Tyylikäs tuo Suzanne Innes-Stubb Ruotsissa
Kommentit (1550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kuningas oli todella helpottuneen näköinen, kun Stubbit lähtivät. Ei ehkä ollutkaan niin kivaa..
Minä taas katsoin, että oikein lämmöllä kättelevät tuossa toisiaan hyvästiksi. Silvia varsinkin näytti muutenkin vierailun aikana harvinaisenkin iloiselta. Voin tulkita väärin, mutta kiinnitin asiaan ihan huomiota kuvia katsoessani.
Näitkö kunkun ilmeen sen jälkeen kun hän käänsi selkänsä lentokoneeseen päin ja nappasi Silviaa käsikynkästä! Silviahan näyttää aina iloiselta ja ystävälliseltä.
No oikeasti emme voi sanoa suuntaan eikä toiseen heidän tuntemuksiaan jostakin yhdestä reaktiosta. Aika useinhan kuninkaalla on muutenkin vakava ja vähän yrmy ilme.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kuningas oli todella helpottuneen näköinen, kun Stubbit lähtivät. Ei ehkä ollutkaan niin kivaa..
Niinhän se on aina kun vieraat lähtevät. Niihin väsyy äkkiä ja onhan toi edustaminen kovaa työtä. Kun täytyy pitää pokka ja olla ystävällinen ja korrekti koko ajan vieraiden ihmisten kanssa. Onhan kunkkukin jo vanha. Ja Niinistökin oli jo, että hip hurraa pääsen lopultakin eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
https://annaniiranen.wordpress.com/2021/07/11/hanen-pukeutumistaitonsa-…
Löysin myös joitakin juttuja siitä, että ilmeisesti ainakin Sylvi Kekkosta on pidetty tyylikkäänä pukeutujana. On niitä pukeutumiseen vähän enemmän panostaneita ollut ennenkin, mutta ehkä pitkään aikaan ei ihan samassa määrin kuin nyt Stubbien kohdalla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000868279.html
Sylvi on kyllä ollut varma pukeutuja, tyylikkäitä ja hyvin istuvia asuja. Hauska huomata, että käytti myös usein hattuja. Toisaalta ennen niitä käytettiin Suomessakin enemmän kuin nykyään, niin ei sinänsä niin harvinaista kuin nyt tuo Suzannen hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt meillä on presidentin vaimo, joka OSAA pukeutua. Ei lyhythelmaisia lähes hihattomia kukkamekkoja arvotilaisuuksiin, ei kusisliippareita, kun muilla on tyyliin sopivat korkokengät. Täydellistä osaamista! Lopultakin.
Olen myös iloinen Suzannen pukeutumiseen panostamisesta. Minua harmittaa joskus suomalaisten usein niin tylsä suhtautuminen vaatteisiin, herkästi suhtaudutaan niin että ei niitä niin tarvitse miettiä.
Todellisuudessa pukeutumisella on paljonkin merkitystä - esimerkiksi nyt tuli sellainen vaikutelma itselleni (ja uskon, että myös monelle suomalaiselle ja myös vierailukutsun esittäneille), että Suzanne halusi osoittaa kuinka merkittäväksi hän kokee roolinsa presidentin puolisona ja kuinka tärkeänä asiana piti kuningasparin kutsua. Oli halunnut pääasiassa suomalaisten suunnittelijoiden töitä ylleen ja selvästi halunnut omalta osaltaan panostaa ja ol
Olen samaa mieltä kanssasi. Suzannea ei voi syyttää siitä, että halusi ystävällisesti promota suomalaisia suunnittelijoita. Mutta nolottaa, että suunnittelijat eivät pystyneet parempaan. Ehkä ensi kerralla.
Kyllä nuo vaatteet oli kertakaikkisen hirveitä, varsinkin se polyesteri housupuku joka oli revitty pohjois-korean alalaarista. Mikä järki lähteä tuollaiseen vaatepelleilyyn ? Naisella on varmasti ihan hyvä perustyyli jossa itsekin viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo vaatteet oli kertakaikkisen hirveitä, varsinkin se polyesteri housupuku joka oli revitty pohjois-korean alalaarista. Mikä järki lähteä tuollaiseen vaatepelleilyyn ? Naisella on varmasti ihan hyvä perustyyli jossa itsekin viihtyy.
