Miestyyppi, joka ei puhu naiselle sitten kuitenkaan mitään?
Kysymys on jo oikeastaan otsikossa. Olin pitkään Tinderissä ja sen jättäneenä nyttemmin käytän silloin tällöin vain Facen Deittiä. Onko muut törmänneet tällaiseen, että mies aloittaa reippaasti keskustelun, mutta ei sitten kuitenkaan vastaile kuin lyhyesti, jos ollenkaan. Itse saa kysellä ja kysellä, pitää keskustelua yllä, toinen on liukas kuin saippua, laiska suorastaan. En tiedä miksi aloitti keskustelun. Jossain kohtaa tulee vain surullinen olo, että tätäkö nettitapailu nykyään on, vielä muutama vuosi sitten ihmiset halusi jutella ihan rennosti ja ehkä kahvitellakin. Jos liittyy nykyaikaan tai jotain sinnepäin, niin olkoon sitten koko deittailu. Itse oon siis 37 ja miehet 30-40 -vuotiaita. Kauniskin olen, enkä tykkäile pelkästään salijamppoja tai pintaliitoporukkaa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin alkuvuodesta vähän aikaa tinderissä ja huomasin saman. Ensimmäisen mätsini kanssa synkkasi loistavasti, saatiin aikaan ihanat keskustelut ja päädyttiin tapaamaankin. Sen jälkeen koitin muutaman muun kanssa keskustella, mutta mitään vastaavaa en saanut aikaiseksi kenenkään kanssa. Juuri noin se meni että mies saattoi avata keskustelun, mutta sen jälkeen kaikki vastuu keskustelun ylläpitämisestä kaatui minun harteilleni. Miehillä ei vaikuttanut olevan mitään mielenkiintoa edes oikeasti tutustua. En jaksanut tuota meininkiä kauaa vaan lähdin koko sovelluksesta.
Livenä olen muuten huomannut saman ilmiön. Siinä missä miehet tulivat ennen reippaasti juttelemaan, nykyään vaan katselevat ja ilmeisesti odottavat, että nainen ottaa vastuun asioiden edistämisestä. Mies nostaisi pisteitään tuhatkertaisesti, jos rohkenisi tehdä aloitteen.
Homma toimii paremmin jos nainen
Olen saanut vaikka miten monet pakit. Jo silloin nuorena parikymppisenä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin alkuvuodesta vähän aikaa tinderissä ja huomasin saman. Ensimmäisen mätsini kanssa synkkasi loistavasti, saatiin aikaan ihanat keskustelut ja päädyttiin tapaamaankin. Sen jälkeen koitin muutaman muun kanssa keskustella, mutta mitään vastaavaa en saanut aikaiseksi kenenkään kanssa. Juuri noin se meni että mies saattoi avata keskustelun, mutta sen jälkeen kaikki vastuu keskustelun ylläpitämisestä kaatui minun harteilleni. Miehillä ei vaikuttanut olevan mitään mielenkiintoa edes oikeasti tutustua. En jaksanut tuota meininkiä kauaa vaan lähdin koko sovelluksesta.
Livenä olen muuten huomannut saman ilmiön. Siinä missä miehet tulivat ennen reippaasti juttelemaan, nykyään vaan katselevat ja ilmeisesti odottavat, että nainen ottaa vastuun asioiden edistämisestä. Mies nostaisi pisteitään tuhatkertaisesti, jos rohkenisi tehdä aloitteen.
Sulla sama kuin aloittajalla. Enn
Olen vielä alle 30, en sitten tiedä lasketaanko tämä jo keski-ikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa oli vastoittain juttu miehistä, jotka luulevat että pelkkä olemassaolo riittää ihmissuhteiden saamiseksi.
Keskustelupalstoilla on miehiä, jotka kertovat kuinka vanhemmat lupasivat heille että kaikki hyvä vain "ilmaantuu" elämään ja päälle nelikymppisenä on ymmärretty, että vanhemmat fuulasivat heitä. Jotain olisi pitänyt osata tehdä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Hepun? Kun tätä on ihan jatkuvasti, ei pelkästään yhden kerran. Tuntuu olevan ihan joku epidemia. Ja olen minäkin kolahtaneita rakkauksia kokenut, mutta sopivuus huomattiin justiin sitä kautta, että juteltiin paljon. Sitä vaan mietin, että eikö nykyään jakseta jutella?
Ap
Kyse ei ole jaksamisesta, vaan osaamisesta. Monen miehen kirjallinen ilmaisu on surkeaa, eikä suullinen ulosanti ole sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma toimii paremmin jos nainen
Homma ei toimi ollenkaan jos minun pitää aloite tehdä. Tuntuu jotenkin luonnottomalta että naisen pitäisi itseään mennä tykyttämään, kyllä se menee just toisin päin. Ennen miehet eivät ilmeisesti olleet niin herkkähipiäisiä että yhdet pakit olisivat maailmanloppu.
Jos sulta heti saa pillua niin sitten, mutta olet kyllä niin vanha ettei suhun kannata mitään eforttia laittaa. Next.
Vierailija kirjoitti:
Munaa? Millä se muna saavuttaa sen kohteensa jos ollaan mykkiä?
Sähkömagneettisen spektrin avulla
Kiinnostaa sellaisten mielipiteet, jotka oikeasti eivät juuri puheella juhli. Eli onko heillä jokin oikea syy? Hitaasti eteneviä? Introverttejä? Eli voiko syy olla jokin ihan inhimillinen?
