Tyylikäs tuo Suzanne Innes-Stubb Ruotsissa
Kommentit (1550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyylikäs ja omanlaisensa leidi. Varjopuolena tässä on se, että iltapäivälehdet saivat nyt ikioman mukakuninkaallisen, jonka asuvalinnoista sopii kirkua isoilla otsikoilla päivästä toiseen.
Luen mielelläni Suzannesta kertovia uutisia. Älykäs nainen.
Listaa nyt vaikka TOP-5 älykästä ulostuloa Suzannelta Ruotsin valtiovierailun osalta?
En usko Suzanne Innes-Stubbin presidentin vaimon roolissa ottavan näkyviä ulostulon hetkiä, luotan siinä täysin hänen harkintakykyynsä ja hyvään käytökseensä.
Sen sijaan Suomen entinen pääministeri virassa toimiessaan teki montakin ikimuistettavaa ulostuloa:
Nyt on oikea aika lähteä mökille
Get over it
"Not on my watch"
"Iloa, valoa ja hauskuutta"
"Boom boom boomeri, jäitä hattuun, ota cooli
Miten se sannahullu sai tähänkin ketjuun itsensä tungettua. Sekö oikeuttaa surkean presidenttiparin Suomelle, että Marin sekoili virassaan.
Entistä ikävämpi asia Suomen kannalta, että nyt saatiin myös presidentiksi saman WEF-koulun kasvatti kuin Marin, Suomea vihaava Stubb, kun Suomea vihaava marin häipyi. Molemmat vaahtoavat uudesta maailmanjärjestyksestä ilman valtioita.
Stubb on uusi marin. Voi päästellä suustaan vaarallista sontaa ykskaks.
Sitten kun vielä miettii kuinka huono ja kädetön hallitus meillä nyt on, niin voi sanoa että Suomi ajelehtii täysin tuuliajolla lapsentasoisten viiripäiden pyöritellessä ruoria kohti karia.
Stubb oli viimeinen naula Suomen arkkuun. Tämä sen kulissivaimo ei paranna asiaa hatuillaan ja koltuillaan mihinkään suuntaan, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla valovoimainen? MItä se oikeastaan tarkoittaa? Miksi joku haluaa olla näyttävä? Mitä siitä hyötyy, jos on näyttävä? Ulkoinen habitus on ihan turhaa.
Yleensä valovoimaisuutta ja karismaa vaan on. Siihen en osaa vastata miksi ja mihin tarkoitukseen joku toivoisi itselleenkin karismaa. Kannattaa kysyä Marinilta, joka sitä kovin näyttää hakevan luksuskoltuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta Suomen väreistä siniseen Suzanne ei halunnut pukeutua. Hattu, kengät ja laukku olisivat voineet olla tummansiniset..."
Eihän se ole kiva olla joku kävelevä Suomen lippu. Ei ole hyvä. Musta paljon parempi valkoisen kanssa.
Siinä 1. illan ryhmäkuvassa tuli sekä Suomen että Ruotsin lippujen värit esiin. Suzanne valkoisissa vierellään Victoria sinisessä asussaan olivat yhdessä kuin Suomen lippu. Carl Philipin puolisolla oli keltainen mekko, joten Victorian sinisen kanssa oli myös Ruotsin lipun värit esillä.
Sofian mekko oli limenvihreä.
Kyllä. Ja hauskinta on se, että vierailulla mukana olleella opetusministeri Henrikssonilla oli sama mekko mutta valkoisena.
Sitä mekkoa en olisi tunnistanut minkään varteenotettavan liikkeen mekoksi. Se näytti typerältä Sofian päällä ja opetusministerin päällä lähinnä kotitakilta. Se oli liian tavallinen tuollaiseen tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä Suzanne on inhotumpi ja haukutumpi kuin Meghan ikinä. Kyllä suomalaiset naiset osaa. Maailman parhaat, kauneimmat, hyväkäytöksisimmät ja tyylikkäimmät ehdat emännät.
En uskonut tämän olevan edes mahdollista.
P.s. Olettehan laittaneet jo presidentin rouvalle viestiä, että käy ostamassa seuraavan edustusasunsa Lidlistä. Sieltä ne aidon suomalaisen vaatteet ostetaan.
Tänne eivät onneksi valtaosa naisistakaan kirjoittele. Itse halusin lukea vain ja ainoastaan ykkösleidin matkapukeutumisesta, mutta ei täällä kovin monta järjellistä kommenttia ole ollut. Itse olen tyytyväinen kansalainen, presidenttipari teki hyvää työtä ja rouva esitteli suomalaista pukeutumis- ja korumuotia. Olen samaa ikäluokkaa Stubbien kanssa ja ikävä kyllä en samassa kunnossa tai asemassa, vaikka elämä on hyvin kohdellutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on nyt katkeraa kalkkia tietylle suunnalle tämä menestynyt, kielitaitoinen, valovoimainen ja näyttävä presidenttiparimme, joista vielä molemmat pitkälle opiskelleita.
Toisin kuin eräät...
Moni on opiskellut saman verran kuin presidenttipari. Ei ole mitenkään erityistä. Eivät ole mitenkään valovoimaisia. Miksi joku haluaa yleensä olla valovoimainen? Oikeasti heissä ei ole mitään niin kummallista. Olen itse ollut yrityksissä, jossa kaikki ovat olleet pitkälle koulutettuja. Ei ole mikään ihme asia.....
Olet ollut töissä yrityksessä, jossa kaikki ovat olleet pitkälle koulutettuja. Miksi sinä olit siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä Suzanne on inhotumpi ja haukutumpi kuin Meghan ikinä. Kyllä suomalaiset naiset osaa. Maailman parhaat, kauneimmat, hyväkäytöksisimmät ja tyylikkäimmät ehdat emännät.
P.s. Olettehan laittaneet jo presidentin rouvalle viestiä, että käy ostamassa seuraavan edustusasunsa Lidlistä. Sieltä ne aidon suomalaisen vaatteet ostetaan.
Tänne eivät onneksi valtaosa naisistakaan kirjoittele. Itse halusin lukea vain ja ainoastaan ykkösleidin matkapukeutumisesta, mutta ei täällä kovin monta järjellistä kommenttia ole ollut. Itse olen tyytyväinen kansalainen, presidenttipari teki hyvää työtä ja rouva esitteli suomalaista pukeutumis- ja korumuotia. Olen samaa ikäluokkaa Stubbien kanssa ja ikävä kyllä en samassa kunnossa tai asemassa, vaikka elämä on hyvin kohdellutkin.
Stubbeista on aina ilo lukea. Toivottavasti jaksavat pysyä yhtä enrgisen myönteisinä suomalaisessa katkeruuden ilmapiirissä. Olisi mukava lukea heistää enemmän, vaikuttavat avoimilta ja lämpimiltä ja kaikin tavoin tervejärkisiltä ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kohdannut usealla alalla toimivia laki-ihmisiä. Kyllä he ovat kaikki olleet kylmän kovia uraihmisiä. Niin tosiaan lakimies voi työskennellä useilla eri aloilla.
Missä yhteyksissä olet moneen lakimieheen tutustunutkaan...? Ei tarvitse vastata, retorinen kysymys.
No ihan olen ollut töissä yrityksessä, jossa niitä oli töissä tosi monta. Oletko sinä heihin tutustunut? Nykyinen hr-päällikkönikin on muuten lakimies.
Aiemmin sotkit onnellisena kaikki oikeustieteen ammatit samaan nippuun. Älä viitti naurattaa, sun uskottavuus meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän olis parempi että parivaljakosta vain jätettäisiin uutisoimatta kaikki, te fanimummot voitte seurata ihan itseksenne vaikka tiktokista näitä suomenvihaajia jumppatuokioineen. Eikös tämä setä siellä houkutellut nuoria ainakin vielä vaalien alla. Tuskin se vieläkään on luopunut hyvästä väylästä saada huomiota veeteiltä. Sininen kolmio..
Täytyy sanoa, että tämä presidenttipari on parasta mitä Suomelle on vähään aikaan tapahtunut! Ihan aliarvioimatta entistä presidenttiparia.
