Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestyyppi, joka ei puhu naiselle sitten kuitenkaan mitään?

Vierailija
23.04.2024 |

Kysymys on jo oikeastaan otsikossa. Olin pitkään Tinderissä ja sen jättäneenä nyttemmin käytän silloin tällöin vain Facen Deittiä. Onko muut törmänneet tällaiseen, että mies aloittaa reippaasti keskustelun, mutta ei sitten kuitenkaan vastaile kuin lyhyesti, jos ollenkaan. Itse saa kysellä ja kysellä, pitää keskustelua yllä, toinen on liukas kuin saippua, laiska suorastaan. En tiedä miksi aloitti keskustelun. Jossain kohtaa tulee vain surullinen olo, että tätäkö nettitapailu nykyään on, vielä muutama vuosi sitten ihmiset halusi jutella ihan rennosti ja ehkä kahvitellakin. Jos liittyy nykyaikaan tai jotain sinnepäin, niin olkoon sitten koko deittailu. Itse oon siis 37 ja miehet 30-40 -vuotiaita. Kauniskin olen, enkä tykkäile pelkästään salijamppoja tai pintaliitoporukkaa. 

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaa vaan pilluun

t. Mies

MIEHEN PUHETTA 

Lupailee vaan ihan aluksi. Siihen se. Näytöt jää. 🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂

Vierailija
62/71 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää tuppisuu miehiä. Kyllä ne sen verran aikuisella miehellä pitää jotain jutun aihetta olla että voi puhua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa ummessa pönöttäjä. Ei suutele. Ei viettele. Ei halua iltaisin. Aamuisin harvoin: fysiologinen kusihätä/verenkierto. Ei tarkoita siis mitään. Ei halua. Ei himoa. Ei suutele. Ei suutele. Ei suutele.

Vierailija
64/71 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ihmetellyt tätä. Olen ajatellut, etten vaan tajua jotain minkä kaikki muut tajuaa. Myös ihan kasvokkaisessa kanssakäymisessä käynyt näin, että puhelinnumeroa pyydetään sinnikkäästi useina eri kertoina. Sitten kun sen annan niin ei siitä oikeastaan alakaan mitään, vaikka itse siis olisin ystävällinen ja kommunikatiivinen ja toivoisinkin ihan normaalia juttelua ja tutustumista. Annan sit lopulta olla kun tulee jotenkin kiusaantunut olo enkä itse näitäkään juttuja edes aloittanut. Outoa.

Vierailija
65/71 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä liittyä nykyaikaan... on kommunikoitu koko elämä vain laitteiden ja pelien kanssa ja niihin ei liity nainen. Äidit eivät ole olleet kotiäitejä ja kommunikoineet poikiensa kanssa vaan jotkut epämääräiset ja vaihtuvat tarhatädit joilla on lauma lapsia eikä se yksi oma ja rakas poika. Miesten maailma on muuttunut kun feministit hääränneet ihan oikeasti miesvastaisesti ja -vihamielisesti... miesten maailma on myös romahtanut ja mies on kääntynyt sisäänpäin ymmärtämättä enää tilannettaan ja paikkaansa tässä maassa, maailmassa ja ajassa... miehistä on tehty joku olentoja jotka ei enää ole asemassaan vaan naikkoset pyörittää tätä maailmaa... Tämmöisiä mietteitä tulee... mulla kaksi henkilöä lähisukulaisissa joita ei saa ENÄÄ puhumaan... en tiedä koska niistä tullut tommosia mutta näyttää siltä kuin huonoja avioliitoja voisi syyttää... yksin saan puhua ja olen tajunnut e

EI tietenkään tarkoitus ole syyttää naisia - se että maailma nyt on tämmönen on monen asian summa. Tietysti isillä on suuri merkitys. Ennen vain isät olivat poissa kotoa päivisin ja lapset kommunikoi äitiensä kanssa ja nyt on tarhatädit ja -miehet joita on tietysti myös hyvä olla. Nämä ihmiset joista itse kirjoitin ovat just semmoisia että molemmat vanhemmat olleet poissa ja kotona ollut joku epämääräinen kotiapulainen... ei mikään ammattitaitoinen tarhatäti edes... eli sitä sukupolvea - nämä ovat osittain myös sukupolviasioita. Tietysti on miehiä joilta juttu luistaa naisten kanssa mutta tämä ongelma ei heitä koske. Toivottavasti poikasi ovat jatkossakin hyviä eivätkö MUUTU PUHE- JA KOMMUNIKAATIOKYVYTTÖMIKSI KUTEN NÄMÄ ERÄÄT...

