Miestyyppi, joka ei puhu naiselle sitten kuitenkaan mitään?
Kysymys on jo oikeastaan otsikossa. Olin pitkään Tinderissä ja sen jättäneenä nyttemmin käytän silloin tällöin vain Facen Deittiä. Onko muut törmänneet tällaiseen, että mies aloittaa reippaasti keskustelun, mutta ei sitten kuitenkaan vastaile kuin lyhyesti, jos ollenkaan. Itse saa kysellä ja kysellä, pitää keskustelua yllä, toinen on liukas kuin saippua, laiska suorastaan. En tiedä miksi aloitti keskustelun. Jossain kohtaa tulee vain surullinen olo, että tätäkö nettitapailu nykyään on, vielä muutama vuosi sitten ihmiset halusi jutella ihan rennosti ja ehkä kahvitellakin. Jos liittyy nykyaikaan tai jotain sinnepäin, niin olkoon sitten koko deittailu. Itse oon siis 37 ja miehet 30-40 -vuotiaita. Kauniskin olen, enkä tykkäile pelkästään salijamppoja tai pintaliitoporukkaa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul ei koskaan ole ollut keskustelijamiestä. Puhuu kyllä, jos itse saa valita aiheen ja ne eivät sitten ole mitään esim. parisuhdekeskusteluita. En tiedä mitään esim. hänen aikasemmista kokemuksistaan. Ei nyt hirveesti kiinnostaskaan, mut esim. sitä kautta, et mul oli ennen semmosii, mut oon niin ikionnekas, kun sut sain. Oot...
Siis tunnepuhe olis niin ihanaa.
Ymmärrän. Seurustellessa se olis tosi tärkeetä. Mutta nyt ei päästä seksiin, seurusteluun eikä mihinkään tapaamisiin astikaan jos keskustelu on ihan pinnallista ja junnaa. Vastataan vain jos nainen pitää virtaa yllä. Epäkunnioittavaa.
Ap
Jos ei päästä seksiin, niin mitä järkeä edes puhua silloin? Se on hukkaan heitettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul ei koskaan ole ollut keskustelijamiestä. Puhuu kyllä, jos itse saa valita aiheen ja ne eivät sitten ole mitään esim. parisuhdekeskusteluita. En tiedä mitään esim. hänen aikasemmista kokemuksistaan. Ei nyt hirveesti kiinnostaskaan, mut esim. sitä kautta, et mul oli ennen semmosii, mut oon niin ikionnekas, kun sut sain. Oot...
Siis tunnepuhe olis niin ihanaa.
Ymmärrän. Seurustellessa se olis tosi tärkeetä. Mutta nyt ei päästä seksiin, seurusteluun eikä mihinkään tapaamisiin astikaan jos keskustelu on ihan pinnallista ja junnaa. Vastataan vain jos nainen pitää virtaa yllä. Epäkunnioittavaa.
Ap
Jos ei päästä seksiin, niin mitä järkeä edes puhua silloin? Se on hukkaan heitettyä aikaa.
Mikä sinun pointti oli? Sönköttää? Mielellään varmasti jokainen tai melkein jokainen terve ihmisolento harrastaa toisen kanssa seksiä. Tai paljon muitakin harrastuksia. Mutta miten niihen pääsee, jos toinen on vain, moi moi, juu töistä tulin eikä muuta, ellei lypsä lisäkysymyksillä. Rasittavaa ja kykenemätöntä. Seksiin vaaditaan se tapaaminen ja livetilanne. Niinkun muuhunkin kanssakäymiseen, tarviiko tätä avata lisää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämä liittyä nykyaikaan... on kommunikoitu koko elämä vain laitteiden ja pelien kanssa ja niihin ei liity nainen. Äidit eivät ole olleet kotiäitejä ja kommunikoineet poikiensa kanssa vaan jotkut epämääräiset ja vaihtuvat tarhatädit joilla on lauma lapsia eikä se yksi oma ja rakas poika. Miesten maailma on muuttunut kun feministit hääränneet ihan oikeasti miesvastaisesti ja -vihamielisesti... miesten maailma on myös romahtanut ja mies on kääntynyt sisäänpäin ymmärtämättä enää tilannettaan ja paikkaansa tässä maassa, maailmassa ja ajassa... miehistä on tehty joku olentoja jotka ei enää ole asemassaan vaan naikkoset pyörittää tätä maailmaa... Tämmöisiä mietteitä tulee... mulla kaksi henkilöä lähisukulaisissa joita ei saa ENÄÄ puhumaan... en tiedä koska niistä tullut tommosia mutta näyttää siltä kuin huonoja avioliitoja voisi syyttää... yksin saan puhua ja olen tajunnut että ovat täysin puhe-, kommunikaatio- ja tunnekyvy
Kuulostaa tosi surulliselta. Mutta voisin ajatella ja toivon, ettei tämän ikäluokan eli alle 40-vuotiaat miehet olis vielä tuota ikäpolvea, joilla oli noin ikävä tilanne vauvasta aikuiseksi kehittyessä.
