Ostin uudet silmälasit. Kehyksien valinta oli tällä kertas erittäin hankalaa, tuntui ettei mistään löydy mieleisiä
Valitsin mustat kehykset. Nyt olen alkanut miettimään että teinköhän sittenkään oikeaa valintaa... onko muilla ollut samoja ajatuksia uusien lasien suhteen? Totuitko nopeasti uusien kehysten väriin?
Kommentit (100)
Joka jumalan kerta. Lasit saadessani mietin valitsinko nämä ihan oikeasti. Olen tottunut paitsi kerran meni viikon jälkeen vaihtoon.
Nykyinen lasimuoti on kamalaa. Ämpärin kokoisia pokia, jotka ylettävät puoleen naamaan asti. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mustiin kehyksiin kyllästyy nopeasti. Mutta jos entiset kehykset ovat hyvät, niihin voi teettää uudet linssit.
Ei kannata. Itse ostan pokat Silmäasemalta kun saa kahdet yksien hinnalla plus bonukset.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen lasimuoti on kamalaa. Ämpärin kokoisia pokia, jotka ylettävät puoleen naamaan asti. Hyi.
Niin, ne onkin naamalasit.
Vierailija kirjoitti:
Mustiin kehyksiin kyllästyy nopeasti. Mutta jos entiset kehykset ovat hyvät, niihin voi teettää uudet linssit.
Vanhat kehykset meni rikki, ei voi korjata. En löytänyt mistään samantapaisia/värisiä mitkä olisivat mielyttäneet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämän huomasin myös. Isoja laseja, kirkkaita värejä. Nämä mielestäni ihan kauheita... ennen olen löytänyt lasit helposti, ei mitään ongelmaa. Halusin muoviset kehykset kuten nämä nykyiset rikkoutuneetkin. Istuvat hyvin kasvoihini, mielyttävän tuntuiset. Nyt panikoin että tein väärän valinnan. Ap
Mua aina ärsyttää silmälasiostoksilla myyjän esittelemä muoti. Sillä ole itunkaan väliä onko lasit muotia, niiden pitää istua mun kasvoihin.
Tuntuu alussa oudolta, nopeasti tottuu ja piristää. Valinta on aina vaikeaa, kaveri mukaa jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helevetin "kertas"?
Kertaa. Tuli kirjoitusvirhe. Ei taida saada korjattua mitenkään? Vähän näkyväisyys huono kun lasit rikki. Vanhat, edelliset lasit nyt käytössä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ärsyttää silmälasiostoksilla myyjän esittelemä muoti. Sillä ole itunkaan väliä onko lasit muotia, niiden pitää istua mun kasvoihin.
Sama juttu. Ja luottamus myyjiin on täysin mennyt kun sovituttaisivat muotilaseja. Mun naama tarvitsee suorakaiteenmuotoiset linssit, luojan kiitos vihdoin löysin. Kun maahan mahtuu vain yksi malli kerrallaan, on pakko vaihtaa silloin kun sopivat saa.
Aina vaikeaa. Sitten kun löytää mielestään kivat ja kun saa ne, ei ne näytäkään samalta, koska miinuslinssi pienentää silmät jonnekin sinne naaman perälle.
Valitsin ihan itse kehykset, kahdet kevyet lukulaseihin ja sitten vielä kaukolaseihin titaaniset turkoosit, ei tarvitse vaihtaa.
Nykyinen silmälasikehysmuoti on ruma, lasit peittää puolet naamasta ja on liian hallitsevia.En tiedä ketään kenelle ne sopii.
Vierailija kirjoitti:
Aina vaikeaa. Sitten kun löytää mielestään kivat ja kun saa ne, ei ne näytäkään samalta, koska miinuslinssi pienentää silmät jonnekin sinne naaman perälle.
Odotas monitehojen reilukerhoa. Tuon lisäksi linssin alaosan lukualue suurentaa mustat renkaat, juonteet ja aamupussukat jättimäisiksi. Meikkaaminen olisi opeteltava uusiksi, jos viitsisi nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Netissä pyörähti eteeni kuva nuoresta miehestä, jolla oli nykymuodin mukaiset isot kehykset. Vaikka kaveri oli hoikka, hänellä oli nuoruuden pyöreyttä poskissa. Pyöreähköt suuret kehykset oikein korostivat poskien pullapoikamaisuutta Kulmikkaat, matalat kehykset olisivat häivyttäneet, mutta eihän niitä nyt löydy kaupoista.
Aina järkytys kun lasit saa, että todellako olen tällaiset valinnut. Tai myyjät ovat esittäneet hyväksi vaihtoehdoksi. Kerran olen ostanut kyselemättä keneltäkään, niihin olin tyytyväinen monta vuotta.
Voit käydä vaihtamassa jos kaduttaa. Itse uusin aina linssit vanhoihin kehyksiin kun on useammat lasit. Parissa vuodessa kehykset vielä kuin uudet ja säästyy se 150-300€.
Kehykset mitkä valitsin olivat malliltaan kivat. Mutta nyt jälkeenpäin aloin miettimään uudestaan että meniköhän väri kuitenkin pieleen, myöhäistä tässä vaiheessa. ... kumpa tässä mallissa olisi ollut vaihtoehtona väri mikä olisi ollut lähempänä nykyisiä laseja. Pakko oli kuitenkin jo jotkut ottaa, moneen kertaan kaikki liikkeet käyty läpi. Jos nykyiset lasit ei olisi rikki niin ei ihan niin kiire olisi ollut. Ap