Nyt on sellainen myönteisyyden ja avoimuuden meininki, joka tekee niin hyvää Suomelle.
Stubbit lämpimiä ja tervejärkisiä ihmisiä!!?? 🤨
Nyt on fanilla lääkkeet kohdillaan, täytyy sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kansa vaatii leipää ja sirkushuveja. Jälkimmäistä on ainakin Stubbien myötä saatu.
Kyllä, moni kansalainen antaa niitä sirkushuveja täällä meille ihan illmaiseksi. Täällä anonyymisti ja sosiaalisen median puolella tekevät itsensä naurunalaiseksi ihan kasvoillaan. Katkeruus on voimavara...
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tämä presidenttipari on parasta mitä Suomelle on vähään aikaan tapahtunut! Ihan aliarvioimatta entistä presidenttiparia.
Nyt on sellainen myönteisyyden ja avoimuuden meininki, joka tekee niin hyvää Suomelle.
Kyllä Niinistö oli erittäin arvostettu presidentti maailmallakin, ei sitä arvostusta puolison design vaatteilla saada. Stubbilla on vielä kaikki edessä ja isot saappaat täytettävänä. Odotellaan rauhassa miten hän toimessaan suoriutuu. Asiat ratkaisevat, eivät vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy nyt ymmärtää, että Alexilla on tyylikäs ja miellyttävä vaimo, eikä sulla ole mitään mahdollisuuksia kiilata siihen väliin. Rakkaus on kaunis asia, mutta etsi itsellesi joku vapaa mies.
"Yritetäänkö nyt olla jo kuninkaallisia!?"
Nimenomaan juuri sitä. :D Kun ei Suomessa ole oikeita kuninkaallisia niin leikkikuningattareksi kelpaa sitten presidentin rouvakin. Nyt voivat maatiaiset sitten ihastella kalliita hattuja ja kirkua, ettei me olla mitään maatiaisia, meilläkin osataan shopata kalliita klenninkejä.
Prinsessa Victoria edustaa usein esim. H&M:n ja muiden tavismerkkien vaatteissa. Mutta hän onkin oikea kuninkaallinen eikä minkään banaanivaltion tavis, jonka pitää leikkiä prinsessaa.
Vierailija kirjoitti:
Kansa vaatii leipää ja sirkushuveja. Jälkimmäistä on ainakin Stubbien myötä saatu.
Kenenkään ei ole pakko seurata edes presidentin tai puolisonsa tekemisiä, sanomisia, matkoja ym. Voi hyvin jättäytyä kaiken ulkopuolelle. Helppoa kuin heinänteko. En tajua tuossa asiassa ketään valittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Katos, fanikerhon perustajatäti on löytänyt tämän palstan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosako naisista on mielestäsi kiinnostunut jostain stubbin kulissivaimosta ja sen vaatetuksesta ja koruista? Enpä jaksa uskoa kuule.
Itse tulin ketjuun ihan vain katsomaan minkälaisia fanimu moja täällä pörrää. Kuninkaallisketjut kierrän kaukaa, jaitpa ne samat jotka fanittaa ja seuraa kuninkaallisia, ovat nyt tämän brittinaisen lumoissa ? Ette te mikään enemmistö ole naisista, vähän vain höpsähtäneitä.
Teitä ei taida paljon kiinnostaa mitä ihmiset edustavat ja mitä ne ovat oikeasti, pelkät vaatetyylit ja asema on se mikä on olevinaan hienointa ihmisessä, ei luonne ja tekemiset.
Mutta ei kai stubbia äänestäneiltä voi muuta odottaakaan.
Paljonkohan Ruotsissa maksaa viisi mottia koivuklapeja?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä voi ihminen olla.
Miten tollanen feikkiys voi mennä yhteenkään suomalaiseen läpi, ei hyvää päivää.
Varmaan ihan ok teille valopäille että älex antaa usan raijata ydinohjukset Suomeen, kun älexillähan on niin leveä hymy ja se urheilee. Oooh mikä ilon lähettiläs.
Järjellisille suomalaisille tulee vilunväreet stubbin irvistyksestä.