Ap
"
Mikä sinun pointti oli? Sönköttää? Mielellään varmasti jokainen tai melkein jokainen terve ihmisolento harrastaa toisen kanssa seksiä. Tai paljon muitakin harrastuksia. Mutta miten niihen pääsee, jos toinen on vain, moi moi, juu töistä tulin eikä muuta, ellei lypsä lisäkysymyksillä. Rasittavaa ja kykenemätöntä. Seksiin vaaditaan se tapaaminen ja livetilanne. Niinkun muuhunkin kanssakäymiseen, tarviiko tätä avata lisää? "
Ne miehet ovat huomanneet sinun olevan sitä naistyppiä, jota kiinnostaa vain ja ainoastaan keskustelu. Miehet on yleensä allergisia sellaisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
"
Mikä sinun pointti oli? Sönköttää? Mielellään varmasti jokainen tai melkein jokainen terve ihmisolento harrastaa toisen kanssa seksiä. Tai paljon muitakin harrastuksia. Mutta miten niihen pääsee, jos toinen on vain, moi moi, juu töistä tulin eikä muuta, ellei lypsä lisäkysymyksillä. Rasittavaa ja kykenemätöntä. Seksiin vaaditaan se tapaaminen ja livetilanne. Niinkun muuhunkin kanssakäymiseen, tarviiko tätä avata lisää? "
Ne miehet ovat huomanneet sinun olevan sitä naistyppiä, jota kiinnostaa vain ja ainoastaan keskustelu. Miehet on yleensä allergisia sellaisille naisille.
Lue koko ketju ennen tämmöisiä aivopieruja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa vaan pilluun
t. Mies
MIEHEN PUHETTA
Taitamattoman🤭
Sinun pitää pyytää mies kotiisi ja tehdä heti selväksi, että pmppaa on tarjolla. Muuten miehellä loppuu välittömästi mielenkiinto.
Muutama vuosi sitten miehet olivat sinusta kiinnostuneempia koska olit kolmekymppinen. Nyt käytännössä nelikymppinen. Siitä se keskustelun vähyys johtuu. Mies ei jaksa vaivautua tekemään sinuun vaikutusta koska et ole hänelle prioriteetti.
Se on kyllä ongelma, että matchejä syntyy, mutta ei keskustelua. Jos on viestitelty, niin treffeille ei haluta lähteä .
Minä en ainakaan puhu naisille mitään. Luonteeni? V-mäinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää pyytää mies kotiisi ja tehdä heti selväksi, että pmppaa on tarjolla. Muuten miehellä loppuu välittömästi mielenkiinto.
Joskus voi käydä niinkin, että se mies haluaisikin strap-onia... ei siinä paljoa pimpin tarjoaminen silloin auta.
Näin miehenä en osaa vastata kysymykseesi, koska en ole ikinä saanut tinderissä yhtään matchia.
Noudattavat kultaista sääntöä "jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole hiljaa".
