Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylikäs tuo Suzanne Innes-Stubb Ruotsissa

Vierailija
23.04.2024 |

Wau mikä tyyli

Kommentit (1550)

G
1541/1550 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, miten mahtoi ymmärtää veteraanien muisteloita tänään Vaasassa ? Luuliko joku mies Stubbia Iinekseksi, kun yritti suudella Stubbia kädelle? 

Vierailija
1542/1550 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kamala. Jokunen asu kaunis ja tyylikäs, mutta ei Ines. Hänhän näyttää ihan kuivalta noita-akalta. Aika rumakin on outoine tihrusilmineen. Ihan järkyn ryppyinen, ei meikkiä, hiukset kuivat käppyrät. Ja se ihme Pohjois-Korea asu muka tyylikäs, kaikkea kanssa. Katri Niskasen valkoinen puku anoa tyylikäs, mutta se nyt olis näyttänyt hyvältä kenen tahansa päällä. Pelkkä asu ei riitä tyyliin, tarttis olla kaikki muukin kohdallaan, esim just meikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1550 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian runsas meikki, tekee vanhemman näköiseksi. 

Vierailija
1544/1550 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kammottavia kumpiki.

Vierailija
1545/1550 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan kauneudella tai söpöydellä pilattu, ei rouvaa eikä herraa. Hoikkia toki ovat.

Vierailija
1546/1550 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000010440753.html

miks tätä iinestuppia väiteään kauniiksi ottamatta poliittkkaan kantaa niin sannulin rinnalla on iines vaan rupinen kurppa

Vierailija
1548/1550 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun "vauvatutka" on harvoin väärässä ja nyt tuli jo heti niistä aamuisista kuvista tunne, että prinsessa Sofia odottaa neljättä lastaan. Ja tuossa iltapukuvalinnassaan tämä epäilys sai vahvistuksen koska siinä on laskostus justiinsa oikeassa kohdassa. Prinsessa Sofia pukeutuu normaalisti hieman vartalonmyötäisempiin iltapukuihin vaikka ei enää mitään makkarankuoria päälleen vedäkään.

Olisi kyllä kiva saada vielä lisää pikkuprinssejä tai -prinsessoja vaikka tokikaan tämän parin lapsilla ei virallista asemaa kuningashuoneessa olekaan. Se seuraava sukupolvi kun syntynee vasta parin-kolmen vuosikymmenen päästä ja pian onkin vain hautajaisseremonioita.

Sori, oli ihan pakko nostaa tämä vanha ketju. Mun "vauvatutka" tiesi taas kerran eikä kukaan voi nyt sanoa, että helppo se jälkikäteen viisastella että mä niiiiin tiesin.

Mä tiesin. En vaan tiedä miksi.

Vierailija
1549/1550 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun "vauvatutka" on harvoin väärässä ja nyt tuli jo heti niistä aamuisista kuvista tunne, että prinsessa Sofia odottaa neljättä lastaan. Ja tuossa iltapukuvalinnassaan tämä epäilys sai vahvistuksen koska siinä on laskostus justiinsa oikeassa kohdassa. Prinsessa Sofia pukeutuu normaalisti hieman vartalonmyötäisempiin iltapukuihin vaikka ei enää mitään makkarankuoria päälleen vedäkään.

Olisi kyllä kiva saada vielä lisää pikkuprinssejä tai -prinsessoja vaikka tokikaan tämän parin lapsilla ei virallista asemaa kuningashuoneessa olekaan. Se seuraava sukupolvi kun syntynee vasta parin-kolmen vuosikymmenen päästä ja pian onkin vain hautajaisseremonioita.

Sori, oli ihan pakko nostaa tämä vanha ketju. Mun "vauvatutka" tiesi taas kerran eikä kukaan voi nyt sanoa, että helppo se jälkikäteen viisastella että mä niiiiin

Naisen vaisto?

Vierailija
1550/1550 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaiskanttura. Ja ne v'tun ikenet. Hyh.