Vierailija
66/71 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa sellaisten mielipiteet, jotka oikeasti eivät juuri puheella juhli. Eli onko heillä jokin oikea syy? Hitaasti eteneviä? Introverttejä? Eli voiko syy olla jokin ihan inhimillinen?

Ap

Mä kirjoitin sen pitkän tekstin. Siinä yksi sukulaisista on sellainen että olen nähnyt sen kirjallista tuotosta ja se on ollut aivan erinomaista... kirkasta ajattelua ja hyvää verbaalista ilmaisua... mutta kun vaimo on ollut kuin jostain täysin toisesta maailmasta niin jotain täysin omituista on siellä hänelle tapahtunut kun puhe- ja kommunikaatiokyky mennyt... sitten toinen juttu on eräät insinöörit... heillekin voi verbaalinen oleminen olla vaikeaa... mutta kun on korkeakoulututkinnon suorittaneista kyse niin juttu on kyllä tosi hämärä... syyttäisin myös yksinoloa... liian moni on ollut liian yksin ja liian kauan ja jos ei vastakkaista sukupuolta ole lähellä jonka kanssa jutella kaikenlaista niin kyky taitaa kadota... Ja kaikki tämä paska mitä näemme ympärillämme - kuka enää tietää mistä toiset edes haluavat keskustella tässä tämmöisessä maailmassa... olemme tulossa toisillemme hyvin vieraiksi... 

Vierailija
67/71 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sinkkuaikoina 2014-2019 Tinderistä aina siis ihan sairaasti matcheja. En ollut nonstop Tinderistä, mutta vuosittain. Olin silloin 30-35. Mutta ongelma oli se tosiaan, että miehet eivät matchin jälkeen jutelleet mitään. Siksi niitä matcheja kertyikin noin paljon. Itse koetin matchin jälkeen aloittaa keskustelua, mutta ehkä jonkun 5% kanssa syntyi juttelua ja sitten tavattiin, käytiin kävelyllä tai kahvilla. Ehkä 1% matcheista aloitti juttelun. Eli siellä vaikutti olevan tosi paljon jengiä ihan vain leikkimässä ja pelleilemässä.

Sitten Suomi 24-treffit taas oli sellainen kuvattomien viestitsunami. Itse olin kuvilla liikkeellä. Ymmärrän ettei kaikki vaikka ammattinsa takia halua olla kuvilla liikkeellä. Sen viestimeren perkaaminen oli täysin mahdotonta. Varmaan syntyi väärinkäsityksiäkin, kun kaikille ei mitenkään voinut vastata. Suomi 24-treffit kuitenkin silloin oli mielestäni paras väylä tutustua kivoihin miehiin. En tiedä onko sitä enää pystyssä.

Serkkuni löysi sieltä nykyisen aviomiehensä ja itse löysin puolisoni Tinderistä. Ja niin on moni muukin näistä puolison tavannut.

Kun on sinkku, täytyy vain muistaa luottaa, että se itselle sopiva kyllä tulee vastaan. Et tee mitään väärin, jos joku ei juttele. Oikeat tyypit juttelee :) 

Vierailija
68/71 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista parisuhdekeskustelua Tindertreffeillä?

Minä olen kyllä kova poika keskustelemaan, mutten ala parisuhdekeskusteluja harrastamaan vielä tuntemattoman tyypin kanssa.

Myöhemmin sitten ehkä...

Tähän voisi AP laittaa kommentin. Pelkät alapeukut ovat vähän ....pieniä.

Ei treffeillä syvällisiä välttämättä vielä jutellakaan. Minä lähinnä siis puhun siitä, että miksi joku vastaa vain lyhyesti deitissä eikä sen jälkeen oke aktiivinen, on löysä, hidas jne.ja odottaa, että nainen johtaa. Sinä puhut vähän eri asiasta.

Treffeille kun edes pääsis. Ha hah!

Vierailija
69/71 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/71 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet juttele, etenkään netissä etenkään jonkun tuntemattoman kanssa. Jos haluat jutteluseuraa niin etsi naisia.

Vierailija
71/71 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka menevät omia teitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi