Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismasut tiistaihin....!

23.01.2007 |

Ajattelin, istua vähäksi aikaa koneelle kun meillä on vielä niin hiljaista-->lapset nukkuu ja mies lähti uimaan.Joten en jaksa vielä alkaa tekemään kotiaskareita. Vaikka olisihan noita ties miten paljon.

Mitähän JOUHIlle kuuluu?Onko kaikki OK!....!

Meillä ei ollut pakkasta kuin 20, tänä aamuna-->tulossa hyvä ulkoilu sää.Pääsee lapset mäen laskuun.Vaikka ei meillä tuota lunta niin kamalasti ole, mutta saatiinpahan mäki tehtyä.

No tuo yö meni kohtalaisesti, heräillen sitä tavanomaista.Painajaisia nähden, jännä kun ei niitä painajaisia normaalisti nää näin paljoa. No jos se helpottaa synnytyksen jälkeen.

Tässä nautiskelen samalla teetä, minä kahvi ihminen olen siirtynyt aamu teehen.Kahvia juon enää vain päivällä.Minun vaan ei yksin kertaisesti tee mieli kahvia aamulla ja olenhan sen voinnissakin huomannut.

Kai minun pitäis alkaa tyhjentämään tuota astiakonetta ja muutakin hommaa tehdä.No jos joku sitten siirtäs tuon eilisen pinon tänne.Ei oikein luonnistunut.

Kaksosmamma1 rv 32+5

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin sf-mitasta.Mulla tosiaan neljäs raskaus menossa ja kaksi edellistä kertaa on sf-mittani huidellut yläkäyrillä ja nyt luonnollisesti siellä yläkäyrän yläpuolella paljonkin.Kaikki lapset ovat olleet ihan normaalikokoisia, suurin lapsista on painanut 3500g.Hän tosin oli sitten perätilassa. Mullakin lähtömahaa ihan mukavasti, joten varmaan osaltaan sekin vaikuttaa.Huomenna selviää, kuinka mun käy, on nimittäin viimeinen neuvolalääkäri.Jännittää, ei niinkään tuo sf-mitta vaan se, mitä jatkuvat supistelut ovat saaneet aikaiseksi.Vai ovatko mitään...

Nyt uupu lähtee syömään ja josko sitä painelis jo pehkuihin, jotta saisi nukuttua kunnon pituiset unet...

uupu rv 34+3

Vierailija
42/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä menikin kauppa asioilla ja illasta vielä saunottiin... johan uni maittoi molemmille pojille kun sängyn vaan näkivät :)

Tapille: Elä turhaa stressaa sitä kokoa!!! Itselläni silloin esikoisesta oli muistaakseen sf " vaan" 35cm viimesessä neuvolassa... mutta, mutta... olikin niukasti lapsivettä... eli vatsa oli täynnä vauvaa :)

Esikoinen oli syntyessään 4040 ja vähän vielä suuremmaksi povasivat. Otivat lantiosta kuvan ja katsoivat että mahtuu tulemaan.... Ja sitten 10pv ennen la alettiin käynnistää. Minulla oli muitakin syitä tietty, siis tuo lapsiveden niukkuus ja istukka ei enää ihan täysiään toiminut. Mutta siis yhtenä syynä juuri se vauvan reilu koko. Mittasivat kyllä tarkkaan, että isompikin mahtuisi tulemaan...

Eli hyvä kun pääsit sinne tarkistukseen äitipolille! Ne siellä sen tilanteen arvio ja jos tuntuu että kasvaa reilummin, ne siellä sitten vielä lähempänä tutkii ja mahdollisesti käynnistäävät tilanteen mukaan.

Ja ei se vauvan iso koko vaan se pään koko!!! se on mielestäni se ratkaisevin!!! Itse siis olen sinne synnytystapa-arvioon päässyt sokereiden takia aina viikolla (n.) 38.

Jouhi: mukavaa kuulla, että teidän vauvalla oli kaikki hyvin!!!

Mutta nyt tuonne miehen kainaloon :)

t. K@tju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla