Tyylikäs tuo Suzanne Innes-Stubb Ruotsissa
Kommentit (1550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta upea asu ja muutenkin kokonaisuus tyylikäs.
Kyllä. Melkein kuin meillä olisi oma kuningatar tai prinsessa Catherine tai Victoria. Eikä tarvi hävetä kielitaitoakaan, ei Alexin eikä Suzyn.
Ruotsin kuningassuku Bernadotte on lähtöisin Ranskasta ja kuningattaren suku on saksalais-brasilialainen Sommerlath. Stubbin suvusta löytyy ruotsalaisia, ja hänen puolisonsa on englantilainen.
Vierailija kirjoitti:
Pukuhan on vähän liiankin tilava eikä istu hänen yllään nätisti. Kengät ja hattu hyvät
Puku kuuiuikin olla väljä, kaunis puku
Edellinen pressan puoliso oli mummomainen ja nyt on tyylikäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamutakkia tai judoasua muistutti Suzannen takki. Huh eikö Suomesta löydy muita suunnittelijoita kuin löysistä vaatteista tunnettu Niskanen.
Samaa mieltä, vaate näyttää kiireessä hutaistulta. Jos reunat olisi ommeltu huolellisesti, näyttäisi vähän paremmalta. Onko hameen helma teipattu kiinni? Myös takin hihansuut venyneet ommellessa. Toivottavasti jatkossa käyttää laadukkaampaa suunnittelijaa ja valmistajaaTodennäköisesti ompeluvirheiden syynä on se, ettei Niskanen tiimeineen ole tottunut käsittelemään hyvää villaa (kallista). Villa ei käyttäydy samoin kuin polyesteri (halpa), josta Niskasen vaatteet on yleensä aina tehty. Innes-Stubbin puvun kankaan he joutuivat hakemaan Villisilkistä.
Ihmettelen Niskasen suosiota vaatevalmistajana, ja myös miljoonan liikevaihtoa, sillä polyesteri ei kelpaa business-vaatteeksi eikä juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ines ja Aku saavat maistaa Kallen mätitahnaa kutsuilla.
On niillä häpyä syödä toisten laskuun.
Tuomari Nurmion laulun sanoin, hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
Demareiden käsikirjasta suoraan
Vierailija kirjoitti:
Jenni on nätimpi ja tyylikkäämpi.
Onhan se Jenni paljon nuorempi, mutta kovin oli aina mummomainen niin pukeutumiseltaan,kuin kampaukseltaan
Wau mikä kampaus ja hattu oli Inesillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen sitä ei ole onneksi vielä leikattu pois. Mielipide ei tee kirjoittajasta huonompaa ihmistä eikä myöskään Prismasta ostetut vaatteet.
Jokaisella on oikeus mielipiteensä, vaikka ostaisi kirpputorilta kaikki vaatteensa. Toki kaikilla ei ole niin paljon varaa kuin rouva Stubbilla. Hänhän asuukin valtion kustantamana ilmaiseksi. Jää hyvin rahaa hoitaa itseään.
Jokainen on lukenut nyt mielipiteesi siitä, että presidentin puoliso asuu samassa osoitteessa kuin istuva presidentti ja näin on ollut aina. Suzan ei tee poikkeusta tässäkään.Hyvä, että on lukenut. Mutta jokainen varmaan ymmärtää, että hänellä on rahaa ja aikaa käyttää itseensä. Vai voiko joku nyt kiistää tämän?
Vastaavalla nimikkeellä aikanaan töitä tehneenä voin kertoa, ettei aikaa ole, ja se vähäkin vapaa-aika, mitä saa, pitää ostaa rahalla.
Koulukiusaajien kokoontumisajot. Ah miten ihanaa onkin päästä haukkumaan jotain oikein kunnolla! Sehän tekee minusta siis paljon paremman ihmisen.
Vakavasti puhuen, tällainen haukkuminen ei edistä mitään hyvää, antaa vaan vastenmielisen kuvan kirjoittajasta itsestään. En kuulu Stubbin äänestäjiin, mutta kansa on puhunut ja pulinat pois. Presidenttimme ansaitsee kansan tuen alusta alkaen, ei hän mitään väärää ole tehnyt. Pienen kansan olisi kyettävä yhtenäisyyteen jotta ylipäätään selviäisi tässä maailmassa.
Ei hyvältä näytä, tai voi tietysti olla niin että tällaisella palstalla edustaa se pohjasakka.
Ne nimettöminä huutelijat.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaajien kokoontumisajot. Ah miten ihanaa onkin päästä haukkumaan jotain oikein kunnolla! Sehän tekee minusta siis paljon paremman ihmisen.
Vakavasti puhuen, tällainen haukkuminen ei edistä mitään hyvää, antaa vaan vastenmielisen kuvan kirjoittajasta itsestään. En kuulu Stubbin äänestäjiin, mutta kansa on puhunut ja pulinat pois. Presidenttimme ansaitsee kansan tuen alusta alkaen, ei hän mitään väärää ole tehnyt. Pienen kansan olisi kyettävä yhtenäisyyteen jotta ylipäätään selviäisi tässä maailmassa.
Ei hyvältä näytä, tai voi tietysti olla niin että tällaisella palstalla edustaa se pohjasakka.
Vaatteiden arvosteleminen ei kyllä liity mitenkään presidentinvaalin tulokseen tai valittuun presidenttiin. Kyse on rouvan tyylistä ja vaatteista ja tällä palstalla nyt ruoditaan näitä asioita. En äänestänyt Stubbia, mutta mielelläni kehuisin rouvan asua, jos siihen olisi mielestäni aihetta, ja itse asiassa niin teinkin iltapuvun kohdalla. Pysy pois jos herkkä mielesi ei kestä.
Rouva on rinnastettu oikopäätä kuninkaallisiin, vaikka oikeampaa olisi kai verrata vaikka rva Trumpiin, joka on kaiken lisäksi ikätoveri toisin kuin esim Catherine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta upea asu ja muutenkin kokonaisuus tyylikäs.
Kyllä. Melkein kuin meillä olisi oma kuningatar tai prinsessa Catherine tai Victoria. Eikä tarvi hävetä kielitaitoakaan, ei Alexin eikä Suzyn.
Ruotsin kuningassuku Bernadotte on lähtöisin Ranskasta ja kuningattaren suku on saksalais-brasilialainen Sommerlath. Stubbin suvusta löytyy ruotsalaisia, ja hänen puolisonsa on englantilainen.
Siis mitä hyötyä tästä on?????? No ei varmaan ole mikään ihme, jos löytyy ruotsalaisia juuria, koska olimme yhtä valtiota pitkään. Lisäksi Stubb on suomenruotsalainen. Luultavasti monen suomalaisen suvusta löytyy näitä ruotsalaisia.
Vierailija kirjoitti:
No onko tuollainen suitsutus sitten kivaa, kun joitakin kehutaan maasta taivaaseen. Ulkonäköä kehutaan lähes maagiseksi, vaikka monen silmissä se ei sitä ole. Ei sekään kovin sivistynyttä kuvaa anna, kun ulkonäköä niin suitsutetaan. Meillähän arvostellaan myös ministereitä yms. Kyllä on oikeus myös presidenttiä arvostella ei hän sen kummoisempi ole. Kaikki eivät äänestäneet Stubbia. Ei hän ole mikään koko kansan presidentti. Eihän meillä muutenkaan ole mitään yhtenäisyyttä. Kyllä se nyt on nähty hallituksenkin touhuissa. Ehkä meillä voidaan niin huonosti, että osittain täällä puretaan sitä huonoa oloa pois. Minusta se ei ole lainkaan huono asia. Näin se ikävä kyllä vain menee. Ei tietenkään tee ihmisestä parempaa.
Kuninkaan ilme ja eleet sen jälkeen, kun Stubbit on laitettu lentokoneeseen ja vierailu on ohi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukuhan on vähän liiankin tilava eikä istu hänen yllään nätisti. Kengät ja hattu hyvät
Puku kuuiuikin olla väljä, kaunis puku
Edellinen pressan puoliso oli mummomainen ja nyt on tyylikäs
Makuasioita. No onko oikein sitten koko ajan verrata Jenniä mummoon. Nyt sitten pitäisi rouva Stubbin asuja ja tyyliä hehkuttaa tämän tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla valovoimainen? MItä se oikeastaan tarkoittaa? Miksi joku haluaa olla näyttävä? Mitä siitä hyötyy, jos on näyttävä? Ulkoinen habitus on ihan turhaa.