Vähän ohis, mutta mistä te huomaatte, että vaikka nyt tuo puku oli juuri polyesteria?
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaajien kokoontumisajot. Ah miten ihanaa onkin päästä haukkumaan jotain oikein kunnolla! Sehän tekee minusta siis paljon paremman ihmisen.
Vakavasti puhuen, tällainen haukkuminen ei edistä mitään hyvää, antaa vaan vastenmielisen kuvan kirjoittajasta itsestään. En kuulu Stubbin äänestäjiin, mutta kansa on puhunut ja pulinat pois. Presidenttimme ansaitsee kansan tuen alusta alkaen, ei hän mitään väärää ole tehnyt. Pienen kansan olisi kyettävä yhtenäisyyteen jotta ylipäätään selviäisi tässä maailmassa.
Ei hyvältä näytä, tai voi tietysti olla niin että tällaisella palstalla edustaa se pohjasakka.
Ne nimettöminä huutelijat.
Itse olet huutelija ja haukuit juuri kaikkia keskusteluun osallistuneita pohjasakaksi. Sekö ei ole koulukiusaamista? Täällä on keskusteltu varsin asiallisesti vaatteista ja niiden suunnittelijoista. Jos keskustelua ei olisi tai se olisi kielletty, se vasta olisi demokratiassa huolestuttavaa. Stubb on 100% varmasti myös sananvapauden linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta mistä te huomaatte, että vaikka nyt tuo puku oli juuri polyesteria?
Ei ko. valittaja huomaakaan, kunhan vaan valittaa. Kyseinen asu on puuvillaa.
Sori vaan mutta eikö tuo hymy ole jo vähän liioiteltu kummaltakin. Ei voi mitään mutta tulee mieleen..No en viitsi sanoa mikä.
Mielestäni nostettiin kamala meteli asiasta. Ja nyt il kirjoittaa,että on "tyyli-ikoni"..
Itse en ollut vakuuttunut. Ja muka saanut vain kehuja. Sekään ei pidä paikkaansa.
No toivottavasti presidentti hoitaa hommansa.
Ihan sama minulle,missä kledjuissa sen vaimo pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ko housupuku on 98% puuvillaa ja 2% elastaania. Tiedot löytyvät. Samu Jussi Kosken suunnittelema ja Jeans& Towels mallistoa. Hintakin löytyy. Jakku 290e housut 220e. Joten eipäs luulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Virkistävää Suzannessa oli
-hattu! Olisi hauska, jos suomalaiset käyttäisivät enemmän hattuja. Itse tykkäisin käyttää, mutta ei oikein osaa, osin siksi kun niitä näkyy niin harvoin ja on olo että vähän kummallista olisi käyttää.
-harkitseva ja tilaisuuden huomioon ottava pukeutuminen. Alkoi ärsyttää edellisessä pääministerissämme se, että vaikka aluksi tuntui pukeutuvan kauniisti ja asiallisesti, jossain vaiheessa tuli se asenne että haluan rikkoa kaikki rajat ja tehdä mitä itse haluan. Jollakin tavalla on erittäin raikas tuulahdus tässä itsekkyyden ajassa muiden huomioonottava käytös, myös pukeutumisen suhteen. Toivottavasti nuoret tytöt ja naiset alkaisivat ottaa ennemminkin Suzannen esimerkikseen, olisi paljon terveempi malli heille. Jospa hyvät käytöstavat, ystävällisyys, sibistyneisyys ja muiden huomioonttaminen tulisivat taas muotiin, sitä odotan ja toivon.
Hattu oli ruma. Mielestäni.
Tiesitkö muuten,että Marin nahkatakissa rikkoi tyylillään "Suomen rajat".
Et ehkä pitänyt siitä,mutta muualla tykättiin. Sitähän ihailtiin esim. Ruotsissakin. Etenkin nuorempien kesken.