Ap
"Homma ei toimi ollenkaan jos minun pitää aloite tehdä. Tuntuu jotenkin luonnottomalta että naisen pitäisi itseään mennä tykyttämään, kyllä se menee just toisin päin. Ennen miehet eivät ilmeisesti olleet niin herkkähipiäisiä että yhdet pakit olisivat maailmanloppu."
Jos lähikaupassa tai kuntosalilla saa pakit, niin silloin ei enää kehtaa mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
"Homma ei toimi ollenkaan jos minun pitää aloite tehdä. Tuntuu jotenkin luonnottomalta että naisen pitäisi itseään mennä tykyttämään, kyllä se menee just toisin päin. Ennen miehet eivät ilmeisesti olleet niin herkkähipiäisiä että yhdet pakit olisivat maailmanloppu."
Jos lähikaupassa tai kuntosalilla saa pakit, niin silloin ei enää kehtaa mennä sinne.
Miksei kehtaisi? Ei se niin vakavaa ole. Mulla ei ainakaan ole tapana tylyttää ketään, vaan annan pakit sen verran ystävälliseen sävyyn, että miehen tuskin tarvii pelätä uudelleen kohtaamista. En välttämättä edes tunnistaisi miestä enää, miehissä on tosi paljon toistensa kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kehtaisi? Ei se niin vakavaa ole. Mulla ei ainakaan ole tapana tylyttää ketään, vaan annan pakit sen verran ystävälliseen sävyyn, että miehen tuskin tarvii pelätä uudelleen kohtaamista. En välttämättä edes tunnistaisi miestä enää, miehissä on tosi paljon toistensa kopioita.
Jos mies pitää kauniista ja itseään selvästi nuoremmista naisista, niin silloin todennäköisyys saada pakit on suuri. Siksi mies yleensä tyytyy vain katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pitää kauniista ja itseään selvästi nuoremmista naisista, niin silloin todennäköisyys saada pakit on suuri. Siksi mies yleens
Okei no ehkä tuossa tapauksessa on parempikin. Oikeasti kukaan ei halua saada niiltä reilusti vanhemmilta ukoilta aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa sellaisten mielipiteet, jotka oikeasti eivät juuri puheella juhli. Eli onko heillä jokin oikea syy? Hitaasti eteneviä? Introverttejä? Eli voiko syy olla jokin ihan inhimillinen?
Ap
Mun oma mies on aina sanonut etta naisten ei kannata miettia miesten tekosille ja sanomisille kovin monimutkaisia motiiveja. Miehet on kuulemma simppeleita ja suoraviivaisia. Jos mies on oikeasti naisesta kiinnostunut niin ottaa itsekin yhteytta varsinkin kun nainen on ollut ystavallinen ja kommunikoinut niin ettei sen miehen todellakaan tarvitse miettia olisiko tuo nainen itsesta kiinnostunut yhtaan. Jos mies ei oma-aloitteisesti ota yhteytta niin asia on juuri niinkuin se ensinakemalta vaikuttaa olevan - mies ei ole erityisemmin kiinnostunut. Kunhan roikottaa varalla. Ei siina mitaan sen eksoottisempaa ole. Me naiset vaan kehitellaan paassamme kaiken maailman psykologisia syita miksi se mies ei vaan voi ottaa yhteytta vaikka onkin ehka oikeasti kiinnostunut. No ei ole.
Tietysti voisi tehda pienen ihmiskokeen tuollaisen non-communicado miehen kanssa jos on tarpeeksi tympaantynyt. Eli seuraavan kerran kun ottaa mieheen yhteytta ja se kysyy etta mites on mennyt, niin sanoo jotta ihan hyvin mutta ihmiskontaktia hiukan kaipaa, kun ei ole ollut yhtaan intiimia kanssakaymista vahaan aikaan. Sen jalkeen voi katsoa alkaako miehelta yhtakkia tulla viestia sukkelaan ja tapaamisehdotuksia....
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet, nyt teillä on mahdollisuus sanoa mistä kiikastaa!
En jaksa, mielipide on väärä sanoin ihan mitä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan asiallisestakin lähestymisestä saattaa joku ilmoittaa henklökunnalle, sellaisia ne jotkut naiset tänä päivänä on. Ei riskin arvoista menettää mainetta salilla, vaikka mitään sen kummempia seuraamuksia ei tulisi kuin selän takana supinaa. Eri asia jos tietty on komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa vaan pilluun
t. Mies
MIEHEN PUHETTA
Tää hullu vastaa siis itse itselleen
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista parisuhdekeskustelua Tindertreffeillä?
Minä olen kyllä kova poika keskustelemaan, mutten ala parisuhdekeskusteluja harrastamaan vielä tuntemattoman tyypin kanssa.
Myöhemmin sitten ehkä...
Tähän voisi AP laittaa kommentin. Pelkät alapeukut ovat vähän ....pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla sama kuin aloittajalla. Enn
Jännä juttu kun tein nuorten kanssa töitä, niin yksi nuorimies valitti mulle että oon liian nuori "mikä sää oot, joku 25? Joojoo, en kuuntele sua oot mua vain just ja just vanhempi..." eli jos et tiedä yhtään miltä minä näytän tai joku muu näyttää tai mikä ulkonäkö / vetovoima jne, niin älä kommentoi. Takuulla olet ite joku 72 vee väsähtänyt ukko joka kiusaa netissä naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sulta heti saa pillua niin sitten, mutta olet kyllä niin vanha ettei suhun kannata mitään eforttia laittaa. Next.
Juuri näin, tee se "nextit exit" äläkä moikkaa jos sulla ei ole muuta osaamista. Säästä heimoit sitten jollekin jolle osaat puhua.
Ajatteli että lohkee helposti ja ei jaksa alkaa kirjekaveriksi.