Yleensä valovoimaisuutta ja karismaa vaan on. Siihen en osaa vastata miksi ja mihin tarkoitukseen joku toivoisi itselleenkin karismaa. Kannattaa kysyä Marinilta, joka sitä kovin näyttää hakevan luksuskoltuillaan.
Oikeasti nuo kaikki ovat ihan turhia ominaisuuksia. Kysypä sinä Marinilta ja vastaa sitten, kun tämän jutun aloitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kohdannut usealla alalla toimivia laki-ihmisiä. Kyllä he ovat kaikki olleet kylmän kovia uraihmisiä. Niin tosiaan lakimies voi työskennellä useilla eri aloilla.
Missä yhteyksissä olet moneen lakimieheen tutustunutkaan...? Ei tarvitse vastata, retorinen kysymys.
No ihan olen ollut töissä yrityksessä, jossa niitä oli töissä tosi monta. Oletko sinä heihin tutustunut? Nykyinen hr-päällikkönikin on muuten lakimies.
Aiemmin sotkit onnellisena kaikki oikeustieteen ammatit samaan nippuun. Älä viitti naurattaa, sun uskottavuus meni jo.
En sotke mitään. Tiedän, että lakimies voi työskennellä monessa eri työssä. Olen itse työskennellyt näissä yrityksissä. Ihan sama jos et usko. Et taida ymmärtää itse, mitä tekee lakimies. Onko sinulle joku Jumalaa seuraava.
Lakimies voi työskennellä tosiaan erilaisissa tehtävissä. Itse toimin eräässä suuressa yrityksessä joskus talousosastolla. Firmassa oli useita lakimiehiä, joista osa tomi lakiosastolla mm. verotusasioiden parissa, osa asianajotöissä yms. Yhdessä toisessakin firmassa oli lakimies, joka toimi siellä johtajana. Lähdin pois näistä töistä ja hankin itselleni yliopistotutkinnon. Nyt meillä on esimerkiksi hr-tehtävissä lakimies. Lisäksi olen seurannut uutisista yms. noita tapauksia, joissa lakiemies on esimerkiksi oikeudessa puolustamassa syytettyä yms. Itse olen myös asioinut joskus lakimiehen kanssa. Itse en ole rikoksia tehnyt.
Ei tämä ole mitään sekoittelua, mutta kun tiedän aika paljon......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen sitä ei ole onneksi vielä leikattu pois. Mielipide ei tee kirjoittajasta huonompaa ihmistä eikä myöskään Prismasta ostetut vaatteet.
Jokaisella on oikeus mielipiteensä, vaikka ostaisi kirpputorilta kaikki vaatteensa. Toki kaikilla ei ole niin paljon varaa kuin rouva Stubbilla. Hänhän asuukin valtion kustantamana ilmaiseksi. Jää hyvin rahaa hoitaa itseään.
Jokainen on lukenut nyt mielipiteesi siitä, että presidentin puoliso asuu samassa osoitteessa kuin istuva presidentti ja näin on ollut aina. Suzan ei tee poikkeusta tässäkään.Hyvä, että on lukenut. Mutta jokainen varmaan ymmärtää, että hänellä on rahaa ja aikaa käyttää its
Niin mutta niin se on meillä kaikilla. Ei kenelläkään ole aikaa, jos on perhe ja käy töissä. Rahat menevät asumiskuluihin eli ei ole aikaa hoitaa itseään.
On se jotenkin naurettavaa, että jotkut tarvitsevat Suomeen tuollaisen kuninkaallisen korvikkeen, jota pitää suitsuttaa. Onko se heille sama asia kuin "Kauniit ja rohkeat"? Minä en ainakaan tarvitse mitään tuollaista rouvaa, jonka pukeutumista täytyy seurata. Mikä tällaisilta ihmisiltä puuttu, kun he kaipaavat tällaista. Onko heille ulkoinen habitus hyvinkin tärkeää.
Itse en tykkäisi lainkaan pukeutua mihinkään juhlapukuihin. Olen itse ollut koko elämäni kovinkin kaunis, enkä koskaan ole ollut lihava. Liika kauneus ei oikeastaan ole ollut hyvä asia ainakaan minulle. En halua missään tilanteissa korostaa itseäni vaatteilla.
Kyllä on ikävä Saulia ja Jenniä.
Ei oo nuo mun makuun ulkoisesti eikä sisäisesti.