Tuo valkoinen puku oli todella ruma eikä istunut rouvan päälle lainkaan, Muuten tyyli oli kohdallaan vaikka aika kolhohan hän on ulkonäöltään mutta minkäs naamalle tekee. Englantilaisnaiset ovat sellaisia.
Olen melko varma, että tämä Innes ei todellakaan halua profiloitua minään tyyli-ikonina tai mannekiinina. Luulen, että palaa piankin ihan omaan tyyliinsä, eikä tällaiseen päälleliimattuun. Jotain omaahan tuolla Ruotsissakin nähtiin, esim. se lyhyt hame. Ja se koru olis ollut hieno, oli ilmeisesti hönelle tärkeä, mutta jäi nyt ihan sivuosaan.
Se hattukuva olis, anteeksi nyt vaan, aivan hirveä. Tuossa housupuvussa oli ihan itsensä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Innes-Stubbia nähdään edustamassa jatkossakin.
Mitähän tarkoitat? Vallankumousta vai mitä? Kuusi vuotta ainakin tätä tulee seurata. Toivottavasti ihmiset rauhoittuisivat.
Vttu mitä teatteria. Ei kyllä suoraan sanottuna voisi vähempää kiinnostaa tämä pariskunta. Viime vuosina alkanut näyttäytyä naurettavana kaikki tällainen ja nämä Stubbit kyllä sopivat ajan kuvaan täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-hattu! Olisi hauska, jos suomalaiset käyttäisivät enemmän hattuja. Itse tykkäisin käyttää, mutta ei oikein osaa, osin siksi kun niitä näkyy niin harvoin ja on olo että vähän kummallista olisi käyttää.
-harkitseva ja tilaisuuden huomioon ottava pukeutuminen. Alkoi ärsyttää edellisessä pääministerissämme se, että vaikka aluksi tuntui pukeutuvan kauniisti ja asiallisesti, jossain vaiheessa tuli se asenne että haluan rikkoa kaikki rajat ja tehdä mitä itse haluan. Jollakin tavalla on erittäin raikas tuulahdus tässä itsekkyyden ajassa muiden huomioonottava käytös, myös pukeutumisen suhteen. Toivottavasti nuoret tytöt ja naiset alkaisivat ottaa ennemminkin Suzannen esimerkikseen, olisi paljon terveempi malli heille. Jospa hyvät käytöstavat, ystävällisyys, sibistyneisyys ja muiden huomioonttaminen tulisivat taas muotiin, sitä odotan ja toivon. <
No se nahkatakki oli vielä tyylikäs minun mielestäni. Mutta jos esimerkiksi menee eduskunnan istuntoon tällaisessa paidassa käyttäytyen kuin uhmakas teini, mielestäni olisi aihetta miettiä että onko niissä eduskunnan pukeutumissäännöissä mitään pointtia vai pitääkö kaikessa saada tehdä mitä itse haluaa. Jotenkin vain tuollainen asenne alkoi välittyä jo häiritsevästi. Mutta ehkä sitten olen vanhanaikainen.
https://img.ilcdn.fi/FAsAYgVGluYSDU33MKlZ7a9JWQQ=/full-fit-in/920x0/img…
-harkitseva ja tilaisuuden huomioon ottava pukeutuminen. Alkoi ärsyttää edellisessä pääministerissämme se, että vaikka aluksi tuntui pukeutuvan kauniisti ja asiallisesti, jossain vaiheessa tuli se asenne että haluan rikkoa kaikki rajat ja tehdä mitä itse haluan. Jollakin tavalla on erittäin raikas tuulahdus tässä itsekkyyden ajassa muiden huomioonottava käytös, myös pukeutumisen suhteen. Toivottavasti nuoret tytöt ja naiset alkaisivat ottaa ennemminkin Suzannen esimerkikseen, olisi paljon terveempi malli heille. Jospa hyvät käytöstavat, ystävällisyys, sibistyneisyys ja muiden huomioonttaminen tulisivat taas muotiin, sitä odotan ja toivon.