierailija
128/128 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein graduni ilman minkäänlaista ohjausta. Vasta kun olin valmis, otin ensi kertaa yhteyttä ohjaajaani ja lähetin tälle tekstin. Sain arvosanaksi vitosen sekä aineeni vuosittaisen gradupalkinnon. Nyt teen väitöskirjaa, jälleen täysin itsenäisesti.

Opettajat on lukutaidottomia varten.