Eivät ole siis hirveän positiivisia tai rakentavia ihmisiä. Tietävät, että karkaisit vielä nopeammin, jos ottaisivat rennosti ja avaisivat sanaisen arkkunsa 😅
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämä liittyä nykyaikaan... on kommunikoitu koko elämä vain laitteiden ja pelien kanssa ja niihin ei liity nainen. Äidit eivät ole olleet kotiäitejä ja kommunikoineet poikiensa kanssa vaan jotkut epämääräiset ja vaihtuvat tarhatädit joilla on lauma lapsia eikä se yksi oma ja rakas poika. Miesten maailma on muuttunut kun feministit hääränneet ihan oikeasti miesvastaisesti ja -vihamielisesti... miesten maailma on myös romahtanut ja mies on kääntynyt sisäänpäin ymmärtämättä enää tilannettaan ja paikkaansa tässä maassa, maailmassa ja ajassa... miehistä on tehty joku olentoja jotka ei enää ole asemassaan vaan naikkoset pyörittää tätä maailmaa... Tämmöisiä mietteitä tulee... mulla kaksi henkilöä lähisukulaisissa joita ei saa ENÄÄ puhumaan... en tiedä koska niistä tullut tommosia mutta näyttää siltä kuin huonoja avioliitoja voisi syyttää... yksin saan puhua ja olen tajunnut että ovat täysin puhe-, kommunikaatio- ja tunnekyvy
JOo, naisten syytä tämäkin. Isät tai muut miehet eivät vaikuta yksilöön tai hänen valintoihinsa millään lailla, ainoastaan äiti ja tunnekylmät tarhantädit.
Onneksi mulla on kotona kolme omaa poikaa, ihania, avoimia, juttelevaisia, koulussa pärjääviä... En usko hetkeäkään, että heillä olisi tulevaisuudessa vaikeaa rakentaa hyviä ihmissuhteita.
Parikymppisenä olit parikymppinen, ja niistä nuorista miehistäkin oli vielä innokkaat ja sosiaalisesti taitavat tarjolla. Nyt jäljellä on sosiaalisesti taitamattomat, eronneet ja kyyniset tai muuten vain noihin peleihin väsähtäneet.
Minkälaista parisuhdekeskustelua Tindertreffeillä?
Minä olen kyllä kova poika keskustelemaan, mutten ala parisuhdekeskusteluja harrastamaan vielä tuntemattoman tyypin kanssa.
Myöhemmin sitten ehkä...
Olin alkuvuodesta vähän aikaa tinderissä ja huomasin saman. Ensimmäisen mätsini kanssa synkkasi loistavasti, saatiin aikaan ihanat keskustelut ja päädyttiin tapaamaankin. Sen jälkeen koitin muutaman muun kanssa keskustella, mutta mitään vastaavaa en saanut aikaiseksi kenenkään kanssa. Juuri noin se meni että mies saattoi avata keskustelun, mutta sen jälkeen kaikki vastuu keskustelun ylläpitämisestä kaatui minun harteilleni. Miehillä ei vaikuttanut olevan mitään mielenkiintoa edes oikeasti tutustua. En jaksanut tuota meininkiä kauaa vaan lähdin koko sovelluksesta.
Livenä olen muuten huomannut saman ilmiön. Siinä missä miehet tulivat ennen reippaasti juttelemaan, nykyään vaan katselevat ja ilmeisesti odottavat, että nainen ottaa vastuun asioiden edistämisestä. Mies nostaisi pisteitään tuhatkertaisesti, jos rohkenisi tehdä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Olin alkuvuodesta vähän aikaa tinderissä ja huomasin saman. Ensimmäisen mätsini kanssa synkkasi loistavasti, saatiin aikaan ihanat keskustelut ja päädyttiin tapaamaankin. Sen jälkeen koitin muutaman muun kanssa keskustella, mutta mitään vastaavaa en saanut aikaiseksi kenenkään kanssa. Juuri noin se meni että mies saattoi avata keskustelun, mutta sen jälkeen kaikki vastuu keskustelun ylläpitämisestä kaatui minun harteilleni. Miehillä ei vaikuttanut olevan mitään mielenkiintoa edes oikeasti tutustua. En jaksanut tuota meininkiä kauaa vaan lähdin koko sovelluksesta.
Livenä olen muuten huomannut saman ilmiön. Siinä missä miehet tulivat ennen reippaasti juttelemaan, nykyään vaan katselevat ja ilmeisesti odottavat, että nainen ottaa vastuun asioiden edistämisestä. Mies nostaisi pisteitään tuhatkertaisesti, jos rohkenisi tehdä aloitteen.
Sulla sama kuin aloittajalla. Ennen olit nuorempi ja miehiä kiinnosti enemmän. Sama se on jokaisen ihmisen kohdalla että keski-ikäinen nyt vaan ei niin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Homma toimii paremmin jos nainen tekee aloitteen, koska mies suostuu aina naisen aloitteeseen. Ei tule pakkeja ollenkaan.
No vittuako sitten turhaan moikkailla? Älä lähesty, next, turn the page.
Ap